7

2.5K 123 9
                                    

Pov Lauren

"En daarom gaan we een concert kijken van Sam Smith" zegt Summer. "Jullie krijgen de link en jullie zoeken het uit. Je hoeft het niet te kijken, maar je krijgt er vragen over". "Hoe kan je daar vragen over beantwoorden?" Vraag ik niet begrijpend. "Lauren kan je alsjeblieft 1 keer je kop houden?!" Snauwt een jongen, volgens mij Boris. Ik haal mijn schouders op en ga dat concert bekijken.

Bij Writing's On The Wall krijg ik een grijns op mijn lippen. Shawn en ik gingen altijd mensen irriteren als er ons verveelde. Dat waren zulke mooie tijden die ik hier niet heb. Ik glimlach zwak en haal mijn neus op. Op dat moment krijg ik een berichtje van Shawn. Ik open het stiekem en zie dat het een foto van ons 2 is, dat we irritant aan het doen waren.

Naar: Shawn
Ik: Omg ja Hahahah Lmao :/

Shawn: are u ok?

Ik: nee niet echt. Maar okay. Jij?

Shawn: nah, kan beter

Ik: ik ga weer voordat ik weer straf krijg. Byee x

Shawn: LAUREN NEE. GEEN STRAFWERK oké Bye x

Ik grinnik en leg mijn telefoon weer weg, hij maakt me weer vrolijk alleen door iets te sturen wat waar is. Het lied is afgelopen en ik merk dat ik gehuild heb. Ik veeg ruw mijn tranen weg en zucht. Ik richt me weer op Sam en ja.

Sophia stoot met haar elleboog mijn arm aan. Ik kijk naar haar. Ze seint naar de klas. Ik ga normaal zitten en kijk naar de klas. Iedereen kijkt mij aan. Ik glimlach ongemakkelijk. "Wat is er?" Vraag ik hees en mijn stem slaat over. Ik schraap mijn keel. "Wat is er met jou? Je huilde" zegt Louis. "Uh ja" zeg ik zacht en voel alweer tranen in mijn ogen. Ik sta op en ren naar de deur. "Niemand" zeg ik en ren het lokaal uit. Ik ren naar beneden en barst weer uit in tranen. Ik ren naar het lokaal van Josh en zie hem daar zitten.

"Josh" zeg ik. Hij kijkt op en rent gelijk naar mij. Hij trekt me in een knuffel. "Hey, wat is er?" Vraagt hij zacht. "Ik kan het niet meer" mompel ik en huil. "Wat kan je niet meer?" Vraagt hij. "Hier zijn. Die Summer mag mij niet en snauwt me alleen maar af. Ze behandelt me alsof ik gehandicapt ben die alles fout doet. Ik mis Shawn" huil ik. Hij pakt me steviger vast. "Ik kan het niet meer. Ik wil hier weg" mompel ik weer.

"Je komt hier werken. Dit is je laatste blokuur toch?" Vraagt hij en laat me los. Ik haal mijn neus op. "Ja" zeg ik zacht en ik krijg kippenvel. Hij loopt naar zijn bureau en geeft zijn vest aan mij. "Tnx" mompel ik en trek hem aan. Hij glimlacht zwak en er lopen het lokaal uit. We lopen naar boven naar het lokaal waar ik was.

Hij trekt de deur open en loopt gelijk naar binnen. Het is gelijk stil en iedereen kijkt ons aan. Ik knijp in mijn mouw. "Zo mevrouw. Heb je ook nog het lef om meneer Devine mee te nemen" lacht Summer. "Kan je alsjeblieft een keer normaal tegen mij-Lauren doen?" Vraagt Josh boos. Ik slik. Hij zei het bijna. "Ze komt elke les naar me toe om te vertellen hoe een kut dag ze had door jou. Ze komt hier voorlopig niet meer. Ze werkt nu bij mij" zegt hij vastbesloten. "Pak je spullen" zegt hij tegen mij. Ik loop naar mijn plek en pak mijn spullen. Niall kijkt mij verbaasd aan. "Ik weet niet wanneer ze weer terug komt, maar voorlopig niet" zegt Josh en we lopen het lokaal uit. Ik begin te lachen. "Wat nu weer?" Lacht hij. "Haar gezicht. Voor het eerst is ze verbaasd" lach ik. Hij grinnikt.

Ik ga voor hem zitten in het lokaal. "Wat moet je maken?" Vraagt hij. "Ik moest een concert kijken van Sam Smith ofso en dan kregen we vragen" zeg ik. "Dat kan je niet maken. Heb je nog huiswerk?" Vraagt hij. "Nope" zeg ik. "Dan ga je meehelpen met nakijken". Ik kreun. "Dat is zo saai" zucht ik. "Toe nou, dan gaan we straks naar de KFC" grijnst hij. "Okay ik doe het al" lach ik. "Maar dan gaan we FaceTimen met Shawn". Hij knikt. Ik sluit mijn telefoon aan aan het Digibord en bel hem.

"HEEYY LAU" gilt hij. Hij zit nog in de klas dus iedereen staat nu om hem heen. "O my god Lauren" gilt Malia. Ik zwaai. "Hoe is het daar?" Vraag ik. "Saai, rustig" zeggen ze in koor. Ik grinnik. Iedereen gaat weer aan het werk en ik krijg papieren voor mijn neus. "Hoe is het daar?" Vraagt Shawn. "Klote" mompel ik. "Waarom?" Vraagt hij. "Omdat die leraren kut zijn, die mij niet mogen. En niemand mag mag volgens mij" vertel ik en ik krijg een potlood tegen mijn hoofd aangegooid. Ik kijk Josh aan. "Behalve Josh, Sandy en Dan" zeg ik glimlachend. Ze lachen. "Waarom zit je niet in de klas?" Vraagt Shawn dan weer. "Omdat ik er een soort van ben uitgestuurd en van Josh hier moest werken" zeg ik. "Je moet echt stoppen met dat. Je wordt elke week minstens er zeven keer uitgestuurd" lacht hij. Ik grijns. "Dat die mensen mij nou niet mogen en dat het hier te makkelijk is" grinnik ik. Hij lacht. Ik kijk snel wat vragen na.

"Het is hier echt saai. Ik meen het. Ik zie hier dan wel op een hoger niveau, maar Jesus. Het is zo makkelijk. Vragen die wij vorig jaar hadden, hebben wij nu, maar dan makkelijker" zucht ik. "Serieus?" Vraagt hij. Ik knik. "En ze willen mij geen moeilijkere opdrachten geven anders loop ik niet gelijk en mis ik de helft. Het enige wat ik hier heb geleerd is om er uitgestuurd te worden" zeg ik weer. Hij proest het uit en begint keihard te lachen.

-

A massive thank you guys! Thank You heeft 100K!
Is He My Brother 200K!

Dank jullie wel!! Lysm <3

Jx

Because I Love You N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu