Pov Lauren
We lopen zijn huis binnen. "Wacht" zegt hij en rommelt in de tas. Hij rent naar boven en ik wacht. Na ongeveer een minuut rent hij weer naar beneden. "Go" zegt hij en loopt de woonkamer binnen. "Niall what the fack" zeg ik niet begrijpend en loop achter hem aan. "Je weet het" zegt hij en zet de tas op de tafel. "Oh Ow ja" mompel ik. Hij loopt naar me toe en trekt me in een knuffel. Ik glimlach en knuffel terug.
"Hey Lauren" hoor ik Maura zeggen. Ik trek terug en glimlach. "Hey Maura" glimlach ik en Niall laat me ook los. "Je blijft toch slapen?" Vraagt ze. Ik knik. "Okay. Niall pak jij je was uit je kamer?" Vraagt ze aan Niall. "Jaja, rustig" zegt hij en zucht. Ik grinnik. "Wat?" Vraagt hij. "Niks" glimlach ik. "Jawel" zegt hij en gooit me over zijn schouder. "Niall" lach ik en sla op zijn rug. "Babe" zegt hij en loopt met me naar de gang. Hij loopt naar boven. "Laat me los" zeur ik. "Nee" zegt hij en grinnikt. "Jawel" zeg ik. "Nee" zegt hij weer. Ik sla op zijn kont. "Ah babe" piept hij. "Tja" zeg ik en ik zie dat we zijn kamer binnenlopen. Hij gooit me op bed neer en kijkt me trots aan. "Wacht" zegt hij en roept zijn moeder. Wat nu weer?
"Ja Niall" zegt Maura. "Nou, ik heb het nog niet echt gevraagd ofso, maar mag Lau mee naar Ierland deze vakantie?" Vraagt hij en kijkt mij aan. "Uh, als het van haar ouders mag, dan mag het van mij ook" zegt zijn moeder. Hij knikt en pakt al zijn was en geeft het aan Maura. Ik lig zo heel relaxt op bed te kijken hoe hij z'n was opraapt. "Hello" zeg ik tegen Maura. Ze lacht. "Hey lieverd" zegt ze lachend. Ik grinnik en Niall stuurt haar de kamer weer uit. Hij komt naast me liggen en kijkt me aan. "Wil je mee in de vakantie naar Ierland? Met mij?" Vraagt hij. Ik knik. "Alleen dan moet je dat ff aan mijn ouders vragen" fluister ik. Hij knikt en drukt zijn lippen op die van mij. Ik glimlach en kus terug. Hij komt boven me hangen en vraagt om toestemming. Deze keer geef ik die wel dus open ik mijn mond een stukje. Zijn tong glijdt in mijn mond en onze tongen raken elkaar aan. De vlinders vliegen door mijn buik. Ze draaien rustig en passievol om elkaar heen. Een zoen waar veel liefde in zit.
Hij draait ons om, zodat ik nu de leiding heb, en hij trekt mijn vest bij me uit. Ik ga met mijn hand door zijn haar. Hij kreunt zacht. Ik glimlach en trek terug. Ik open mijn ogen weer en kijk hem aan. Zijn ogen twinkelen en hij krijgt een mega glimlach op zijn lippen. Ik krijg ook een glimlach op mijn lippen en druk een kusje op zijn lippen. "I love you so so so so so so much" fluistert hij. "I love you too. So so so so so so so much" fluister ik. "Das wel veel he" zegt hij. Ik haal soepel mijn schouders op en glimlach verlegen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouders en ga goed liggen. Hij slaat zijn arm om me heen.
"Hoe gaat het met je buik?" Vraagt hij zachtjes. "Wel goed" zeg ik. "Nu heb ik kriebels in mijn buik en ik voel geen druk, dus dan is het denk ik wel goed". Hij knikt. "Maar wat was er dan op school?" Vraagt hij. "Ik voelde een steek en druk. Mama zei dat dat nu even normaal is omdat het net is gebeurt en nog herstelde ben van 2 jaar geleden" vertel ik. Hij knikt. "Maar hielp het?" Vraagt hij verlegen. "Ja" fluister ik. Hij glimlacht. "Mag ik het zien?" Fluistert hij. "Tuurlijk" zeg ik en rol van hem af. Hij gaat op z'n zij liggen en schuift mijn shirtje omhoog. Hij gaat zachtjes met z'n vingertoppen over mijn buik heen. "Het is heftiger dan eerst, maar het ziet er goed uit" fluistert hij en kijkt me aan. Ik knik langzaam. "Het is niet echt meer blauw, bijna weer normaal" zegt hij zacht. "Alleen de wondjes nog en dan is het weer zoals het was" zeg ik en trek mijn shirt weer naar beneden. "Babe" zegt hij en schuift hem weer omhoog. "Ik was nog niet klaar" mompelt hij en drukt een kusje net boven mijn navel. Hij schuift mijn shirt weer naar beneden en kijkt mij aan. Ik bloos.
"NIALL LAUREN ETEN" gilt Maura van beneden. We staan gelijk op en we rennen naar beneden. Ik heb honger, ja honger. Geen trek, maar honger. Nee, ik heb trek. "Babygirl" zegt Niall. Hij draait zich om en loopt naar me toe. Hij drukt een kusje op mijn lippen en gaat aan tafel zitten. Ik grinnik en ga tegenover hem zitten. Maura schept voor iedereen op en we beginnen te eten.
JE LEEST
Because I Love You N.H.
FanfictionLauren verhuist van Canada naar Engeland. Ze komt in de klas van Niall terecht. Niall probeert close met haar te worden, maar Lauren laat dat misschien niet toe, of misschien ook wel. Lauren weet soms niet wat ze moest doen nadat ze is verhuist. Kri...