35

1.9K 95 21
                                    

Pov Lauren

"Lauren je spreekt haar gewoon tegen, als eerste die haar tegenspreekt" zegt Sophia. Ik haal mijn schouders op. "Soms moet dat" zeg ik zacht. "Okay, dat hebben we ook weer gehad. De toets" zegt de man van wiskunde. "Lauren jij maakt hem ook en we kijken of het lukt" zegt hij. Ik knik. "En zet er 'havo slash vwo slash gym' boven" zegt hij weer. Ik knik en doe dat.

Ik vul de laatste formule in en lever het in. Ik ben net op tijd, want de bel gaat. Ik pak mijn tas en loop het lokaal uit. Ik loop naar mijn kluisje om mijn vest te pakken.

Als ik bij mijn kluisje ben krijg ik een steek in mijn buik. Ik zet mijn hoofd tegen mijn arm aan die tegen de kluisjes aanleunt. Ik knijp mijn ogen dicht en adem rustig in en uit.

Opeens voel ik dat iemand tegen me aankomt staan. "Gaat het?" Fluistert een stem die ik vaak gehoord heb, een stem die perfect is. Ik open mijn ogen en draai mijn hoofd. Mijn ogen worden groot. "Niall" fluister ik. "Laat me helpen, iets tegen de pijn" fluistert hij. "Hoe" zeg ik zacht. Hij druk snel een kusje op mijn lippen. Ik sluit mijn ogen en geniet van dit moment. Eindelijk voelde ik zijn zachte perfecte lippen weer op die van mij. Ik open mijn ogen weer en draai me om. Zijn mooie blauwe ogen kijken me aan. "Sorry" fluistert hij en drukt zijn lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen en kus terug. Hij glimlacht. Ik hoor mensen juichen en ik glimlach ook.

Hij trekt na een tijdje terug. "Kan je me het alsjeblieft vergeven en weer mijn princess zijn?" Vraagt hij zacht. "Ja" zeg ik. "Echt?" Vraagt hij verbaasd. Ik knik en glimlach. Hij drukt weer zijn lippen op die van mij en ik kus weer terug. Hij slaat zijn armen om me heen en ik leg mijn armen in zijn nek. De vlinders vliegen serieus als gekken door mijn buik. Zijn lippen smaken naar mint, zijn vertrouwde smaak.

Na een tijdje trek ik terug. Hij glimlacht en knuffelt me. Ik verberg mijn hoofd in zijn nek. "Heeft het geholpen?" Vraagt hij zacht. Ik knik langzaam en sluit mijn ogen. Ik geniet weer van zijn lichaam, zijn lichaam tegen die van mij. Zijn aftershave, zijn parfum, zijn aanrakingen. Perfect.

Ik trek na een tijdje terug en open mijn ogen weer. Ik kijk hem aan en glimlach. Hij krijgt ook een glimlach op zijn perfecte lippen en laat me los. De bel gaat. "Shit" zeg ik en maak mijn kluis open. Ik pak snel mijn koekje, vest laat ik zitten, en doe hem weer dicht. Ik maak snel de verpakking van het koekje open en eet het koekje op. Niall grinnikt en legt zijn hand op mijn heup. "Ik heb honger" zeg ik. "En dank je van dat mens" zegt hij en drukt een kusje op mijn wang. "Geen probleem. Dat mens is echt gestoord" zeg ik en kijk hem aan. Hij knikt en we lopen naar beneden. "Ga je straks mee een milkshake halen?" Vraagt hij. "Ik moet zo naar het ziekenhuis" zeg ik zacht. "Na het ziekenhuis?" Vraagt hij en we lopen de gang binnen. Ik knik. "Is goed" zeg ik.

We lopen het lokaal binnen en echt iedereen kijkt ons aan. Zelfs het schilderij van Queen Elizabeth. "Lauren" zegt Josh. "Mag ik je laptop en pas?" Vraagt hij. Ik pak mijn portemonnee en haal mijn ov eruit. Ik geef het pasje aan hem en mijn tas. "Dank je" zegt hij. Ik knik glimlachend en loop naar een lege stoel. Ik ga zitten en Niall zit helemaal aan de andere kant van de klas omdat dat nog het enige plekje was. Ik kijk hem aan en glimlach.

We mogen eerst ff wat uitproberen op de instrumenten. Ik pak mijn telefoon en oortjes en pak een gitaar. Ik ga weer zitten en zet Stitches van Shawn aan. Ik kan dit nummer blind spelen op de gitaar, maar met zijn stem op de achtergrond is het fijner. Ik begin te spelen. Nu had ik serieus gewild dat Shawn naast me zat en op mijn fouten ging letten, dat doet hij echt bij dit liedje, maar okay.

Als ik klaar ben met het liedje glimlach ik. Ik doe mijn oortjes uit. "Josh ik zei het toch, ik kan het-" zeg ik en kijk op. Iedereen kijkt mij aan. "-gewoon nog" zeg ik langzaam. "O MY GOD LAUREN" gilt Sophia. "Ik wist niet dat je gitaar kon spelen" zegt Niall verbaasd. Ik grinnik. "Dankzij mijn bestie kan ik gitaar spelen". "Ja je kan het nog" geeft Josh. "Maar okay, ik ga vragen aan jullie stellen" zegt hij. "Dus alles aan de kant en opletten".

"Hou je hand omhoog als je gitaar speelt" zegt Josh. Ik steek mijn hand op en kijk rond. "Ej Niall" zeg ik als ik zie dat hij ook zijn hand opsteekt. Hij grijnst. "Hand omhoog als je bass speelt" zegt hij weer. Ik hou mijn hand omhoog en ik blijk maar weer de enige te zijn. "Drum" zegt hij weer en kijkt mij aan. Ik zucht en hij grijnst. Ik hou nog steeds mijn hand omhoog. "Piano" zegt hij weer. Er gaan meer handen omhoog en die van mij ook, nog steeds. "Noten lezen". Mijn arm wordt slap. "Josh" zucht ik. Hij grijnst. "Hoeveel dingen kan jij wel niet?" Vraagt Niall. "Gitaar, bass en drum zowat alles. Piano maar 5 liedjes en je moet er wel noten voor kunnen lezen" zeg ik.

"Zijn er nog vragen? Voordat jullie verder gaan" zegt Josh weer. "Ja, heb je ook een tattoo met een betekenis? Of samen met iemand anders?" Vraagt een jongen. Ik begin te lachen, dit is echt een vraag die niks met deze les te maken heeft. "Ja dat heb ik" zegt Josh. "Omdat je veel tattoos hebt dacht ik dat" zegt de jongen weer. "Het heeft twee betekenissen" zegt hij en trekt zijn vest uit. Hij laat een tattoo zien van 👇🏻

 Hij laat een tattoo zien van 👇🏻

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik glimlach. "Ik heb deze met mijn familie. Het zijn 5 streepjes omdat wij met z'n vijven thuis zijn en omdat mijn opa op 5-5 geboren is" vertelt hij en glimlacht. "Met wie allemaal als ik vragen mag?" Vraagt Niall. Ik doe mijn vest uit. "Met mijn moeder, vader en zusje" zegt hij trots. Iedereen kijkt gelijk maar mij. Ik hou mijn arm omhoog, ik heb m klein aan de binnenkant van mijn bovenarm staan. "5 seconds of summer" zegt Anna. Ik grinnik. "What the fack, je arm. Gewoon een blauwe plek" zegt Niall niet begrijpend. "Ben je mishandeld?" Vraagt Cody. Ik proest het uit en begin keihard te lachen.

"Nee ik ben niet mishandeld" zeg ik en ga weer normaal zitten. Josh kijkt mij aan en proest het ook uit. Ik begin weer te lachen. Hij wijst lachend naar mijn arm. Ik knik lachend. Ik stop weer met lachen. "Nou kijk" zeg ik normaal. "Shawn en ik moesten dus naar beneden komen. Ik liep voor op en Shawn achter mij" zeg ik en Josh lacht stil en probeert het tegen te houden. "Shawn die viel van de trap en gleed naar beneden. Hij haalde mij onderuit en gleed ook naar beneden. We vielen op de grond en toen waren er opeens blauwe plekken. Josh stond voor ons en keek ons raar aan en dat was nog het geniale, zijn gezicht. Shawn en ik hebben 2 uur in een deuk gelegen en Josh uiteindelijk ook" zeg ik. Iedereen knikt langzaam. "Dus dat is handig voor het ziekenhuis" zucht ik. "Jullie hebben echt broer en zus goals" zegt Sophia. "Ja echt he, mijn broer dat dus echt niet zo tegen mij" zegt Niall. "Mijn zus ook niet tegen mij" zegt Sophia. "Maar ik heb ook geen zus, ik heb een broer en een zusje" zeg ik. "Klaar, we gaan in groepjes werken. Je krijgt een lied en je gaat het spelen op instrumenten" zegt Josh.

Ik loop het ziekenhuis uit, die controle was echt de hel. Ik mag weer hele dagen draaien op school, maar rustig aandoen. Nog niet gymmen en sporten. Ik ga op een bankje zitten voor het ziekenhuis en wacht op Niall, hij zou er aankomen. Ik ben echt blij dat we weer een relatie hebben.

Opeens stopt er een auto voor me en het raam gaat open. Ik zie Niall achter het stuur zitten, hij mag eindelijk zelfstandig rijden hier. Hij had wel al een rijbewijs, maar mocht eigenlijk niet zelfstandig rijden, wat hij wel al deed. Ik glimlach en sta op. Ik loop naar de andere kant en stap in. "Hey babygirl" glimlacht hij. "Hey Ni" zeg ik en druk een kusje op zijn lippen. "Hoe was het?" Vraagt hij en kijkt me aan. "Ik mag weer hele dagen naar school, maar niet gymmen of sporten. Dat ja" zeg ik zacht. Hij knikt. "Mag ik je alsjeblieft kussen?" Vraagt hij fluisterend. Ik knik. Hij drukt zijn lippen op die van mij en ik kus gelijk terug. Zijn perfecte lippen, zacht, smaken naar mint, warm, perfect.

Because I Love You N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu