36

2.1K 89 11
                                    

Pov Lauren

Ik doe mijn sjaal af en haal het elastiekje uit mijn haar. Ik klap dat ding voor de zon naar beneden en schuif het spiegeltje open. Ik doe mijn haar goed en schuif het weer dicht. Ik klap dat ding weer dicht en leg mijn sjaal op mijn schoot. De auto stopt en Niall stapt uit. Ik stap ook uit en hij loopt naar me toe. Hij kijkt me aan.

"Wow, je haar" zegt hij. Ik glimlach en knik. "Het is kort" zegt hij en gaat er zachtjes en voorzichtig met zijn hand door mijn haar. "Nah valt mee" zeg ik. Hij kijkt me gelijk weer aan. "Babe, je had eerst best lang haar en nu valt het over je schouders" zegt hij verbaasd. "Je weet toch wel Jennifer Lawrence?" Vraag ik. Hij knikt. "En toen ze heel kort haar had? Dat blonde. Echt super kort. Denk nog korter dan jouw haar?" Vraag ik. Hij knikt langzaam. "Dat wilde ik eerst, maar kon het niet aan" zeg ik zo geloofwaardig mogelijk. "Nee" zegt hij zacht. Ik knik. Zijn ogen staan geschrokken en bang. Hij vindt het echt niet leuk. "Grapje. Dat kapsel zou ik nooit willen" zeg ik en glimlach. "Babe, wat ben jij voor mens?" Vraagt hij opgelucht. "Jouw vriendin" zeg ik. Hij bloost. "Maar het is wel super gaaf" zegt hij. "Dank je" glimlach ik. Hij pakt mijn hand vast en we lopen naar de Mc toe.

"Wil je nu praten of straks of thuis?" Vraagt hij en we lopen de Mc binnen. "Zo" zeg ik. Hij knikt en we gaan in de rij staan. Ik vlecht voorzichtig onze vingers met elkaar en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd. "Wat wil jij?" Vraagt hij zacht. "Samendelen?" Vraag ik en til mijn hoofd op zodat ik hem aankan kijken. "Okay. Vanille?" Vraagt hij. Ik knik. Hij glimlacht en drukt een kusje op mijn lippen. Hij bestelt het en we lopen weer naar buiten.

"Het spijt me heel erg. Ik dacht eerst dat je naar Canada was omdat ik het uitgemaakt had, maar toen was Josh er ook niet en toen wist ik dat er ook iets anders aan de hand was" begint hij. "Maar waarom had je het uitgemaakt dan? En waarom wil je me terug?" Vraag ik. "Dat mens zei tegen mij dat dat beter was. En omdat ik te veel van je hou. Ik haat mezelf omdat ik het uit heb gemaakt" mompelt hij. "Dus door haar is het eigenlijk uitgegaan?" Vraag ik. Hij knikt. "Omdat ik van die vrouw van aardrijkskunde met haar moest praten omdat het slecht ging. Toen je woensdag weer binnen kwam lopen, wilde ik het niet meer. Ik kan niet zonder je. Je zag er zo goed uit en je was eigenlijk nog best knap toen je boos de klas binnen kwam lopen" zegt hij en bloost. "Eigenlijk toen ik het in de klas zei van ons, toen besefte ik pas wat je zei, waarom je het uit had gemaakt. Ik zat er wel al mee in Canada, maar meer dat jij er niet was en dat het uit was, maar niet de rede waarom. Ik was te druk bezig met mijn opa en ik mocht op de dagen dat het een normale dag was, van Josh en Shawn niet verdrietig zijn. Zij hielpen mij ook met dat" zeg ik en pak de milkshake van Niall af. Ik neem een slokje. "Babe" zegt hij gelijk en pakt hem weer af. Hij neemt weer een slokje. "Het is weer goed" zeg ik en stop met lopen. Hij kijkt me aan. "Ja?" Vraagt hij zacht. Ik knik. "We hebben fouten gemaakt en daar moet je van leren. En ik kan gewoon niet boos op je zijn en je niet negeren" geef ik toe. Hij krijgt een mega glimlach op zijn lippen en trekt me onhandig in een knuffel. Ik grinnik en knuffel terug. "I love you" fluistert hij. "I love you too" glimlach ik.

"O my god Niall" zeg ik en laat hem los. "Wat" zegt hij. Ik draai hem om en wijs naar de Mc. "Holy shit" zegt hij. "Wie had er gelijk? Ik" zeg ik trots. "Okay, maar ze kussen nog ni-okay laat maar" zegt hij en ze kussen. "Je hebt gelijk" geeft hij toe en draait zich weer om. "Harry en Lotte, het kan perfect zijn voor jullie, maar dat gaat waarschijnlijk betekenen dat Lotte ook in de groep komt en die gaat natuurlijk weer dingen door lullen" zucht ik. "Nee, dat gaat ze niet doen. Dat deed ze ook niet toen je stiekem naar mij ging terwijl het niet mocht" zegt hij en wrijft met zijn duim onder mijn ogen. "Ik zie het wel" mompel ik. "Naja, Harry moet het zelf maar vertellen" zegt hij. Ik knik.

"Weten je ouders van ons, toen het uitging?" Vraag ik zacht. "Alleen mijn moeder. Jij?" Vraagt hij. "Shawn, Malia, Josh, Lotte, papa en mama" zeg ik zacht. "Dan ook nog die gasten van school" zegt hij. Ik begin te glimlachen. Hij kijkt me aan en trekt een raar gezicht. "Waarom glimlach je? Niet dat je dat niet moet doen" fluistert hij. "Je accent. Die heb ik echt gemist" zeg ik. Hij bloost. "O my god babe. We zijn weer bij elkaar en je laat me elke keer blozen" zegt hij. Ik haal soepel mijn schouders op. "Ik heb je gewoon gemist" zeg ik en sla mijn armen weer om hem heen. Hij slaat zijn arm weer om me heen en drinkt ondertussen zijn milkshake op. Ik grinnik en druk een kusje op zijn kaak.

We lopen weer naar de auto. Ik druk een kusje op zijn wang. Hij kijkt me aan en glimlacht. "Blijf je eten of moet ik je naar huis brengen?" Vraagt hij. "Ik weet niet of ik mag" zeg ik en pak mijn telefoon. "Ik ga ff bellen" mompel ik. Hij knikt en trekt me in een knuffel. Ik zet mijn hoofd tegen zijn schouder en bel mijn moeder.

M: "Hey Lau"

L: "Hey mam, ik heb een vraagje" zeg ik en Niall begint kusjes op mijn wang te geven.

M: "vertel"

L: "mag ik bij Niall eten?" Vraag ik zacht.

M: "Niall?" Vraagt ze gelijk.

L: "ja, je weet wel. Die jongen met het blonde haar en blauwe ogen en een Iers accent heeft die mijn vriendje is?" Vraag ik en Niall drukt kusjes op mijn hele gezicht. "Niall kap is" zeg ik. Hij grinnikt.

M: "pff, zijn jullie dan weer samen? Het was toch uit?" Vraagt ze.

L: "lang verhaal. Maar het is nu weer aan. Ik vertel het straks wel en vraag aan papa naar die vrouw en dan Niall. Die kan er alvast al iets over vertellen. Maar mag het?"

M: "8 uur"

L: "9 uur"

M: "half 9"

L: "9 uur"

M: "1 voor 9"

L: "deal. Okay mam. Doei en eet smakelijk"

M: "Lauren" lacht ze. "Jij ook en doe voorzichtig. Als je er om 1 voor 9 niet bent, danne-"

L: "ja ja. Doei mam"

M: "doei lieverd" zegt ze en hangt op.

Ik stop mijn telefoon in mijn zak en kijk Niall aan. "Die gesprekken met je moeder. Zo grappig" lacht hij. Ik haal mijn schouders op. "Maar ik moet om 1 voor 9 thuis zijn" zeg ik. "Het is nu zes uur, dus we gaan naar huis" zegt hij en drukt een kusje op mijn lippen. Ik glimlach en druk ook een kusje op zijn lippen. "Thuis" fluistert hij en stapt de auto in. Ik grinnik en stap ook in. Ik doe mijn gordel om en kijk naar hem. Hij is zo schattig en knap. "Ik heb je gemist" zegt hij en legt zijn hand op mijn knie. "Ik jou ook" zeg ik en leg mijn hand op zijn hand.

We hebben gegeten en we liggen nu op Niall's bed. Zijn moeder was verbaasd dat ik er weer was, maar ook weer super blij. Zijn vader vond het ook weer leuk om mij te zien omdat Niall dus super sad was omdat ik er niet was. Niet dat hij weet dat het uit is geweest, maar okay. Ik zucht.

"Wat is er babygirl?" Vraagt Niall zacht. Ik glimlach bij de naam. "Ben alles zat. Ben moe" mompel ik. "Jetlag?" Vraagt hij. Ik knik langzaam en draai me op zodat ik met mijn buik op zijn buik lig. "Ja joh" mompelt hij en legt zijn hand op mijn rug. "Stil" mompel ik en leg mijn hoofd in zijn nek. Hij grinnikt en drukt een kusje op mijn voorhoofd. "Ik ben blij dat je weer van mij bent" fluistert hij. Ik glimlach. "Ik ook" fluister ik.

"Hoe gaat het met je?" Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. "Nu goed omdat ik bij jou ben, maar hiervoor eigenlijk slecht" zeg ik en kijk op. Hij kijkt me aan en krijgt tranen in zijn ogen. "Hey, wat is er?" Vraag ik zachtjes. "Ik ben gewoon zo blij dat jij er weer bent, maar het raakt me nu gewoon dat je je goed voelt omdat je bij mij bent. Omdat je volgens mij boos op me was enz" zegt hij zacht. Ik glimlach zacht. "Ik hou van je en het is nooit gestopt in die week" zeg ik zacht. Hij glimlacht. "Ik hou ook van jou, nooit gestopt" fluistert hij. Ik glimlach en druk mijn lippen op die van hem. Hij glimlacht en kusje terug.

Hij trekt na een tijdje terug en kijkt naar zijn klok. "Okay babe, je moet binnen 5 minuten thuis zijn" zegt hij snel. Ik kreun geïrriteerd. Waarom mag ik niet gewoon hier blijven? "Anders word je moeder boos" zegt hij zacht. Ik knik langzaam. "Dit weekend samen?" Vraag ik terwijl ik van hem afrol. "Als het mag en kan. Graag" zegt hij en we staan op. "Ik ga het vragen en ik bel vanavond nog wel" zeg ik en we rennen naar beneden. "Is goed princess" zegt hij en ik trek snel mijn schoenen aan. "I love you" zeg ik. "I love you too" zegt hij en drukt een lange kus op mijn lippen. "Hup gaan" zegt hij en opent de deur. Ik grinnik en trek mijn jas aan. "Was gezellig" zeg ik en loop het pad af. "Jaa, doeii babe. Tot morgen of straks" gilt hij en zwaait. Ik zwaai terug en ren naar huis.

Because I Love You N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu