*yksi kuukausi myöhemmin*
D A I S Y
"Se on hän!" minä kiljaisin, kiirehtien ovelle, josta kantautui ovikellon ääni.
Pojat seurasivat minua nauraen samalla minulle.
Avasin oven hymyillen niin suuresti, että molemmat hymykuoppani tulivat näkyviin.
"Mä oon niin innoissani." Auburn sanoi tullen sisälle. "Me valvotaan koko yö ja tehdään testejä siitä, että olisiko Cameron Dallas meidän poikaystävämme vai paras kaverimme ja -"
Auburn kertoi kaikesta mahdollisesta minulle, samalla kun Ashton puhui vielä hetken Auburnin äidin kanssa.
Kerroin Auburnille keiden kanssa asun jo jonkun aikaa sitten ja hän otti sen todella hyvin. Se ei haitannut häntä.
"Okei, heippa Mrs. Long", Ashton sanoi Auburnin äidille ja sulki oven.
"Aubrey, eikö?" Michael kysyi.
"Auburn", Auburn korjasi.
"Minun mokani", Michael sanoi punastuen.
Menimme Auburnin kanssa ylös huoneeseeni.
Auburn laski kassinsa alas. "Minä varastin vähän Mollyn meikkejä, jotta voimme leikkiä niillä."
Molly on hänen 17-vuotias siskonsa. Auburnilla ei ole lupaa käyttää meikkiä tai seurustella ennen kuin hän on 16.
"Oikeasti", minä kikatin.
Auburn nyökkäsi. "Mutta tehdään se myöhemmin."
"Okei", minä sanoin. "Mitä teemme nyt?"
"En tiedä", Auburn sanoi katsoen ympärilleen. "Rakennetaan linnake."
Me saimme idean rakentaa linnakkeen ja sitten katsoa Netflixiä siellä.
"Minä menen kysymään Ashtonilta, jos voisimme lainata hänen läppäriään, jotta voimme katsoa Netflixiä", kerroin hänelle, madellen ulos linnakkeestamme. Kävelin seuraavaan huoneeneen ovelle huoneestani ja koputin Ashtonin huoneen oveen.
"Sisään!" Ashton huusi huoneesta.
Ashton makasi sängyllään viestitellen jonkun kanssa. Kun Ashton kuuli minun tulevan sisään hän nosti katseensa minuun ja pehmeä hymy kohosi hänen huulilleen.
"Mitäs, Chickadee?"Nyrpistin nenääni lempinimelleni ja lösähdin istumaan Ashtonin sängylle.
"Voinko lainata läppäriäsi? Minä ja Auburn haluttaisiin katsoa Netflixiä", kysyin Ashtonilta.
"Tottakai", hän sanoi ja kurottui yöpöydälleen ja ojensi sitten minulle siltä ottamansa laitteen.
"Kiitti."
Menin takaisin huoneeseeni ja matelin takaisin linnakkeeseen Auburnin kanssa. Kun läppäri avautui siinä oli esillä joku sähköpostiviesti jonka Ashton oli jättänyt siihen vahingossa auki.
"Luetaanko se?" Kysyin Auburnilta skannaten viestiä.
"Ei."
"Kyllä", sanoin ja huomasin oman nimeni viestissä. "Se koskee minua, luetaan se."
Me luimme sen yhdessä. Viesti oli joltain mieheltä, joka sanoi, että minut otettiin hyväntekeväisyyden takia ja, että olin vain tapa saada poikien bändille lisää julkisuutta ja, että minut viedään takaisin orpokotiin kuukauden päästä.
"Daisy -", Auburn aloitti.
"Tehdään jotain muuta." Kyyneleet kimmelsivät silmissäni kun poistuin sähköpostista. Laitoin koneen pois päältä ja menin takaisin Ashtonin huoneeseen ja melkeimpä heitin sen hänelle.
"Joko te lopetitte, Chickadee?"
"Me muutimme mielemme", sanoin, käännyin ja poistuin huoneesta.
***
"Daisy, oikeesti. Mä tulin tänne yöks, jotta me voitaisiin pitää hauskaa enkä siksi, että mä voisin istuu tässä katsomassa kun sä oot surullinen", Auburn sanoi.
Minä kohautin olkiani.
Auburn epäröi. "Leikitään nyt Mollyn meikeillä."
Minä pysyin hiljaa ja katsoin kuinka Auburn siveli poskipunaa poskilleen.
"Mä näytän ihan pellelle", Auburn sanoi kääntyen minua kohti näyttäen minulle kirkkaan pinkit poskensa. Ensimmäistä kertaa hetkeen minä nauroin aidosti.
Nousin ylös ja seisoin Auburnin vieressä, katsoen hänen työntekoaan peilin kautta. Auburn oli vain yksi kikattava sotku kun hän yritti tehdä eyelinerilla siipeä, saaden aikaiseksi vielä suuremmassa sotkun. (Luulen että olen väärässä tuossa 'siipi'-jutussa, joten voisitteko kertoa minulle mikä se nimitys on, kiitos)
"Tuo näyttää kamalalle", minä nauroin, laittaen kunnollisen määrän poskipunaa poskilleni. Auburn laittoi nyt myös minulle eyelineria, nauraen samalla sille kuinka hirveille me molemmat nyt näytimme. Lopulta me molemmat nauroimme niin kovasti, että kaaduimme lattialle ja pitelimme nauramisesta kipeitä mahojamme.
Me rauhoituimme ja istuimme vain lattialla, miettien mitä tehdä seuraavaksi. Mieleni kulkeutui pian takaisin sähköpostiin, jonka olimme nähneet aikaisemmin.
"Minä luulin, että Ashton olisi ollut erilainen", minä kuiskasin.
"Älä jaksa Daisy", Auburn vinkui.
"Mieti valoisaa puolta; jos Ashton hylkää sinut, sinä voit tulla asumaan minun luokseni."Pakotin hymyn kasvoilleni.
"Otetaan kuvia meistä, jotta kaikki näkevät kuinka kuumilta me näytämme", Auburn sanoi, hymy säreillen.
Minä naurahdin ja suostuin. Me otimme lukuisia kuvia meistä, meidän molempien puhelimilla.
Auburn julkaisi muutaman niistä Instagramissaan, jonka jälkeen pelasimme noin 10 minuuttia hänen puhelimensa pelejä.
Kolmelta yöllä olimme molemmat aivan uupuneita.
"Mennään nukkumaan", minä haukottelin.
Kävimme molemmat makaamaan sängylleni ja pian myös nukahdimme. Näin unta siitä päivästä, kun Ashton myönsi ettei rakasta minua ja hylkää minut. Siihen on vain kuukausi ennenkuin se tapahtuisi oikeasti.
Yksi kuukausi
~~~~~
Vihdoin ja viimein uusi osa! :)
YOU ARE READING
99 Skinny ● Adopted By 5sos || Finnish
FanfictionHän luuli, että koko maailma on häntä vastaan ja rakastetuksi tuleminen vain ei ollut häntä varten, kunnes hän tapasi neljä poikaa jotka halusivat muuttaa sen. Varoitus: Kirja saattaa sisältää viiltelyä, syömishäiriötä ja itsemurhaisia ajatuksia. . ...