Chapter 15

3K 263 32
                                    

D A I S Y

"Vielä viimeisen kerran Auburn", minä voihkaisin, avaten koulumme etuovet meille. "En aio epäkunnioittaa heidän yksityisyyttään niin. Olen pahoillani."

Varjostin silmiäni auringonvalolta kädelläni ja katsoin Auburnia.

"En minä kertoisi kenellekkään", Auburn intti, seuraten minua kävelytielle missä minun oli tarkoitus tavata tytöt.

Auburn oli ärsyttänyt minua koko viime yön ja tänään hän sai selville, että olen menossa shoppailemaan Macyn kanssa ja Auburn pyysi minua kertomaan hänelle kaikki tyttöjen juorut.

"Tiedän, mutta -"

"Ihan sama. Ihan niinkuin sinä et voisi luottaa minuun", Auburn sanoi. "Aivan niinkuin minä yritän varmistaa, että sinä olet kunnossa, mutta sinä vaan valehtelet minulle ja sanot olevasi kunnossa vaikka oikeasti näännytät itseäsi!"

Minä mulkaisin häntä vihaisesti. "Minä luotan sinuun."

"Selvästikään et tarpeeksi." Hän kääntyi vihaisesti ja käveli pois, pitäen vauhtia yllä, jottei myöhästyisi bussistaan.

Minä huokaisin ja aloin kävellä. Geez, mikä on hänen ongelmansa?

Muutamaa minuuttia myöhemmin seisoin Macyn ja hänen kahden kätyrinsä edessä. Auburn ja minä sanoimme heitä kätyreiksi, koska Michelle ja Lexi palvoivat häntä ja tottelivat Macyn jokaista komentoa.

Oliko minustakin tulossa yksi Macyn kätyreistä?

"Hei", Macy sanoi, skannaten asuni, joka oli normaali valkoinen T-paita, farkkutakki ja tummanpunaiset housut ja valkoiset converset. "Tytöt meillä on töitä. Tarkoitan, katsokaa nyt häntä."

Michelle nyrpisti nenäänsä samalla kun Lexi leyhytteli itseään dramaattisesti, ihan kuin asuni saisi hänet sairaaksi tai pyörtymään. Minä melkein pyöräytin silmiäni, mutta en kuitenkaan tehnyt sitä sillä Macy katsoi suoraan minuun.

Joten sen sijaan minä vain naurahdin hermostuneesti ja hyppäsin auton takapenkeille Michellen kanssa. Minä laitoin Ashtonille viestiä kertoakseni hänelle, että olin matkalla ostarille, jonka hän pakotti minut tekemään ennen kouluun lähtöä.

Juuri kuin olin varoittamassa tyttöjä mahdollisista paparazzeista Michelle alkoi puhua jostain pojasta. Ennenkuin minulla oli mahdollisuus puhua olimme jo saapuneet ostoskeskukseen.

Menimme ensiksi American Eagleen, jossa tytöt nolostuttivat minut kuoliaaksi.

He pakottivat minut kokeilemaan asuja, sitten nöyryyttivät minua kaikkien muiden asiakkaiden edessä sanoen kuinka läskille näytin jossain paidassa tai kuinka reiteni näyttivät liian isoille tai kuinka olin lauta. Minä itkin muutaman kerran sovitushuoneen oven takana sen takia.

Jo toisessa kaupassa joukko faneja ja paparazzeja seurasi meitä ympäriinsä.

"Näytänhän minä hyvälle?" Macy kysyi Lexiltä samalla kun kamerat ottivat kuvia meistä. Lexi nyökkäsi. Macy hymyili ja korjasi kampaustaan ja veti paitansa helmaa alaspäin, näyttääkseen enemmän rintojaan ja käveli kameroiden edessä kuin malli.

Hän näytti valokuvaajille palkinnonkin voittavan hymynsä samalla kun kysymyksiä sateli vasemmalta ja oikealta. Fanit tulivat kysymään haleja ja minua pyytämään poikia seuraamaan heitä.

Tottakai Macy käytti tilaisuuden hyväkseen ja sai heidät luulemaan, että me olimme parhaita kavereita ja, että heidän kannattaisi seurata myös häntä sosiaalisissa medioissa.

Silloin minä tajusin, että Macy käytti minua vain hyväkseen.

***

Kun kävelin pihalla mennäkseni Ashtonin autolle minä näin hupullisen hahmon, joka käveli minua kohti päät alhaalla. Minä tuijotin häntä, kunnes hän oli ohittanut minut.

99 Skinny ● Adopted By 5sos || FinnishWhere stories live. Discover now