{60.}

23.5K 2.6K 827
                                    

'Άρτεμις,παμε McDonald's τελικά,δεν εχω όρεξη για Goody's.'είπε αδιάφορα,χωρις να με κοιτάξει.Είχε στηλωμένο το βλέμμα του στην μητέρα του και την κοιτούσε με τόση απάθεια και αδιαφορία.

'Εμμ,ε-ενταξει,πάμε.'απάντησα αβολα και συνεχίζοντας να μην με κοιτάζει πηρε το χερι μου στο δικό του και μας γύρισε απο την αλλη.

'Αχιλλεα,σε παρακαλώ μπορούμε-'

'Σκάσε!'φωναξε και γύρισε προς το μερος της αφήνοντας το χερι μου απότομα.

'Δεν εχω τιποτα να συζητήσω μαζι σου.'ειπε με κακια καθως βρισκόταν ενα μέτρο μακριά της.Ο τόνος του και ο αγενής τρόπος που της μίλησε με τρόμαξαν.

'Θελω να σου εξηγήσω καποια-'

'Δεν με ενδιαφέρει τι θέλεις,Θάλεια!Απλα χάσου απο την μούρη μου και μην τολμήσεις και μου ξανατηλεφωνησεις αλλη φορα.'ο τρόπος που της μιλούσε και η αηδία στην φωνη του με εκανε να θυμώσω ελάχιστα.

Δεν ειχα συνηθίσει ετσι τον Αχιλλεα,ούτε οταν τον θύμωνε καποιος δεν εκανε ετσι.Αλλα εχει κάποιο δικιο και η αντίδραση του ειναι απόλυτα φυσιολογική.Αυτη ειναι η γυναικα που πήγε να τον πουλήσει σε έμπορο οργάνων!Δεν ξερω καν γιατι την άφησαν να βγει απο την φυλακή...

Αλλά από την άλλη είναι η μητέρα του και φαίνεται πως θέλει να επανορθώσει για το λάθος που είχε κάνει 21 χρόνια πριν.

'Άκουσε με μονο για λιγο Λουκο μου.'ειπε με δάκρυα στα ματια.

Λουκο;

'Μην τολμησεις και με ξαναπείς ετσι.'η κακια που έβγαλε ηταν τρομακτική και με εκανε να κοιτάξω απο την αλλη.

'Αφού-'

'Απλα εξαφανίσου απο την ζωή μου!Δεν θελω να σε ξαναδώ,κατάλαβε το.'της φωναξε πιο δυνατά και ατομα γύρω μας μας κοιτούσαν παράξενα.

'Αχιλλεα,λεω να φύγουμε.'του ειπα ψιθυριστά τραβωντας του το μανίκι.

Δεν μου έριξε ουτε μια ματια και συνέχιζε να παρατηρεί την μητέρα του με σφιγμένα χείλη.Περασαν δυο λεπτα και επιτέλους με κοιταξε.Ηρθε κοντα μου και χωρις να πει τιποτα έπιασε το χερι μου και αρχιζε να προχωράει προς την μητέρα του.

Δεν της έριξε ούτε μια μάτια και απλα την προσπεράσαμε για να παμε προς τον προορισμό μας.Οταν είχαμε απομακρυνθεί αρκετα ένιωθα πλεον το χερι μου να μουδιάζει,απο το ποσο σφιχτά το κρατούσε ο Αχιλλεας.

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora