Chapter 9

3.2K 295 7
                                    

D A I S Y

"Oh, Daisy tervetuloa takaisin", Mrs. Chapel, ensimmäisen tuntini opettaja sanoi. On kiva tietää, että edes joku huomasi poissaoloni.

"Kiitos", minä intoilin, istahtaen normaalille paikalleni. Jotenkin tutunnäköinen ihminen käveli sisään luokkaan. Missä olen nähnyt hänet aikaisemmin?

Blondi tyttö, jolla oli päällään musta paita, mustat farkkushortsit ja flanelli, seisoi Mrs. Chapelin vieressä. Hän oli selvästi uusi oppilas, mutta olen silti nähnyt hänet jossain.

Mutta missä?

"Sinä voit istua Daisyn viereen", Mrs. Chapel kertoi tytölle. "Daisy voisitko nostaa kätesi?"

Nostin pienesti kättäni ja hymyilin pikkuisen tytölle. Hän tuli luokseni ja istui viereeni. Hän on todella itsevarma uudeksi oppilaaksi.

"Hei, olen Auburn."

Silloin minulla välähti: Hän on se tyttö Targetista. Blondit hiukset, itsevarmat vaatteet ja asenne, kiltti hymy.

"Tarkoitatko Aubrey?" tokaisin, mutta nopeasti jatkoin lausettani kuullessani sanani. "Sori, tai siis -"

"Ei mitään", tyttö sanoi kuin se ei olisi mitään ja otti kirjansa esiin.

Minä huokaisin helpotuksesta, että hän ei ainakaan ollut vihainen tai mitään..

"Muutitko sinä vasta tänne?"

"Jep, viime viikolla."

"Oh kiva, mistä?" hän vaikutti todella kivalle, joten miksi ei jatkaa keskustelua.

"New Yorkista", hän vastasi.

"Se on aivan toisella puolella maata", minä huudahdin. Me asumme Californiassa, joka oli todella kaukana New Yorkista.

"Niin."

"Saanko nähdä lukujärjestyksesi?" minä kysyin.

Hän ojensi minulle palan paperia.

"Oh, hienoa, meillä on ruokailu ja neljäs ja viides tunti yhdessä."

Auburn nyökkäsi ja otti lukujärjestyksensä takaisin.

"Voisitko sinä auttaa minua löytämään joillekkin tunneilleni?"

Minä käännyin ja katsoin häneen, kiristäen lainahtelevista ruskeista hiuksistani tehtyä poninhäntää.

"Siis tarkoita - jos haluat. En halua sinun myöhästyvän tunneiltasi minun takiani."

"Ei mitään", käytin hänen sanojaan. "Tottakai voin."

"Kiitti", hän hymyili niin, että pystyin näkemään hänen hammasrautansa.

***

"Daisy."

Käännyin automaattisesti kohti äänen alkuperää päätyen kasvotusten Auburnin kanssa.

"Oh. Hei, Auburn. Olin juuri etsimässä sinua", minä naurahdin. Me kävelimme ruokalan pöytään missä minä yleensä istuin joidenkin ihmisten kanssa joiden kanssa ei oikein ollut kavereita.

Me puhuimme hetken viime tunneistamme ja söpöistä jätkistä jotka kävelivät ohitsemme. Auburnin mielestä Chase Rhodes on kuumin toisen vuoden opiskelija koulussamme, kun taas minun mielestäni Zachary Johnson on kuumempi.

Zachary Johnsonista puheen ollen hän sattui juuri silloin kävelemään ohitsemme ja katsoi minua nopeasti ylhäältä alas.

"Ooh söpö kundi juuri tarkasteli sua."

99 Skinny ● Adopted By 5sos || FinnishWhere stories live. Discover now