'Ξέρεις,το χρυσόψαρο σου με φρικάρει λίγο.'τον άκουσα να λέει ενώ εγώ έβγαζα τα βιβλία από την τσάντα.
Για πρώτη φορά είχαμε αποφασίσει να ασχοληθούμε σοβαρά με το διάβασμα.
Καλά,δεν το είχαμε αποφασίσει...το είχα αποφασίσει.
'Ο Πορτοκάλης;Γιατί να σε φρικάρει καλέ;'ρώτησα μπερδεμένη.
'Γιατί με κοιτάει επίμονα με αυτά τα μεγάλα στρογγυλά μάτια του.Νιώθω το μίσος του για εμένα μόνο από το βλέμμα του!'είπε κοιτάζοντας εξεταστικά το ψάρι μου.
'Και όλα αυτά μόνο από ένα αθώο βλέμμα από το ψάρι μου;Σίγουρα δεν έχεις πάρει ναρκωτικά;'τον ρώτησα με χιούμορ και γύρισα να τον κοιτάξω.
'Δεν παίρνω ναρκωτικά,τα απαιχθάνομαι.'με απάθεια κοίταξε φευγαλέα το δωμάτιο μου ενώ προχώρησε προς την καρέκλα δίπλα μου.
'Πως και έτσι;'ρώτησα με περιέργεια.
'Α-α-α!Τι είπαμε γατούλα;Όχι ερωτήσεις για το παρελθόν μου.'είπε με ένα παιχνιδιάρικο βλέμμα.
'Μα δεν ήταν για το παρελθ-οοο!Έχει να κάνει με το παρελθόν σου!'αναφώνησα με ένα τεράστιο χαμόγελο και έτοιμη να ρωτήσω και άλλες ερωτήσεις.
'Ναι,τώρα κάτσε φρόνημα να κάνουμε λίγο μάθημα για να σου πω και τον τρίτο τροπο.'είπε με ένα στραβό χαμόγελο και άνοιξε το βιβλίο που είχα αφήσει εκείνη την στιγμή στο γραφείο μου.
'ΟΠΑ!Θα μου πεις τον τρίτο τρόπο;'ρώτησα και τον κοίταξα ενθουσιασμένη.
'Μόνο εαν δεν ρωτήσεις πράγματα που δεν σε αφορούν και καθίσουμε να διαβάσουμε.Έχω μείνει λίγο πίσω και ο Παπαδόπουλος δεν θα ευχαριστηθεί ιδιαίτερα με αυτό.'είπε καθώς αναφέρθηκε στον καθηγητή των μαθηματικών του και ανατρίχιασε με μια αηδιασμένη έκφραση στο πρόσωπο του.
'Καλά.'είπα άκεφα και του έδειξα την σελίδα για την καινούργια ενότητα.
'Εχω αρχίσει και μιλάω με τον Άγγελο.'του πέταξα στα μισά του μαθήματος.
'Πως και έτσι;'ρώτησε χωρίς να σηκώσει το κεφάλι του πάνω,καθώς έλυνε μια εξίσωση.
'Έχει καθίσει δίπλα μου σε όλα τα μαθήματα της γενικής και μερικές φορές μιλάμε.Του είπα και για το τι σκέφτομαι να κάνω στο μέλλον.Το ήξερες πως ο Σωτήρης θέλει να γίνει γιατρός;'έλεγα τόσο γρήγορα θέλοντας να μοιραστώ μαζί του ότι είχε χάσει τις τελευταίες δυο βδομάδες.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...