48

1.5K 89 8
                                    

Pov Lauren

Het is maandag en ik loop het ziekenhuis uit. Ik ben klaar met de medicijnen en mag weer sporten. Alleen ik heb geen zin om naar school te gaan. Iets in me wilt niet. Shawn is naar huis en het was echt super gezellig en leuk.

Ik loop de school binnen en loop de trap op. Ik berg mijn jas op en ik loop de klas binnen. Louis en Niall kijken me boos aan. Kill kill rustig. "Haaii" zeg ik en sluit de deur weer. "Hoe was het?" Vraagt Summer. "Goed. Ik ben klaar met de medicijnen en mag weer sporten" zeg ik blij. "Mooi zo" zegt ze. Ik loop gewoon naar mijn plek en dan zie ik iemand naast mijn plek zitten. Zayn. Ik zet twee stappen naar achter en draai me om. "Mag ik alsjeblieft ergens anders zitten?" Vraag ik. "Er is geen plek meer" zegt ze. "Maar ik ga niet naast hem zitten" zeg ik zacht. "Waarom niet?" Vraagt ze weer. Louis en Niall zuchten. "Door hem, Zayn, lag ik in het ziekenhuis en Louis ook" zeg ik. "Sorry Lauren" zegt ze. Ik zucht en loop met tegenzin naar mijn plek toe. Ik pak mijn etui en leg hem op de tafel. We hebben een toets, dus ja. Ik krijg de toets voor m'n neus en ik begin met invullen.

Midden in de toets merk ik dat Zayn afkijkt. Ik leg mijn hand op mijn antwoorden en ga schuin zitten zodat hij mijn blaadje niet meer kan zien. Hij zucht. Dan moet je maar niet bij me afkijken hè. Ik vul de laatste paar woorden in en sta op. Ik loop naar voren en lever mijn toets in. Summer glimlacht en pakt mijn toets. Ik ga weer zitten op mijn plek en staat naar buiten. Waarom moet Zayn weer in deze klas komen? En waarom precies naast mij? Kom op, dat mens is gestoord. En waarom zit hij niet in de bak? Doet hij dit om ons nog meer pijn te doen? Doet hij dit om het goed te maken? Niet dat ik het ga accepteren. Ik pak mijn telefoon en ga naar whatsapp, na een toets mogen we op onze telefoon.

Niall♥️: vandaag. Nee

Eleanor: what's wrong?

Louis: die klootzak zit weer naast Lauren

Harry: nee. Die meen je niet

Ik: o ja, die meent hij. Jesus nee. Echt ulgj. Waarom naast mij?!

Ik: waarom zit hij niet in de bak? Ik bedoel, hij heeft erge dingen gedaan

Niall♥️: als het kon, zou ik je daar nu weg halen. Echt niet dat je naast dat mens gaat zitten babe

Ik: waar zou ik anders moeten zitten? Alle tafeltjes zijn bezet

Niall♥️: niet daar. Desnoods wisselen er een paar mensen. Maar echt niet dat je daar blijft zitten naast die gek.

Liam: WHAT. ZAYN. NAAST. JE?

Ik: nee naast de kerstman

Louis: 😂😂😂

Daniëlle: no facking way. Serieus?

Ik: helaas wel

Sophia: ulgh. En dan komt ie natuurlijk weer naast ons in de pauze zitten..

Ik: NEE ALS IE HET WAAGT HÈ. IK MAAK HEM &@€€€$£¥₩

Niall♥️: ajahahhaha

Louis: doe je best zou ik zeggen

Lotte: wie is Zayn?

Ik: die gast die me out heeft geslagen. En Louis ook heeft out geslagen

Lotte: ARE U KIDDING ME? Nee dat doe je niet. MAAR WTF DIE GAST GAAT DAAR ECHT NIET ZITTEN!

Ik: I know.. Maar kan nergens anders zitten

Lotte: o ja, je moet papa zo bellen

Ik: okay. En we gaan vanavond Chinees eten

Lotte: LEKKAAAAHH

Because I Love You N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu