46

2K 84 11
                                    

(R1, links naar rechts: Connor, Aaron, Annick en Brooklyn.
R2, links naar rechts: Brad, Shawn, Cameron en Jacob)

Pov Lauren

Het is de dag na mijn verjaardag, het is nu 9 november en ik was 8 november jarig. Gisteren was het echt super leuk. Niall had me meegenomen naar een bos en het was echt super romantisch. Er stonden overal kaarsjes langs het pad en aan het einde van het pad lag een kleedje op de grond. Het was echt super mooi en leuk. Helaas zitten we nu weer in de klas.

"O MY GOD" gilt opeens iemand. Ik kijk op. "Brooklyn heeft een foto op insta geplaatst met Lauren" zegt weer iemand anders. Ik grijns. "What the fack" zegt Louis en springt van zijn stoel. Ik sta ook op en loop naar dat mens toe. Ik ga achter hem staan en kijk op zijn telefoon. "Oh wauw, ik zie er zo fantastisch uit" grinnik ik. "Kennen jullie elkaar?" Gilt Niall. "Ja" zeg ik. "Omg goals" gilt een meisje. "Weet je wat goals zijn? Als je wakker wordt gemaakt door David Beckham" zeg ik. Iedereen kijkt gelijk mij aan. "Tja" zeg ik en grinnik. "Hoe?" Vraagt Niall. "In een vliegtuig stappen, op je plek gaan zitten en tja, idunno" zeg ik. "Iedereen zitten" zegt de Summer. Ik druk snel een kus op Niall's lippen en ga op plek zitten. "Iedereen gaat weer lezen, dus pak je boek" zegt ze en gaat achter haar laptop zitten. Ik zucht. Lezen? Nee dank je.

Opeens wordt er een pen tegen me aan gegooid. Ik kijk op en ik zie iedereen naar me kijken. Ik haal een wenkbrauw op. Ik zie sommige lachen. Opeens voel ik handen op mijn schouder. Ik schik me dood. "Jezus" zeg ik gelijk en kijk om. Ik zie Shawn lachend achter me staan. Ik sta gelijk op en sla mijn armen om hem heen. "Wat doe jij hier?" Vraag ik. Hij grinnikt en slaat zijn armen ook om mij heen. "Ik mag hier deze week zijn omdat je gister jarig bent geweest" zegt hij. "O my god" zeg ik en laat hem los. "Mag je gewoon de hele week blijven in de les?" Vraag ik. Hij knikt en grijnst. "Alleen ik moet mijn eigen werk maken". "Beter" grinnik ik.

We zijn aan het werk en dan vliegt de deur open. Ik kijk naar de deur en zie een paar gasten naar binnen lopen. "No shit" zeg ik zacht en verstop me een beetje achter mijn laptop. Shawn grinnikt en schudt lachend zijn hoofd. Ik leg mijn hand voor mijn ogen. "Wat kan ik voor jullie doen?" Vraagt Summer. "We zoeken iemand en aangezien haar vriendje hier in de klas zit, haar beste vriend hier nu ook. Zitten we goed" zegt Jacob. Ik kijk onopvallend naar buiten. My god, waarom? "En aangezien dat mens naast haar beste vriend zit" zegt Cameron. Ik begin te lachen. "En aangezien het haar verjaardag is, nou gisteren" hoor ik een bekende stem zeggen. Ik kijk om en zie Cameron, Aaron, Jacob, Brad en Connor daar staan. "Holy shit" zeg ik.

"Sorry dat we laat zijn, maar er wilde iemand niet wakker worden" hoor ik een meisjes stem zeggen. Ik kijk wie het is. "No facking way" zeg ik. "Wat heeft dit allemaal te betekenen?" Vraagt Summer weer. "Nou kijk, we zijn hier voor Lauren omdat ze jarig was en we wilde haar ff feliciteren" zegt Brooklyn. De meeste mensen beginnen te gillen. "En waarom moet dat nu?" Vraagt Summer weer. "Omdat we anders geen tijd hadden. Dus Lauren, gefeliciteerd" zegt Connor. "Je wc-Squad staat hier" zegt Shawn lachend. "Helaas wel" lach ik. "Jullie weten dat dit niet mag hè?" Vraagt Summer weer. "Dat weten we, en daarom ook sorry, maar het moet gewoon" zegt Cameron. "O my god, nu weten waarom Lauren zo brutaal en eigenwijs kan zijn" zegt Louis en zucht. "Nee Louis, nee. Ik was dat al voordat ik al deze mensen kende. Behalve Shawn en Annick" zeg ik. "Door die gasten daar is het nog erger geworden" zegt Annick. Brooklyn staat tegen haar aan en slaapt zowat.

"Maar jullie gaan nu weg. We zijn bezig met de les" zegt Summer weer. "Okay" zucht Brad. Shawn gaat zowat dood van het lachen. "We komen ooit nog wel een keer langs" zegt Aaron. "Dank je" zeg ik. "Wij gaan naar je huis toe" zegt Annick. "Is goed" zeg ik. "En wij gaan weer op Tour. Daag" zegt Connor en iedereen loopt de klas uit. My god, dit was echt awkward.

Because I Love You N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu