Pov Lauren
We zitten op mijn kamer en Niall zet zijn laptop aan. "Baby" zegt hij. Ik kijk op en hij zit echt met een big smile voor me. Ik glimlach ook. "Ja" zeg ik zacht. Hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik glimlach en kus terug.
Ik trek na een tijdje terug en glimlach. "Love you" zeg ik. "Love you too" zegt hij en glimlacht. Hij belt zijn familie. "Wie zijn het eigenlijk?" Vraag ik en ga naast hem zitten. "Mijn opa, oma en een paar neven" zegt hij. "Doen jullie een groep chat?" Vraag ik. Hij knikt. "Dat is makkelijker en sneller" zegt hij en er word door iedereen opgenomen. Niall komt snel naast me zitten en ik zie echt veel mensen in beeld. "Hey Niall" gilt iemand. "HAAAAII" gilt Niall. "Jesus Niall, ga niet gillen" zeg ik. "Sorry" zegt hij en drukt snel een kusje op mijn wang. "Is ze dat?" Vraagt een oudere vrouw, waarschijnlijk zijn oma. "Jep. Dit is mijn princess Lauren" zegt hij trots. "Hey" zeg ik en zwaai. Ze glimlachen en zwaaien terug.
Dan beginnen ze Iers te praten. Echt geweldig want ik weet dus niet waar ze het over hebben. "What did you say?" Fluister ik naar Niall. "Dat we gelukkig zijn" zegt hij. Ik knik. Dan gaan ze lachen. "Niall" zeg ik. "Niks, grapje van mijn neef" lacht hij. Ik knik maar, dit vind ik echt niks. Hier kan ik niet tegen. Ik zucht en zet mijn tv aan die boven mijn bureau hangt.
"Niall I don't like it. Jullie praten Iers. Ik ga Frans praten, jullie verstaan mij. Ik ga Engels praten, jullie verstaan mij. Ik ga Canadees Frans praten en jullie verstaan het. Waarom moeten jullie Iers praten als ik het niet versta?" Vraag ik dramatisch. Iedereen is stil en daarna beginnen ze te lachen. Ze gaan weer Iers praten. Ik zucht en sta op. "Stay" zegt Niall. "Ik ga mijn kamer opruimen" zeg ik. Hij knikt en gaat weer door met zijn gesprek.
Ik word gebeld en ik pak mijn telefoon. Ik zie dat het Shawn is en neem op.
L: "Hello"
S: "heyy Lau. Hoe gaat het?" Vraagt hij en ik leg mijn telefoon op mijn schouder en half mijn hoofd erop zodat ik nog meerdere dingen met 2 handen kan doen.
L: "goed en met jou?"
S: "goed. Ik moet je echt iets vertellen"
L: "ga je gang"
S: "kijk. Stitches he? Die is bekend. Nu ook over de hele wereld!" Gilt hij.
L: "echt!" Gil ik en gooi mijn kleding in de wasmand.
S: "jaa! Ik kwam er vanochtend achter. Niet normaal. Ik ben echt blij"
L: "je praat een beetje raar. Je zegt dingen die niet in die zin moet staan" lach ik.
S: "do I care? No. Maar okay" zegt hij en ik hoor Stitches. Ik kijk op en zie Shawn groot op de tv.
L: "O my god. Je bent op tv" gil ik.
S: "dat zei ik toch! Weet je wel niet hoe gaaf dat is"
L: "dat weet ik" lach ik. "Maar is het goed dat ik straks bel? Niall is aan het Skype met zijn familie en dat is niet echt netjes"
S: "is goed. Maar vraagje. Snap jij dat verslag ding van Lake?"
L: "weet ik het. Ik mag er pas maandag aan beginnen"
S: "Owh okay. Nou danne hoor ik het nog wel"
L: "is goed. Doeii"
S: "doeii" zegt hij en hangt op.
Ik leg mijn telefoon neer op mijn bureau en ruim nog wat laatste dingetjes op. Niall die neemt ook afscheidt van zijn familie. Ik ga naast hem zitten en neem ook maar effe afscheid. "Leuk jullie gezien te hebben" zeg ik. "Doei lieverds" zegt zijn oma. Niall hangt op en zucht. "Ze praten echt alleen maar onzin" zucht hij. Ik grinnik. "Ik weet niet waarover. Ik verstond het niet". "Nee beter van niet. Ze hadden het erover dat we het veilig moesten doen" zegt hij en klapt zijn laptop dicht. "What the fack" zeg ik niet begrijpend. "Ja, mijn familie kan awkward en verschrikkelijk zijn" zegt hij. "Mijne ook hoor" zeg ik en leg mijn hoofd op zijn schouder.
JE LEEST
Because I Love You N.H.
FanfictionLauren verhuist van Canada naar Engeland. Ze komt in de klas van Niall terecht. Niall probeert close met haar te worden, maar Lauren laat dat misschien niet toe, of misschien ook wel. Lauren weet soms niet wat ze moest doen nadat ze is verhuist. Kri...