Pov Lauren
Ik loop de school binnen. Ik heb vannacht best slecht geslapen. Zonder Niall slaap ik altijd slechter, maar nu nog erger. Ik weet niet waarom, maar okay. Ik loop naar de kluisjes.
"LAUREN" gilt een stem die ik eigenlijk best gemist heb. Ik kijk op en zie Louis bij de kluisjes staan. Mijn ogen worden groot en ik loop snel naar hem toe. "Louis" zeg ik. Hij geeft me een knuffel. "Hoe gaat het?" Vraagt hij. "Goed, met jou?" Vraag ik. "Ook goed" zegt hij hyper. Ik trek mijn jas uit en Louis gilt half. Ik heb hem echt gemist. Ik schrik en kijk hem aan. "Ten eerste je haar. Ten tweede je shirt en ten derde je boek. Bijna hetzelfde" gilt hij. Ik grinnik.
Outfit Lauren^
"Waar is Dani?" Vraag ik en de bel gaat. Ik prop snel mijn jas is mijn kluis en loop naast Louis naar de klas. "Ze moet pas het derde beginnen" zegt hij. "En waar is Niall?" Vraagt hij. "Idunno, hij heeft nog niet gereageerd op mijn berichtje en hij is niet hier dus ik weet het niet" zeg ik. "Verslapen" lacht hij. Ik begin ook te lachen en pak mijn telefoon. Ik ga naar insta en zie dat Brooklyn een foto heeft geplaatst. "O my god" zeg in en ga snel naar mijn 'phone' op mijn telefoon en bel Annick. Louis kijkt mij aan en grinnikt.
A: "Lauren" kreunt Annick.
L: "heyy, jij moet me zo veel vertellen" zeg ik en loop het lokaal binnen. Louis gaat op zijn plek zitten en ik loop naar mijn plek toe.
A: "wat moet ik je vertellen?" Vraagt ze hees.
L: "je bent net wakker he?" Vraag ik lachend.
A: "ja, dankzij jou potato"
L: "maar okay. Jij. Brooklyn. Samen" piep ik en ga zitten.
A: "oud nieuws" lacht ze.
L: "voor jou ja, niet voor mij. Je gaat straks na school echt alles vertellen"
A: "ja ja, maar waarom zo geïnteresseerd? Je vindt hem toch stom?"
L: "lang verhaal, vertel ik dan ook. Maar ik moet echt gaan voordat mensen mijn telefoon gaan afpakken" zeg ik.
A: "is goed. Ik app nog wel"
L: "is goed. Daaaaaagg"
A: "doeii" zegt ze en hangt op.
Ik ga naar whatsapp en wil Niall een berichtje sturen, maar Josh staat voor me. "Lauren" zegt hij en steekt zijn hand uit. Ik pak zijn hand vast en schud hem. "What the fack" zegt hij. "Geef me 10 seconde" zeg ik.
Naar: Niall❤️
Ik: heyy Nialler, waar ben je...? XVerstuur hem en stop snel mijn telefoon in mijn zak. "Geef je telefoon" zegt hij. "Nee" zeg ik. "Ja" zegt hij. "Nee" zeg ik. Hij zucht en loopt weer weg.
JE LEEST
Because I Love You N.H.
FanfictionLauren verhuist van Canada naar Engeland. Ze komt in de klas van Niall terecht. Niall probeert close met haar te worden, maar Lauren laat dat misschien niet toe, of misschien ook wel. Lauren weet soms niet wat ze moest doen nadat ze is verhuist. Kri...