Pov Lauren
We zitten in het laatste uur en ik ben druk en hyper samen met Shawn, we FaceTime omdat dat moet voor dat verslag. Ik moet echt met moeite mijn lach inhouden, hij ook dus dat is nog beter. Ik leg mijn hoofd op de tafel en hou het gewoon niet meer. Shawn begint te lachen en ik nog niet. Ik ga op de grond zitten en hou het tegen. Niall en Louis beginnen ook te lachen en ik hou het niet meer. Ik begin te lachen en merk dat iedereen naar me kijkt.
De bel gaat en ik sta weer lachend op. "Lauren het verslag moet volgende week afzijn" zegt Summer. Ik knik en ruim mijn spullen op. Ik loop naar buiten en Daniëlle staat voor mijn neus. "Hey" zeg ik. "Hey. Ik denk dat ik kom" zegt ze. "Echt? Super leuk" zeg ik blij. Ze glimlacht. "Geef me je nummer, dan app ik straks alles door" zeg ik. Ze geeft me haar nummer en loopt weer weg.
• (okay deze claims heb ik: Stiles)
Ik ben weer thuis na een afscheid van een uur met Niall. Ik mis hem nu al. Ik zucht en pak mijn telefoon. Ik maak een groep aan op app met degene die allemaal komt vrijdag.
'Sleepover basic eyes'
Harry: wtf is dit voor groep
Ik: helluu, okay. Het mag vrijdag bij mij. Pas rond 5 uur mogen jullie komen ipv mijn moeder die dan thuis is met mijn broer. Neem wat te vreten mee en je kussen en dat soort shit. Matrassen hebben wij al. We eten gwn pizza. 🌐🚺🚼🚾⚽️🍴🍻🍾🍼🍿🍩🍦🍟🍔🍕🍝🍒🍑🍍🍅🍆🍋🍎🍆🍉🍎🌽🍏🌪🌞🌙🌟🌟🌍🌏🌎🍀☘🐵🙈🙉🙊🐮🐹🙉🐗🐱🐨🐺🐱🐴💄👝👟👜👘👢👩👩👧👩👩👦👦🙍👩👩👧👩👩👦👦🙍👄👅😛😜😜😜😎😍😗🤑🤑🤑🍡🍲🍱🌯🍦🌮🍾🍺🍷🍲🍪🍚🍰🌯🍬🌭🍫🍔🍕🍝🍟🍔🍾☕️🍼🍯🍎🌽🍞🍉🍋🌽🍏
Sophia: okay
Sophia: wtf die smileys
Niall: is goeeeeeeed
Louis: wie is 07********?
Ik: Daniëlle
Lou: is goed, Lottie en Lux komen ook he?
Ik: heb ik al op gerekend :)
Harry: joo
Volgens mij weet iedereen het dus nu wachten op vrijdag. Ik ga nog ff door met mijn huiswerk.
•~• (Niall)
Het is vrijdag!! 5 voor 5 dus ze moeten zo komen, maar er zitten nog mensen binnen die niet voor mij zijn. "Josh, rot op" zucht ik. "Nee" zegt hij en gaat door met FIFA. Ik zucht weer. "Er komen zo mensen" zeg ik en zet de tv uit. "LAUREN" gilt hij. "Ga dan weg" zeg ik geïrriteerd. Hij staat op en loopt weg. "DANK JE. TOT ZONDAG" gil ik nog en ruim zijn shit op. "Ik ben nog niet weg" zegt hij en gaat weer zitten. "Josh please" zucht ik en ga naast hem zitten. "Sandy en Dan komen zo" zegt hij. "NEE" gil ik. "Jawel" zegt hij. "Hallo, mijn vrienden komen zo" zeg ik. "Okay okay. Geintje. Ik ga al" lacht hij en staat op. Ik loop met hem mee naar de voordeur. Hij gaat voor de voordeur staan en blijft daar staan. "Als je erbij wilt zijn, moet je het gewoon zeggen hoor" zeg ik. "Als ze er zijn, ga ik weg" zegt hij en ik kijk naar buiten. "Ze zijn er, dus ga maar weg" zeg ik en open de deur. "Ze zijn er nog niet" zegt hij. "Dude" zeg ik. De bel gaat en hij doet de deur open. "Hey guys" glimlacht hij. Ik geef een tik op zijn hoofd. "Meneer York" zegt mijn moeder. "Ga weg, dit zijn vrienden van je zusje" zegt ze. "En mijn leerlingen, maar daaaaag" zegt hij en loopt weg. Mijn moeder loopt achter hem aan en ik glimlach.
"Hey" zeg ik en laat ze binnen. Iedereen geeft me een knuffel en Niall ook nog een kus. "Hey Dani" zeg ik. Ze glimlacht en geeft me ook een knuffel. "Hey" zegt ze en loopt achter de andere aan. Ik doe de deur dicht en loop de woonkamer binnen. Iedereen zit gelijk op de bank. "Ook hallo" grinnik ik. "Je hebt echt een gaaf huis nu het klaar is" zegt Louis gelijk. "Dat is Lauren, de vriendin van Niall" zegt Lou tegen een klein meisje, waarschijnlijk Lux. Ze knikt en loopt naar me toe. "Ik ben Lux" zegt ze zacht. Ik ga gehurkt voor me zitten. "Lauren" zeg ik. Ze glimlacht verlegen en knuffelt me. Ik glimlach en knuffel een beetje terug. Ze trekt terug en rent vrolijk weer naar Lou. Ik ga weer normaal staan. "Alvast de spullen brengen?" Vraag ik. Ze knikken en iedereen staat op. Ik loop naar boven. De eerste verdieping zijn de slaapkamers en nog wat rommelkamers. Ik loop door naar de tweede verdieping en dan een kamer.
JE LEEST
Because I Love You N.H.
Fiksi PenggemarLauren verhuist van Canada naar Engeland. Ze komt in de klas van Niall terecht. Niall probeert close met haar te worden, maar Lauren laat dat misschien niet toe, of misschien ook wel. Lauren weet soms niet wat ze moest doen nadat ze is verhuist. Kri...