Pov Lauren
Ik loop weer het lokaal binnen waar we les hebben. Ik zie er volgens mij niet uit. Ik heb het gewoon moeilijk, mijn vader gaat weer weg. Ik kan gewoon niet zonder mijn vader.
Iedereen kijkt mij aan. "Hey" zeg ik zacht en geef snel mijn telefoon weer aan Niall. "Waar was je?" Vraagt die man van geschiedenis. "Vliegveld" zucht ik. Iedereen kijkt mij gelijk aan. "Alweer. Er is altijd wel iets met jou" zegt hij. "Ik weet niet hoor, maar u zou toch ook afscheidt van uw vader nemen als hij voor een jaar weg gaat en later wordt dat waarschijnlijk 5 jaar" kaats ik terug. Hij is stil. "Ik ben deze maand nog niet weggeweest, ik ben normaal meneer. Excuus dat ik er niet was" zeg ik zacht en loop naar mijn plek. "Sorry" zegt hij. Ik knik. "Niall kan jij uitleggen wat we moeten maken?" Vraagt de man aan Niall. Ik glimlach gelijk. "Ja tuurlijk" zegt hij en staat op. Hij loopt naar me toe en komt naast me zitten. "Hey babe" zegt hij. Ik glimlach. "Hey" zeg ik. "Is het waar van je vader?" Vraagt hij. Ik knik langzaam.
•
Ik loop mijn huis binnen en niemand is thuis. Geweldig. Vandaag mocht ik van mijn moeder niet naar Niall, of hij niet naar mij toe anders ben ik nooit alleen thuis ofso, ik vind het onzin. Ik wil nu zo graag naar Niall, maar Lotte komt nu binnen lopen en mijn moeder gaat het niet goed laten.
"Lotte" zeg ik. "Ja" zegt ze. "Ik ga naar Niall, wil je mama bellen en zeggen dat ik daar ben en daar blijf slapen?" Vraag ik. "Je mag niet" zegt ze. "Please, ik moet gewoon naar hem toe" zeg ik. "Okay" zucht ze. "Dank je" zeg ik en druk een kus op haar voorhoofd. Ik verwissel mijn schoenen van hakken naar gympen en pak mijn schooltas. Ik ren naar buiten en loop naar Niall toe.
Ik bel aan en de deur gaat vrij snel gelijk open. "Hey meis" zegt Maura. "Hey, is Niall thuis?" Vraag ik. "Ja tuurlijk, hij is op zijn kamer" zegt ze en laat me binnen. Ik glimlach en knik. "Dank je" zeg ik en loop naar boven. Ik loop naar zijn kamer toe en klop een paar keer op de deur. Ik krijg een antwoord dus ik open de deur een beetje en kijk naar binnen. Hij ligt op zijn bed. Okay. Ik loop naar binnen en sluit de deur weer. Ik zie dat hij slaapt. Ik doe zachtjes mijn schoenen en jas uit. Ik glimlach breed en ga naast hem liggen. Hij draait naar me toe. "Babe?" Vraagt hij hees. "Ja Ni" zeg ik. Hij slaat zijn armen om me heen en slaapt weer verder. Ik sluit ook mijn ogen en voel dat ik ook langzaam inslaap val.
•
"Babe babe" hoor ik iemand snel zeggen en diegene schud me wakker. Ik open langzaam mijn ogen en zie Niall half boven me hangen. "Hey" zeg ik hees. "What the fack doe je hier?" Vraagt hij hees. "Ik wil bij jou zijn" zeg ik zacht en wrijft in mijn ogen. Hij glimlacht en komt weer naast me liggen. Hij trekt me op zich en slaat zijn armen om me heen. Ik leg mijn hoofd naast zijn hoofd en geniet.
"Princess" zegt hij na een tijdje. "Ja" zeg ik zacht. "Hoe kom je hier?" Vraagt hij en kijkt me aan. "Ik ben gewoon weggegaan en heb tegen Lotte gezegd dat ze mama moest bellen dat ik hier ben. Mijn vader is er niet, maar die zou me denk wel laten gaan. En je moeder liet me binnen en toen liep ik je kamer binnen en toen zag ik een cutie slapen" vertel ik. "En ik moest gewoon naar je toe omdat ik je miste". Hij kijkt me aan en glimlacht. "Awh babygirl. Ik zou ook wel naar je toe willen, maar je moeder" zegt hij en legt zijn hand op mijn wang. "Is niet erg Ni" zeg ik zacht. "En ik miste jou ook" fluistert hij. Ik heb zijn aanrakingen gemist. Ik ga boven hem hangen en kijk hem aan. Ik druk mijn lippen op die van hem. Hij kust terug en legt zijn handen op mijn onderrug.
Na een tijdje vraagt hij om toestemming. Ik open mijn mond langzaam en onze tongen vinden elkaar. De vlinders vliegen als gekken door mijn buik. De zoen wordt wilder. Ik klem mijn handen in zijn haar en trek er zacht aan. Hij legt zijn hand op mijn bil en knijpt er zacht in. Ik trek iets harder aan zijn haar.
JE LEEST
Because I Love You N.H.
Fiksi PenggemarLauren verhuist van Canada naar Engeland. Ze komt in de klas van Niall terecht. Niall probeert close met haar te worden, maar Lauren laat dat misschien niet toe, of misschien ook wel. Lauren weet soms niet wat ze moest doen nadat ze is verhuist. Kri...