Pov Lauren
There we are again!! Gym. Je zou denken, de laatste les. Maar nee. We hebben hierna nog biologie omdat dat mens een afspraak had en ze moest per se die les geven dus we zitten nog een extra uurtje op school. Echt super! Nee.
We lopen de kleedkamer binnen en ik pak mijn gymspullen. Iedereen kleed zich om en ik trek mijn shirt uit. Iedereen kijkt gelijk naar mijn buik. "Ah fuck" zeg ik en trek mijn gymtop aan. Je ziet gewoon nog alles. "Mag ik van iemand een shirt lenen?" Vraag ik. "So so" zegt Sophia en gooit een zwart shirt naar me. "Dank je" zeg ik en trek hem aan. Je ziet die zuigzoenen op mijn buik nog steeds en dat zal er denk nog wel ff blijven. Ik kleed me om en doe mijn haar in een staart. We lopen met z'n alle naar de zaal.
"Sophia heeft Lauren ook zuigzoenen op haar buik?!" Gilt Louis door de hele zaal. "Ja, en niet eentje, maar veel" gilt ze terug. "Niall ook" gilt hij weer. Iedereen kijkt ons aan. Ik glimlach en Niall loopt naar me toe. "Babe" zegt hij en kijkt me aan. "Louis! Sophia! Ik hou van jullie!" Gil ik sarcastisch. "Hou ook van jou" gillen ze. "Ja" zeg ik tegen Niall. "Gingen ze bij jou ook zo kinderachtig doen?" Vraagt hij. "Nah, alleen van 'zo zo' en ik vroeg om een shirt. Maar meer niet. Hoezo?" Vraag ik. "Nou bij mij deden ze dat dus wel" zegt hij zacht. "Jongens zijn gewoon kinderachtig. Je hoeft je niet te schamen voor dat" zeg ik. Hij kijkt naar de grond. "Wij zijn de enige die een relatie heeft in de klas. Ja Liam en Sophia, maar Sophia zit bij ons in de klas, maar Liam niet. Als ze een relatie hebben dan weten ze het" grinnik ik. Hij knikt langzaam, hij is echt verlegen. Hij kijkt me weer aan en drukt een kusje op mijn lippen. "Klaar?" Vraagt de docent. Ik loop naar de bank en ga weer zitten. Niall gaat ook weer zitten en we luisteren naar hem wat we gaan doen vandaag.
•
We gaan aan de tafel zitten waar we altijd zitten met de pauze. "Ik wil naar huis" kreun ik en leg mijn hoofd op de tafel. "Nog anderhalf uur" zucht Niall. "Anderhalf uur te lang. Ik had nu op de bank kunnen liggen of met jou kunnen knuffelen" mompel ik en ga weer normaal zitten. "Kom" zegt hij en klopt op zijn been. Ik sta op en ga op zijn schoot zitten. "Het kan zo voor nu, maar straks gaan we knuffelen thuis" fluistert hij in mijn oor. Ik knik. Hij slaat zijn armen om me heen en zet zijn kin op mijn schouder. "Is het niet zwaar?" Vraag ik. "Nee" zegt hij en drukt een kusje op mijn wang. Ik draai mijn hoofd en kijk hem aan. Ik glimlach en druk mijn lippen op die van hem. Hij kust terug en glimlacht.
De bel gaat. Ik trek terug. "I love you" fluister ik. "I love you too" fluistert hij. Ik haal mijn hand door zijn haar en de kantine stroomt al vol met mensen. "We waren net op tijd" zegt hij zacht. Ik knik. Ik zie Louis en Daniëlle hand in hand de kantine binnenlopen. Ik kijk Daniëlle aan en begin te grijnzen. Ze bloost en glimlacht zacht. Ze komen naast ons zitten. Liam en Sophia zijn er ondertussen ook al. El komt nu aanlopen en Harry staat bij de deur te wachten totdat hij erdoor kan. Ik grinnik en hij loopt naar ons toe. Hij gaat zitten.
"Okay we hebben iedereen. Wij moeten iets vertellen" zegt Louis. Ik knik en kijk naar Daniëlle. Ze glimlacht verlegen. "Wij zijn bij elkaar" zegt ze. "Ik zei het toch. Ik zei het Horan. Ik zei het Dani" zeg ik gelijk. Iedereen kijkt mij aan. "Ik had het gezegd, maar jullie wilden mij niet geloven" zeg ik en gooi mijn armen in de lucht. "Maar gefeliciteerd en veel geluk samen". Iedereen lacht.
"Hoe hebben jullie eigenlijk vertelt dat jullie samen zijn?" Vraagt Daniëlle aan mij. Ik slik mijn water door. "Nou eigenlijk hebben we niet gezegd dat we officieel samen zijn, Niall plantte gewoon zijn lippen op die van mij midden in de klas. Dus bijdeze: wij, Niall en ik, zijn samen" zeg ik. "Dat wist ik niet" zegt Liam sarcastisch. "Dan weet je het nu" zeg ik en neem een hap van mijn appel. "Jij bent denk de drukste thuis" grinnikt Daniëlle. "Nee, Josh is erger" zeg ik en krijg en tik op mijn achterhoofd. Ik hoor mensen lachen en zie Josh naast me staan. "Hey" zeg ik. Niall speelt met mijn vingers en drukt af en toe een kusje op mijn hand. "Ik ben niet de drukste thuis, dat ben jij" zegt Josh. "Nee" zeg ik. "Ja. Vooral met Shawn" zegt hij. "Dit is dus de rede waarom ik geen familie op school wil hebben" zucht ik. Iedereen lacht. "Het is wel chill, we weten wie het is en omdat ik bij jou in de klas zit, is hij gewoon chiller" zegt Louis. Ik grinnik. De bel gaat en wij staan op.
We lopen het lokaal weer binnen van biologie. Echt geweldig. Super leuk. "Babe" zegt Niall. Ik loop naar hem toe en kijk hem aan. Hij is het zat. "Ja" zeg ik. "I love you" fluistert hij. "I love you too" fluister ik en druk een kusje op zijn voorhoofd. "Kiss" mompelt hij. Ik druk een lange kus op zijn lippen. Hij glimlacht en drukt nog snel een kusje op mijn lippen voordat hij gaat zitten. Ik loop weg en laat langzaam zijn hand los. Ik ga weer helemaal alleen in de hoek zitten.
"Dames en heren" zegt de man van bio. Ik kijk op. "Ik wil graag dat jullie goed opletten. We gaan het hebben over veilig vrijen" zegt hij normaal. Ik geef mezelf een facepalm. "We doen deze les gezamenlijk" zegt hij en deelt boeken uit. Ik begin als enige te lachen. Vorig jaar kregen wij dit ook in Canada, ik heb met Shawn echt dubbel gelegen. Toen moesten wij nablijven en er een verslag over maken als straf.
"Klaar mevrouw?" Vraagt dat mens. Ik schrik en kijk op. "Nee, maar okay" mompel ik en stop met lachen. "Katrina begin maar met lezen" zegt dat mens en Katrina begint te lezen. Ik zucht en kijk naar buiten.
"...Lauren" hoor ik Louis lachen. Ik kijk de klas in. "He wat?" Vraag ik. Er beginnen mensen nog harder te lachen. "Dat jij en Niall onder de zuigzoenen zitten" lacht Louis. "Dus? Ik hou toch van hem en hij van mij en dan mag het toch?" Zeg ik normaal. "Jullie hebben er geen last van. Het zit op mijn lichaam en op die van hem en niet op die van jullie". Ik kijk Niall aan en hij glimlacht scheef. "There she is! Lauren" zegt Sophia. "Altijd een woordje klaarstaan". Ik grinnik. "Lauren dit is je laatste waarschuwing. Bij de volgende ga je eruit" zegt de docent. Ik gooi mijn armen in de lucht. "Lauren" zegt ze. Ik zucht en ga weer normaal zitten. "Louis ga je maar melden" zegt hij boos. Louis staat op en loopt weg. Ze zucht. "Lauren ga verder met lezen" zegt hij. Ik begin te lezen, maar daarna te lachen. "Ga ook maar weg" zegt hij. Ik pak mijn spullen en loop naar de deur. Ik kriebel door Niall's haar. Hij kijkt me aan. "Ik wacht bij de kluisjes" zeg ik zacht. Hij knikt. "Love you" fluistert hij. "Love you too" fluister ik en loop het lokaal uit.
Ik loop de trap af en zie dat Louis door iemand vast wordt gehouden. What the hell. Ik loop wat dichterbij en zie dat hij vast wordt gehouden door 2 gasten. Hij wordt geslagen. Ik loop ernaartoe en duw een gast van Louis af. "Lauren nee" zegt hij. "Waarom sla je hem?" Vraag ik boos. "Omdat het kan" zegt die gast en staat op, volgens mij is het Zayn. Ik ken hem niet, maar volgens mij is hij dat. "Pak haar ook vast" zegt hij. Iemand pakt me van achteren vast. "Don't touch me" sis ik en probeer los te komen. "Sta stil, of het wordt erger" sist hij. "Geen woord" zegt Zayn en slaat me vol in mijn gezicht. "Doe haar niks aan, alleen mij" smeekt Louis. Ik kreun van de pijn. We staan midden in de hal van de school en niemand ziet het? Wauw. I don't get it. Ik probeer los te komen, maar er lukt echt niet.
"HELP" gil ik. "Dat had je niet moeten doen" grijnst Zayn eng en stompt me in mijn buik. Ik gil het uit van de pijn. "Doe haar niks" piept Louis weer. Zayn haalt een mes te voorschijn en ik slik. "Ik doe haar niks" zegt hij en steekt zo dat mes in Louis' been. "Nee" zeg ik. Hij krijg nog een paar meppen en valt bewusteloos op de grond. Zayn komt voor me staan en kijkt me aan. "Waarom doe je dit?" Sis ik. Hij knijpt zijn ogen tot speeltjes. "Door jou ben ik mijn vrienden kwijt" sist hij en ik krijg een vuist in mijn gezicht. Ik voel het bloed uit mijn neus stromen. "Omdat ze nu alleen maar met jou omgaan en mij vergeten" zegt hij en ik krijg weer een stomp in mijn buik. Ik hoest en voel iets uit mijn mond komen. "Dit krijg jij twee keer zo hard terug" zegt hij.
"Waarom moet Louis dan ook in elkaar geslagen worden? En niet alleen ik?" Vraag ik moeilijk. "Omdat hij met je omgaat" zegt hij simpel en krijg nu drie keer achter elkaar een vuist in mijn gezicht. Ik voel dat ik al zwakker word. "En deze omdat ik van je hou" zegt hij en slaat me hard. Ik val op mijn knieën en hoest. "En deze... deze voor Niall" zegt hij weer en schopt in mijn buik. Ik schreeuw het nu uit. "En de allerlaatste voor jezelf" zegt hij en slaat me neer. Ik val op de grond. "Hey! Wat moet dat daar?" Hoor ik iemand gillen. Dat is ook het laatste wat ik hoor want alles wordt zwart en ik val weg.
JE LEEST
Because I Love You N.H.
Fiksi PenggemarLauren verhuist van Canada naar Engeland. Ze komt in de klas van Niall terecht. Niall probeert close met haar te worden, maar Lauren laat dat misschien niet toe, of misschien ook wel. Lauren weet soms niet wat ze moest doen nadat ze is verhuist. Kri...