Pov Lauren
Vandaag is Niall jarig. Ik ben al een tijdje wakker, maar hij slaapt nog als een roosje. Het duurt te lang, dus ik maak hem gewoon wakker of het nou wilt of niet.
"Niall wake up" fluister ik en ga zachtjes met mijn vingertoppen over zijn wang. Hij mompelt wat. "Wake up birthday boy" zeg ik zacht. Hij opent langzaam zijn ogen en kijkt me aan. "Happy birthday" glimlach ik. "Ah babe, dank je" zegt hij hees en glimlacht slaperig. Hij pakt me stevig vast en gaapt. Ik grinnik. "Eerst wakker worden?" Vraag ik. Hij knikt en verbergt zijn hoofd in mijn nek. Ik glimlach.
Na een tijdje voel ik zijn greep slapper worden. Ik trek een beetje terug en zie dat zijn ogen gesloten zijn, slaapt hij? Hij slaapt. Niall, het is half 12, het is jouw verjaardag, je krijgt cadeautjes en het enige wat je doet is slapen? Niall toch. Maar ik snap het ook wel, we zijn laat gaan slapen. We gingen film kijken en rond half 3 ging de tv uit. Ik heb hem toen al gefeliciteerd en alles, maar van hem mocht het eigenlijk pas doen als we wakker waren, nu dus. Naja het is zijn verjaardag dus hij moet het zelf weten, als hij wilt slapen, dan mag hij slapen.
Ik zucht. Hij moet nu echt wakker worden, het is half 1. "Babe" zeg ik zacht. Hij zet zijn voorhoofd tegen mijn schouder. "Nialler" zeg ik. "Ja" zegt hij hees. "Wake up" zeg ik. "Waarom?" Vraagt hij. "Omdat je jarig bent, cadeautjes krijgt en omdat we gaan ontbijten" zeg ik. "Geen zin" mompelt hij. "Niall" lach ik. "Het is je verjaardag". "Dus? Ik wil slapen en net jou knuffelen" mompelt hij. "Het is al half 1" zeg ik zacht. "Echt?" Vraagt hij gelijk. "Ja" zeg ik. Hij grinnikt en wrijft in zijn ogen. Hij kijkt me weer aan.
"Gefeliciteerd" fluister ik en druk mijn lippen op die van hem. Hij glimlacht en kust terug. Hij legt zijn hand op mijn wang en opent zijn mond een stukje. Ik hou hem gewoon dicht, it can. It can always. Sorry voor mijn gebrekkige Engels, maar ik kus met mijn vriend en dan boeit het me niet. Hij bijt zacht op mijn lip. Ik open mijn mond ook een stukje en hij laat mijn mijn lip los. Mijn tong glijdt in zijn mond en ze vinden elkaar.
Ik trek na een tijdje terug. "Dank je" zegt hij zacht en drukt een kusje op mijn lippen. "I love you" fluister ik. "I love you too" fluistert hij en glimlacht breed, zijn oogjes twinkelen. "Cadeautjes?" Vraag ik zacht en ga met mijn hand door zijn haar. Hij knikt langzaam. "Heb je cadeautjes dan?" Vraagt hij, damn (Daniël) zijn accent. Ik bijt op mijn lip en knik. "Oehh cadeautjes" zegt hij opgewekt. Ik schud lachend mijn hoofd en sla de dekens van me af. Ik sta op en loop naar mijn bureau. Ik schuif een la open en pak een tasje. Ik loop weer terug en ga naast hem zitten.
"Deze krijg je gewoon sowieso" zeg ik en druk een lange kus op zijn lippen. "Die kan je de hele dag door verwachten". Hij glimlacht en komt naast me zitten. Ik haal het doosje van de zonnebril eruit en geef het aan hem. Het neemt het aan en pakt het uit. Hij kijkt op en schudt zijn hoofd. "Babe" zegt hij en pakt het verder uit. Hij haalt de zonnebril uit de koker. "Dat had je niet hoeven doen" zegt hij gelijk. "Het is voor je verjaardag" glimlach ik. Hij zet hem op. "Hoe zie ik eruit?" Vraagt hij en tuit zijn lippen. Ik grinnik. "Schattig, knap, lief, perfect" zeg ik en druk een kus op zijn lippen. Hij zet hem weer af en kijkt ernaar. "Echt dank je princess, ik wilde hem al lang" zegt hij zacht. Ik glimlach. "Volgende?" Vraag ik. Hij knikt. Ik pak het cadeautje waar de parfum in zit. Ik geef het aan hem en hij kijkt me aan. "Is het wat ik denk wat het is?" Vraagt hij. "Ik weet niet wat je denkt" zeg ik en grinnik. Hij pakt het uit en kijkt me aan. "Babe" zegt hij. "Waarom?" Vraagt hij zacht. "Zo veel? Zo duur?". "Omdat het je verjaardag is en omdat ik van je hou" zeg ik zacht. "Dit had echt niet gehoeven" fluistert hij en kijk naar de verpakking. Hij maakt hem open en spuit wat in het doosje. Hij ruikt eraan. "What? Hoe?" Vraagt hij verbaasd en houdt het onder mijn neus. Ik ruik eraan, het is inderdaad een lekker geurtje. "Magie" zeg ik met wiebelende wenkbrauwen.
Sophia vertelde een keer dat ze een keer met Louis, Liam en Niall naar de parfumerie was geweest omdat zij make-up moest halen ofso. De jongens gingen parfum ruiken en Niall vond die ofso lekker. Weet ik het, ik was er niet bij.
"En ik heb nog een ding" zeg ik zacht. "Okay" zegt hij zacht, het verbaasd hem echt dat ik dit voor hem heb. Ik geef het tasje aan hem omdat ik te lui was om het in te pakken. Hij haalt het shirtje eruit en kijkt ernaar. "Nice" zegt hij. "Echt dank je babe" zegt hij en schuift alles aan de kant. Hij slaat zijn armen om me heen en ik klim op zijn schoot. Ik knuffel hem terug. "Echt dank je. Ik kan nu al geen betere verjaardag kunnen wensen" zegt hij. "Geen probleem, ik hoop dat je er blij mee bent" zeg ik. "Ja super blij. Echt super, dank je babe" zegt hij en knuffelt me stevig. Ik glimlach. "Daar ben ik blij om" fluister ik.
•
We zitten op de bank, ik op zijn schoot, bij hem thuis, elkaar aan te kijken. Ik glimlach verlegen en kijk naar beneden. "Baby" fluistert hij en tilt mijn hoofd op. "Ja" zeg ik zacht en kijk hem toch weer aan. "Je hoeft niet zo verlegen te doen" zegt hij en drukt een kusje op mijn lippen. "Weet ik, maar het gaat vanzelf" fluister ik en voel dat mijn wangen warm worden. "Aawh" zegt hij zacht en wrijft met zijn duim over mijn wang. "Omdat er een knappe jongen voor me zit" fluister ik weer. "Vind je me knap?" Vraagt hij. Hij daagt me uit. Ik knik langzaam. "Mm... en wat is knap?" Vraagt hij terwijl hij me doordringend aankijkt. "Niet lelijk" zeg ik droog. Hij rolt met zijn ogen. "Knap? Nou je hebt een lieve glimlach, mooie ogen, een lief neusje, zachte lippen, schattige wangetjes, een leuke lach, als je glimlacht gaan je ogen altijd twinkelen, het streepje in je kin, en nog veel meer dingen. Maar dat bij elkaar maakt je perfect, knap" vertel ik zacht. Hij knikt langzaam. "En je blonde haar bij je blauwe ogen" fluister ik. Zijn wangen worden langzaam rood. "Je bent knap, de knapste jongen die ik ken" fluister ik.
Hij kijkt weg en merk dat zijn wangen steeds roder worden. Ik glimlach en wrijf met mijn hand over zijn arm. Hij kijkt me voorzichtig en verlegen weer aan. "Ik zou je nu allang kussen, maar mijn ouders" mompelt hij. Zijn ouders zitten aan de eettafel en die zowat achter de bank dus ja... "I don't care" zeg ik zacht. "Het is dan awkward babe" zegt hij. Ik haal mijn schouders op en druk een kusje op zijn lippen. Hij kust niet terug, wat hij normaal wel doet bij een klein kusje. Hij maakt het zichzelf zo moeilijk. Ik druk weer een kusje op zijn lippen. Hij kijkt me aan en ik zie dat hij het moeilijk heeft, dat hij het ook wilt. "Babe doe niet zo moeilijk" fluister ik en druk een kusje op zijn mondhoek. "Princess" zegt hij en bijt op zijn lip. Ik glimlach. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik glimlach tegen zijn lippen. Ik kus terug en pak zijn handen vast.
Hij trekt na een tijdje terug en kijkt me aan. "Je maakt het me altijd zo moeilijk he" fluistert hij. Ik glimlach. "Dat is omdat ik van je hou" fluister ik. Hij glimlacht ook. "Ik wil je echt bedanken voor deze verjaardag" zegt hij. "Niemand heeft er eigenlijk zo veel aandacht eraan besteedt. Echt dank je voor vandaag babe". Ik glimlach. "Geen probleem, het is vandaag jouw dag" zeg ik zacht. "I love you so so much" zegt hij. "I love you too. So so much" zeg ik. Hij pakt me stevig vast en knuffelt me. "Jij bent ook knap, lief, perfect, schattig" mompelt hij in mijn nek. Ik glimlach en bloos en ik weet niet wat ik moet zeggen. "I-ik weet niet wat ik moet zeggen" mompel ik. "Je hoeft niks te zeggen" zegt hij en drukt een kus in mijn nek. Ik ga met mijn hand door zijn zachte haar.
•~•
JE LEEST
Because I Love You N.H.
FanficLauren verhuist van Canada naar Engeland. Ze komt in de klas van Niall terecht. Niall probeert close met haar te worden, maar Lauren laat dat misschien niet toe, of misschien ook wel. Lauren weet soms niet wat ze moest doen nadat ze is verhuist. Kri...