21

2K 95 16
                                    

Pov Lauren

Iedereen is naar huis, Niall ook. Ik mag pas na het eten naar hem toe omdat ik per se thuis moet eten. We hebben ook alles opgeruimd. Het was echt super leuk. Ik zit op de bank.

"Lauren" zegt mijn moeder en komt naast me zitten. "Ja" zeg ik. "Hoe ver ben je al met Niall gegaan?" Vraagt ze. Ik kijk haar gelijk aan. "Mam" zeg ik. "Antwoord" zegt ze. "Niet ver" mompel ik. "En wat is niet ver?" Vraagt ze. "Samen slapen" lieg ik. "En die zuigzoen?" Vraagt ze. "Mam! Waarom moet je dit weten?" Vraag ik. "Omdat ik wil dat je voorzichtig bent. Ik krijg elke week wel meisjes van jou leeftijd die een abortus willen plegen omdat ze het niet veilig hebben gedaan" zegt ze. "Mam ik weet alles al. Als ik het ga doen, moet ik het veilig doen" zucht ik. Ze knikt. "Ik wil niet dat dat ook gebeurt bij jou. Als je dan een kind in je buik hebt, laat het dan zitten. En wees dan minstens 25" zegt ze. Ik zucht. "Begrepen?" Vraagt ze. "Ja mam. Ik weet wat ik doe en Niall weet dat ook" zeg ik. Ze knikt en staat weer op. Dat was echt weer een mama actie.

"Gaan we naar boven?" Vraagt Niall, ik ben nu weer bij hem. Ik knik en sta op. Als we in de gang lopen duwt hij me tegen de muur.

"Mijn ouders komen vanavond pas laat" fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik begin zwaar te ademen. "Shh babe, it's me" fluistert hij en komt tegen me aanstaan. Ik kijk hem aan en hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen en kus terug. Hij legt zijn handen op mijn rug. "Jump" mompelt hij tegen mijn lippen aan. Ik spring en klem mijn benen om zijn middel zonder terug te trekken. Ik leg mijn armen in zijn nek en hij loopt naar boven.

Als we in zijn kamer zijn legt hij me neer op zijn bed en vraagt om toestemming. Ik open mijn mond en zijn tong glijdt in mijn mond. Als ze elkaar vinden, draaien ze rustig om elkaar heen. Ik speel met met het uiteinde van zijn shirt. Na een tijdje schuif ik hem omhoog en omlijn zijn abs. Hij krijgt kippenvel. Ik trek even terug en trek zijn shirt uit. Ik gooi hem naast ons neer en druk mijn lippen weer op die van hem. Ik speel met zijn broeksknoop. "Oeh babe" mompelt hij tegen mijn lippen. Ik grijns en maak hem los. Hij draait ons om en ik lig nu boven. Hij doet mijn vest uit en daarna mijn shirt. Hij opent zijn mond weer en ik doe dat ook. We trekken onze broek uit.

Hij trekt terug en schuift iets naar beneden. Hij begint natte kusjes op mijn buik, rond mijn navel, te drukken. Ik klem mijn handen in zijn haar en trek eraan. Hij kreunt tegen mijn huid aan en zuigt eraan. Dit gevoel is echt geweldig. Ik kreun zacht. Hij gaat meer naar boven. Hij drukt een kusje net boven het randje van mijn bh en drukt een paar kusjes op mijn sleutelbeen voordat hij zijn lippen weer op die van mij drukt. Ik kus terug en open mijn mond. Hij doet hetzelfde.

Ik draai ons om en trek terug. Ik druk kusjes in zijn nek en zuig er ook aan. Hij kreunt zacht. Ik glimlach trots en druk allemaal kusjes maar zijn buik. Ik merk dat hij het moeilijk heeft. Hij kreunt als ik een zuigzoen naast zijn navel zet. Ik zeg er nog 1 boven zijn navel en ga boven hem hangen. "Je bent zo goed" fluistert hij en drukt zijn lippen op die van mij. Ik glimlach en kus terug. Hij duwt me op mijn zij en gaat met zijn hand door mijn haar.

Ik trek na een tijdje terug en kijk hem aan. Dit gevoel, dit gevoel was/is serieus geweldig. Ik glimlach en hij glimlacht ook. "Je bent zo sexy als je dat doet" zegt hij hees. Ik bloos en bijt op mijn onderlip. "Babe" kreunt hij. "Niet doen. Dat maakt het me alleen maar moeilijker". Ik laat mijn lip los. Hij legt zijn hand op mijn wang en drukt een klein kusje op mijn lippen. "Ik hou van je" zeg ik zacht. "Ik hou ook van jou" zegt hij en trekt me in een knuffelt.

"Zullen we film kijken?" Vraag ik zacht. "Tuurlijk babe. Welke?" Vraagt hij. "Netflix kijken?" Vraag ik. Hij knikt en laat me los. Het is gelijk koud. Hij pak de afstandsbediening en zet de tv aan. Hij gaat onder de dekens zitten en kijkt mij aan. "Kom" zegt hij en klopt op zijn schoot. Ik til het deken op en ga tussen zijn benen zitten. "Waarom ben je opeens zo verlegen?" Vraagt hij zacht. "Omdat we iets verder zijn gegaan en het me nog even tot me door moet laten dringen" zeg ik zacht. "Vond je het fijn?" Vraagt hij en pakt me hand vast. "Ja, jij?" Vraag ik. "Ik ook. Ik had het eigenlijk niet verwacht dat jij het ook bij mij zou doen" zegt hij. "Je moet eigenlijk niks van mijn gedrag verwachten" zeg ik en kijk hem aan. Hij grinnikt. "Toch doe ik dat. Because you are my princess" zegt hij. Ik bloos weer. "Maar toen met school, met Bradley ofso. Hoe ken je hem?" Vraagt hij. "Toen Shawn een videoclip op ging nemen met ze, was ik er ook. Dus daar ken ik ze van" zeg ik. Hij knikt. "Wat vond je van de sleepover?" Vraagt hij. "Leuk. Ik denk dat Daniël en Louis een stel worden. En misschien Harry en Lotte ook. Want Lotte keek, als ze erbij was, naar Harry en ook andersom" zeg ik. "Dat je dat nu al weet" grinnikt hij. "Let maar op Horan" zeg ik. "Maar het was wel echt super lief van je dat je Daniëlle vroeg. Ze voelde zich thuis. Ik ken haar alleen van school en dat ze super stil is, maar dankzij jou is ze wat losser geworden en gaat ze met meer mensen om". Ik knik. "Ik wist eerst niet dat ze bij ons op school zat". "Ze zit toch bij Harry in de klas". Hij knikt. "Ze is aardig" zeg ik.

"Welke film wil je kijken?" Vraagt hij. "Big momma" gil ik gelijk als haar/zijn foto in beeld komt. Hij begint te lachen. "Is goed" zegt hij. "Maar eerst trek ik jou shirt aan omdat ik het koud heb" zeg ik en sta op. Ik draai me van Niall weg en doe mijn bh uit. Ik pak zijn shirt van de grond en trek hem aan. Ik ga weer tussen Niall's benen zitten. "En ik ga je een kus geven" zeg ik en druk een kus op zijn lippen. "En nu kan ie aan" zeg ik. "Wow wacht, het ging te snel voor me. Begin weer vanaf toen je weer kwam zitten" zegt hij. Ik druk mijn lippen weer op die van hem. Hij kust terug. Ik trek weer terug. "Perfect" zegt hij en zet de film aan. Ik grinnik en sla zijn armen om me heen.

•~•

-

Hii, okay ik heb de cover van dit boek veranderd omdat ik er niet tevreden mee was. Dus de cover is anders!! Annick heeft me geholpen met het uitzoeken. Ze weet hoe moeilijk ik daarmee kan zijn en waarschijnlijk wel meer mensen... DUS TNX GURL!!

>>Annickxx <<

Jx

Because I Love You N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu