Sziasztok kedves olvasóim!
Már régóta ígérgetem hogy készülök számotokra egy kis meglepetéssel amennyiben elérjük a 200 feliratkozót és tegnapelőtt (dátumra pontosan 2016. 02.13-án) ez a pillanat el is érkezett!
Nem hogy meglett a 200 de még 2 feliratkozóval túl is léptétek! Az egész teljes meglepetésként ért még engem is ugyanis a wattpad tudhatott valamit mivel nem kaptam értesítést e-mail-en az új feliratkozóról, csak akkor szembesültem a számmal amikor reggel feltévedtem wattpadra.
Első pillanatban el se hittem, csak ott ültem tátott szájjal, kábán (kb mint egy agyhallott) és bámultam a képernyőt, majd mikor feléledtem, eszement frissítésbe kezdtem aztán vártam hogy kiderüljön, mindez csak egy tévedés, mert azt a tényt, miszerint én elértem a 200-as mérföldkövet, nem tudtam elfogadni. De minden hiába volt, 10 oldal frissítés után is ott virított a képernyőn a 200-as szám így kénytelen voltam elfogadni: megvan. Egyszerűen csak megvan. Olyan hihetetlenül csodálatos olvasóim vannak hogy eleget tettek bugyuta kérésemnek és feliratkoztak még páran ezzel elérve a 200-at.
Szóval, ideje hogy én is felemeljem a seggemet és megháláljam ezt valamivel.
Mindenekelőtt egy hatalmas KÖSZÖNÖM! TI VAGYTOK A LEGCSODÁLATOSABB OLVASÓK AZ EGÉSZ VILÁGON! NÉLKÜLETEK MOST NEM LENNÉK ITT ÉS EZ A BEJEGYZÉS SOSE KÉSZÜLT VOLNA EL!
És most jöjjön a várva várt, régóta promózott meglepetés.
https://twitter.com/Skylerd01
Eredetileg facebook csoportot akartam csinálni de a rendszer valamiért nem kedvel engem és nem engedte megcsinálni, viszont már így is 2 napig megvárakoztattalak titeket (e miatt bocsánatot is kérek) szóval, jobb híján egy kis twitter profilt hoztam létre ami ugyan kicsit korlátozottabban de el tudja látni azokat a funkciókat mint egy facebook csoport. (a linken megtaláljátok az emlegetett profilt és lehet követni, mindenkit vissza követek illetve igyekszem aktívan posztolni minél több érdekes dolgot)
Várlak titeket twitteren <3
YOU ARE READING
A lencse mögött {Befejezett}
RomanceMegváltozhat egy egész élet pusztán egy nap leforgása alatt? Vicky Milton, a saját bőrén tapasztalta meg hogy a válasz igen. Nem volt másra szükség, mint egy találkozásra egy közel se hétköznapi személlyel, egy telefonra és néhány félreérthető pilla...