Pov Lauren
Ik loop met Sophia naar boven. "Dus jullie gaan op date?" Vraag ik. "Jep" zegt ze. "Leuk" zeg ik en we lopen de kamer van Niall binnen. Het is maar goed dat ik net alles heb opgeruimd, anders had het awkward geweest. Ik ga op bed zitten en zij op de bureaustoel.
"Wat vindt Liam mooi als het om make-up gaat?" Vraag ik. "Eigenlijk zo min mogelijk, maar dan zie ik er gewoon niet uit" grinnikt ze. "Ik weet het, ik mag eigenlijk ook niks op van Niall. Nu doe ik het juist op omdat ik er nu niet uitzie met mijn blauwe kaak enz. Volgens mij houden jongens gewoon niet van make-up" zucht ik. Ze knikt. "Het liefst zien ze je gewoon in een slobber shirt en broek zonder iets op je gezicht" zegt ze. "Tja, ik heb liever ook niet dat Niall opgemaakt naar buiten gaat" zeg ik. Ze proest het uit. "Tis wel logisch he? Hij is een jongen" lacht ze. "Het kan toch?" Zeg ik. "Dit heb ik gemist, je droge opmerkingen, je onzin verhalen die nergens overgaan" zegt ze. "Jullie kunnen mij gewoon niet missen. Dat is het. Op snap en insta zette jullie amper iets toen ik er niet was. Als ik er ben, spammen jullie echt alles vol" lach ik. Ze lacht.
"Hoelang hebben we?" Vraag ik. "Half uurtje" zegt ze. "Okay, um, trek je outfit alvast aan" zeg ik en draai me om. "Is goed" zegt ze. Ik kijk naar de muur boven het bed. Er hangen allemaal foto's. Veel van mij, van Niall en mij, van vrienden, familie. "Is dat Zayn?" Vraag ik als ik een foto ie waar ze allemaal nog jong zijn. "Die jongen?" Vraagt ze en wijst naar hem. Ik knik. "Ja, dat is Zayn" zucht ze. "Was hij aardig?" Vraag ik. "Ja" zegt ze kort, er is dus meer aan de hand. Ik laat het er maar bij. Het is niet mijn probleem. Een beetje bitchie, maar zo is het wel. "Klaar?" Vraag ik maar. Ze knikt. "Ga maar zitten" zeg ik en ze gaat op de stoel zitten. Ik sta op en ga voor haar staan. "Ook haar?" Vraag ik. "Ja, ik wil een meer jets anders, kan je iets met mijn haar doen?" Vraagt ze. "Tuurlijk" zeg ik. Ze knikt en ik begin met haar make-up.
Na een kwartiertje ben ik klaar met haar make-up, ik heb het gewoon neutraal gelaten. Ze kijkt in de spiegel. "O my god, je mag dit serieus vaker doen. Dit is echt mooi" gilt ze bijna. "Dank je" glimlach ik. "Ik ga je haar naar achter zetten" zeg ik en doe haar haar.
Ze pakt snel haar spullen in als ik klaar ben en kijkt in de spiegel. "Jeetje Lauren, dit is echt mooi" zegt ze. "Dank je" zeg ik. "You're welcome" glimlacht ze. "1 minuut dus naar beneden" zeg ik. Ze grinnikt en we lopen naar beneden. We horen Liam en Niall praten. "Ik meen het, als Lauren komt is het gelijk vrolijk hier. Ook op school" hoor ik Niall zeggen. Ik grinnik. "Okay, je hebt gelijk. Het is een stuk gezelliger" zegt Liam en zucht. "Klopt" zeg ik en lach. Sophia lacht ook. "Het klopt wel, de klas is vrolijker" zegt ze. Ik grijns.
"Liam, ben je klaar om je meisje te zien?" Vraag ik en loop de woonkamer binnen. Ze schrikken. "Ja" zegt Liam. "Soph, je mag naar je vriend" zegt ik tegen Sophia. Ze loopt de woonkamer binnen en kijkt Liam aan. Zijn mond valt open en hij staat op. Ik loop naar Niall toe en ga naast hem zitten. "Heb jij dit bij haar gedaan?" Vraagt hij. Ik knik. "Het is mooi" fluistert hij en drukt een kusje op mijn wang. "Tnx" zeg ik zacht. "Wij gaan" zegt Liam. Niall en ik staan op. "Dank je voor alles" zegt Sophia. Ik glimlach. Ze geeft me een knuffel. "Geen probleem" zeg ik. We nemen afscheid van elkaar en Liam en Sophia gaan weg.
Ik loop naar bank en laat me vallen. Ik zucht en haal mijn hand door mijn haar. Niall kijkt me aan en glimlacht. Hij komt zachtjes op me liggen en kijkt me aan. "Hey" fluistert hij. "Hey" fluister ik en leg mijn handen op zijn rug. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik kus terug. Hij glimlacht en opent zijn mond aan stukje. Hij bijt zachtjes op mijn lip en ik knijp zachtjes in zijn heup. Hij grinnikt zacht en trekt een beetje terug terwijl hij mijn lip vast heeft. "Niall" mompel ik. Hij grinnikt en drukt zijn lippen weer op die van mij.
Ik trek terug en kijk hem aan. Zijn ogen twinkelen en heeft een glimlach op z'n lippen. Ik glimlach ook en druk nog een kusje op zijn lippen. "I love you" fluistert hij. "I love you too" fluister ik. Hij legt zijn hoofd in mijn nek en laat zich zachtjes om me vallen. Ik glimlach en ga met mijn hand door zijn haar. Hij sluit zijn ogen en zucht zachtjes. "Ik vind je tattoo mooi" zegt hij zachtjes. "Dank je" zeg ik ook zacht en kijk naar zijn gezichtje. Hij is zo lief, knap en schattig. Perfect.
JE LEEST
Because I Love You N.H.
FanficLauren verhuist van Canada naar Engeland. Ze komt in de klas van Niall terecht. Niall probeert close met haar te worden, maar Lauren laat dat misschien niet toe, of misschien ook wel. Lauren weet soms niet wat ze moest doen nadat ze is verhuist. Kri...