Chapter 35

770 74 10
                                    

D A I S Y

Kiinni jäit.

Katsoin ylös hymyillen häpeissäni poikien vihaisten katseiden alla. He seisoivat rivissä kädet puuskassa.

"Oh . . . Hei pojat, mitä työ teette vielä hereillä?" Naurahdin hermostuneena.

"Missä sinä olit?" Ashton kysyi uudelleen skannaten asuni. Olin pukeutunut parhaisiini Jacobia varten ( minulla oli tumman siniset farkut, valkoinen villapaita, kaulakoru ja ruskeat kengät ).

"Ulkona", vastasin typeränä, aivoni eivät olleet kykeneväiset toimimaan enää sen jälkeen mitä Jacobin autossa tapahtui.

"Missä ulkona?" Ashton painosti. Minä kalpenin.

Olin pahassa pulassa.

"Elokuvissa", minä huokaisin istahtaen tuolille. "Siitä vaan, laittakaa minut arestiin. Ottakaa puhelimeni tai jotain", minä lisäsin.

"Mene ylös ja vaihda pyjamat päällesi ja mene sänkyyn. Tulen sinne sitten kun olen keskustellut poikien kanssa rangaistuksestasi", Ashton sanoi ankarasti. Laahustin hänen ohitseen, pääni nuokkuen häpeästä.

Vaatteet vaihdettuani ja käytyäni sänkyyn tekstasin Jacobille.

Daisy: jäin kiinni [itkunauru emoji] [itku emoji]

Jacob: omg, olen pahoillani. Meidän ois vaan pitäny mennä aikaisemmin.

Daisy: ei se mitään. Vaikka oltaisiin menty aikaisemmin niin mun ois silti pitäny livahtaa ulos ilman lupaa.

Jacob: ohh

Daisy: niin, mutta mä meen nyt nukkumaan. Hyvää yötä [sydän emoji]

Jacob: hyvää yötä Daisy

Ovi avautui ja Ashton tuli sisään. Hän istuutui sänkyni jalkopäähän.

"Kuulin kun puhuit sen pojan kanssa - mikä hänen nimensä olikaan? Jake?"

"Jacob", minä korjasin.

"Niin. Hän. Kuitenkin, kuulin kun puhuit siitä kuinka tiukka minä olen ja sen jälkeen minä päätin hiukan höllätä. Joten tällä kertaa et joudu arestiin tai mitään", Ashton kertoi minulle. "Mutta jos sinä ikinä teet noin uudelleen olet arestissa loppu elämäsi."

Minä naurahdin ja nyökkäsin. "Joten saan puhua eri sukupuolen edustajille?"

Hän nyökkäsi.

"Ja saan seurustella?"

Hän hiukan säpsähti, mutta nyökkäsi uudelleen. "Mutta jos hän särkee sydämesi niin otan Calumin pesäpallomailan käyttöön", hän kiusasi.

"Miksi Calilla on pesäpallomaila?"

"En tiedä."

Me nauroimme ja hän halasi minua ja antoi minulle hyvän yön suukon.

"Olin iloinen että tulit takaisin. Jos oikeasti olisit tullut 30 sekuntia myöhemmin olisin soittanut poliisille ja ilmoittanut sinut kadonneeksi", Ashton rypisti otsaansa.

"Olen pahoillani. Ensikerralla minä kysyn ensin luvan. Minä lupaan."

***

Tässä uutta osaa teille, toivottavasti tykkäätte :)

99 Skinny ● Adopted By 5sos || FinnishWhere stories live. Discover now