{27.}

30K 2.6K 2.6K
                                    

Άρτεμις POV

'Γεια ξανά.'άκουσα να λεει κάποιος από πίσω μου και αμέσως γύρισα.Μπροστά μου ήταν ο Άγγελος και μου χαμογελούσε.Νόμιζα πως μου είχε πει πως θα έφευγε επειδή η μαμά του είχε κάποιο πρόβλημα.

'Γεια,νόμιζα πως θα πήγαινες σπίτι.'του εξέφρασα τον προβληματισμό μου.

'Τελικά γύρισα γιατί δεν ήταν τίποτα το σημαντικό.'είπε με ένα πιο γλυκό χαμόγελο και έκατσε δίπλα μου.Τα παιδιά είχαν σηκωθεί για να χορέψουν,με είχε ρωτήσει ο Σωτήρης αν ήθελα να χορέψω μαζί του αλλά αρνήθηκα ευγενικά.Όπως είχα αναφέρει πιο παλιά,ο χορός δεν είναι το φόρτε μου.

'Δεν ήταν τίποτα το σημαντικό;Είναι καλά τώρα;'ρώτησα ανήσυχη.Μπορεί να μην την ήξερα αλλά είμαι άνθρωπος που ενδιαφέρεται υπερβολικά πολύ για τον συνάνθρωπό του.

'Μια χαρά είναι,απλά ήρθα γιατί μου είναι σημαντικό κάτι άλλο.'απάντησε με σοβαρό βλέμμα και ήρθε πιο κοντά μου,τόσο κοντά μου που σχεδόν οι μύτες μας ακουπούσαν.

'Και τι είναι πιο σημαντικό;'ρώτησα κοιτάζοντας τα χείλια του,τόσο ωραία και σαρκώδη.Παραξενεύτηκα που δεν τραύλισα όμως δεν έδωσα παραπάνω βάση.Τον κοίταξα στα μάτια αλλά το βλέμμα του είχε στηλωθεί στα δικά μου χείλη.

'Εσύ.'είπε τόσο απλά και έκανε την κοιλιά μου να γεμίσει πεταλούδες.

Μου έπιασε το μάγουλο απαλά και έφερε το πρόσωπό μου τόσο κοντά στο δικό του.Ένιωθα την ανάσα του πάνω στα χείλια μου και η αναπνοή του μύριζε ουίσκι.Ήθελα εκείνη ακριβώς την στιγμή να με φιλήσει.Μπορεί να ήταν η πρώτη μου φορά που φιλούσα αγόρι αλλά εφόσον ήταν ο Άγγελος δεν με πείραζε καθόλου.

Και η επιθυμία μου έγινε διαταγή.

Ένωσε τα χείλια μας και αμέσως ανατρίχιασα.Οι πεταλούδες στο στομάχι μου πλέον έκαναν σαν τρελές και αυτόματα τα χέρια μου πήγαν γύρο από το λαιμό του.Άφησε τον λαιμό μου και έβαλε τα χέρια του γύρω από την μέση μου φέρνοντάς με ακόμη πιο κοντά του.Τόσο κοντά που τα κορμιά μας είχαν κολλήσει.Είχαμε και οι δυο κλειστά τα μάτια και ένιωθα την καρδιά μου να χτυπά πιο γρήγορα.

Άνοιξε το στόμα του και με την γλώσσα του έγλυψε τα κλειστά χείλη μου.Αυτόματα άνοιξα και εγώ το στόμα μου χωρίς να ξέρω τι θα κάνω.Με καθοδήγησε και δειλά άρχιζα να κουνάω και εγώ την γλώσσα μου μαζί με την δική του.Η καρδιά μου ήταν έτοιμη να εκτιναχθεί και ήμουν σίγουρη πως ο Άγγελος μπορούσε να ακούσει κάθε δυνατό της χτύπο.

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Where stories live. Discover now