R o z d z i a ł 15

2K 67 1
                                    

Ogladalismy jakis film komediowy kiedy Jaxon poszedł spać.
Jest dopiero 22:30 więc nie ciągnie mnie do lózka. Wzięłam swój telefon do ręki i weszłam na WhatsApp

Konwersacja grupowa stworzona przez Josh Hale. Dodano użytkownika Niall Horan.
Pseudonim Niall Horan zostalo zmienione na kurwa przez użytkownika Josh Hale.
Twoj pseudonim zoatal zmieniony na minionek aka dziwka przez użytkownika Josh Hale.
Pseudonim użytkownika Josh Hale zostało zmienionw na kurwiak aka pizda przez użytkownika Niall Horan.

Uśmiechnęłam sie pod nosem co nie umknęlo uwadze Justina, który caly czas mnie obserwował.

Minionek aka dziwka:
_|_
Kurwiak aka pizda:
Dziwkooo moja kochana właśnie wyruchalem Horana.
Kurwa:
Nie słuchaj go, nawet nie mial by czym mnie zruchać.
Minionek aka pizda
Oboje nic nie macie w gaciach, skarby. Xo kolorowych.

Przejrzalam instagrama i tumblra po czym zablokowałam telefon kiedy dostal szalu i ciągle wibrowal poniewaz chlopcy klocili sie na grupie kto ma większego.Porozmawiałam z Justinem o dośc nieistotnych rzeczach nie koncentrując się na filmie. Kiedy się skończył wspólnie z Justinem udalismy sie do sypialni. Gdzie chlopak od razu rzucil sie na łóżko.
Zrobię to.
Siadlam na niego okrakiem, a on spojrzal na mnie. Szukalam u niego w oczach czegos co powie mi żebym przestała, ale nic w nich nie było więc złączyłam delikatnie nasze usta.
-Pozwól mi się teraz odwdzięczyć-powiedziałam w kierunku chlopaka. Ten skinął głową i odpiąl swoje onesie. Delikatnie ssalam jego szyje po czym ją ugryzlam. Chlopak jęknął w moje usta po tym jak zaczęłam kołysac biodrami na boki czując wybrzuszenie w jego bokserkach delikatnie je chwyciłam.
-Taka niewinna-wysyczal w moje usta a ja się szeroko uśmiechnęłam. Trzymając go w dloni moglam poczuć jaki jest twardy. Delikatnie wsunęłam dłon pod jego bokserki kiedy rozleglo sie pukanie do pokoju. Szybko wstalam z chlopaka, ktory zapinal swoje onesie. Kiedy otworzyl drzwi i ujrzal uroczego blondyna w progu.
-Nie mogę zasnąc.-powiedzial.
-Połoz sie z Emmą ja muszę iśc do toalety- wybuchnęłam smiechem poniewaz wiedzialam jaki byl napalony, a to wszystko poszło się jebac. Sięgnęłam po telefon i szybko weszlam na WhatsApp kiedy Jaxon zajął miejsce po mojej prawej stronie co spowoduje, że będę spała w środku.
Ja:
Prawie obciągnęłam Justinowi, juz praktycznie to robiłam.....kiedy do pokoju zapukal jego mlodszy brat. Poniewaz nie mogl zasnąć.
Josh:
Hahahahaha, teraz pewnie wali sobie przy twoim zdjęciu.
Ja:
To ciekawe.

Zablokowałam telefon równocześnie kiedy Justin wrócił do pokoju i połozyl sie na łozku.
-Bylo tak blisko-wyszeptal do mojego ucha calujac moj policzek.
-Bylo..
Nim się obejrzałam chlopak mnie do siebie przyciągnąl i objal reka. Polozylam sie na jego klatce piersiowej i przysluchiwalam jak jego serce szybko bije.

revenge and love || justin bieberOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz