{17.}

23.2K 2.4K 1.4K
                                    

'Εσυ με τον Άγγελο,γιατι μένετε στο ίδιο σπίτι;'ρώτησα καθως οι τίτλοι τέλους εμφανίστηκαν στην οθόνη της τηλεόρασης.

'Σου ειπα πως δεν θα μάθεις ποτε και το εννοούσα.'ειπε ενω αφησε το άδειο μπολ πανω στο τραπεζάκι.Ειχε τελειώσει τα ποπκόρν του σχεδον στα μισά της ταινίας,το βόδι,βαριόταν ομως να κουνηθεί και να το αφήσει νωρίτερα στο τραπεζάκι.

'Μα γιατι;'ρώτησα με παράπονο.

'Γιατι δεν σε αφορά.'ειπε απλά και έβγαλε το κινητό απο την τσέπη του.

'Ξέρεις πως μπορώ εύκολα να μάθω απο τον Αγγελο.'του ειπα με ενα μισο χαμογελο καθως βρήκα ενα σατανικό σχεδιο.

'Ξέρεις,εισαι λιγο χαζη.'ειπε γελώντας και εγω μουτρωσα κατευθείαν.

'Γιατι;'παραπονέθηκα και σταύρωσα τα χέρια μου.

'Γιατι θα μπορούσες να κρατήσεις αυτην την πληροφορία για τον εαυτό σου.Τωρα θα με κανεις να πείσω τον Αγγελος να μην σου πει.'μου ειπε με υποτιθέμενη γλυκά στην φωνή του αλλα καταλαβα πως προσποιούνταν.

'Ελπίζω να μην τον πείσεις με τις μπουνιές σου.'ειπα τρομοκρατημένη για το τι ηταν ικανός να κανει στον Αγγελο.

'Δεν θα χρειαστεί Ζήνα.'ειπε με ενα γελακι καθως πληκτρολογούσε κατι στο κινητό του.

'Τώρα που είπαμε για μπουνιές-'

'Είπες για μπουνιές,εννοείς.'με διέκοψε θέλοντας να με διορθώσει και έβαλε το κινητό πίσω στην τσέπη του.

'Πως απέκτησες αυτή την μελάνια;'ρώτησα για δεύτερη φορά σήμερα.

'Έπεσα κάτω και χτύπησα;'είπε χαλαρά αλλά η απάντηση του ακούστηκε σαν ερώτηση.

'Ψεύτη.'

'Δεν μπορώ να το αρνηθώ.'ειπε με ένα χαμόγελο και μου πείραξε τα μαλλιά.

'Τελικα με την Φανή τι εγινε;'ρώτησα και χτύπησα το χέρι που έμπλεκε τα μαλλιά μου θέλοντας να αλλάξω θέμα.

'Μου πήρε μια πίπα και έφυγα.'ειπε τοσο ωμά που με εκανε να γουρλώσω τα μάτια μου.

'Τα λόγια σου Αχιλλεα!'αναφωνησα έκπληκτη απο τις λέξεις που χρησημοποιησε.

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon