VAROITUS: tässä osassa saattaa esiintyä paljon kiroilua!
D A I S Y
Pojat olivat tänään Ellen Show:ssa, jossa heillä olihaastattelu ja keikka. Calum herätti meidät, pyytäen heti anteeksi tyttöystävältään ja kertoi, että Danielle voisi kertoa hänelle mitä vain. Osa minusta toivoi, että hän olisi sanonut niin minullekin, mutta hän ei sanonut.
Meidän piti herätä aikaisin, kello 5 aamulla, jotta pojat ehtisivät valmistautua ja kaikkea muuta.
"Minua väsyttää", Heidi valitti miljoonatta kertaa kun olimme päässeet autoon.
"Tiedän, kulta", Ashton vastasi, suudellen häntä päähän. Minä pyöräytin silmiäni, ja menin istumaan yksin auton takaosaan.
"Daisy pyöräytti silmiään!" Heidi kiljaisi, käyden istumaan Danin viereen.
Dani, Calum, Heidi ja Ashton istuivat auton keskiosassa. Minä istuin todella takana jonkun henkivartijan kanssa, jota en edes tuntenut, ja Luke ja Michael istuivat kahden parin edessä.
Calum ja Danielle kuhertelivat keskenään koko matkan ajan - samoin kuin Ashton ja Heidikin - ja Luke ja Michael puhuivat jostakin. Plus Luke ja Michael istuivat liian kaukana minusta, jotta olisin voinut puhua heidän kanssaan. Minusta tuntui todella yksnäiseltä kun istuin siellä perällä jonkun tuntemattoman miehen kanssa.
Me saavuimme rakennukselle, jossa Ellen Degeneres Show pidettiin ja menimme backstagelle, jotta pojat voisivat valmistautua.
Dani, Heidi ja minä istuimme kaikki erillisessä huoneessa, sillä aikaan kun pojat valmistautuivat.
"Katso tätä peliä!" Dani kikatti, kääntäen puhelimensa näyttöä minua kohti.
Minä juoksin istumaan samalle sohvalle, jossa hän istui. Heidi katsoi meitä vihaisesti, mutta ne vain ignorasimme sen ja pelasimme sitä ihastuttavaa peliä, jonka Dani oli ladannut puhelimelleen. Me emme halunneet tänään mitään draamaa; joten emme siis vain puhuneet Heidille.
Hän ei pitänyt siitä.
Ehkä siksi, että kaiken huomion piti aina olla hänessä, tai sitten siksi, että hän halusi aina olla valittamassa jostakin - Mutta hän oli päättänyt saada meidät lopettamaan hänen ignooraamisensa.
Pojat juoksivat pukuhuoneeseen, vähän hikisinä konsertista jonka he olivat juuri vetäneet. Dani nousi ylös ja meni poikaystävänsä luokse. Samoin kuin Heidi. Calum, Danielle ja Michael pelleilivät, Luke puhui Kylien kanssa (heidän stylistinsä) ja Ashton puhui Heidin kanssa.
Minä istuin sohvalla, jossa Dani oli aikaisemmin istunut kanssani, katsomassa Heidin valittamista. Kuuntelin tarkasti jokaisen sanan, jonka hän sanoi.
"Haluan mennä takaisin kotiin, Ash", Heidi valitti, hänen silmänsä täyttyen kyynelistä.
"Mitä? Miksi?" Ashton huolestuneesti otti hänen molemmat kätensä ja silitti Heidin käsien sivuja peukaloillaan, hän tekee - uh, teki - minulle kun olin allapäin tai huolestunut.
"Koska Daisy ja Danielle ovat ilkeitä", Heidi niiskaisi, pyyhkien feikki kyyneleitään. Leukani aukesi; hän ei juuri sanonut tuota.
"Mitä he tekivät, kulta?" Ashton kysyi, katsahtaen Daniellea.
"He haukkuivat minua rumilla nimillä ja ignoorasivat minut kun yritin olla mukava." Heidin tarina oli niin tyhmä.
"Tuo ei ole totta!" Minä lipsautin, ääneni häiriten kaikkien muidenkin keskusteluja. Ashton kääntyi ja katsoi minuun.
"Hän valehtelee!" Minä paruin. "Kysy vaikka Danilta!"
"Minä lähden. En voi sietää enää hänen asennettaan", Heidi huokaisi dramaattisesti, kurottaen laukkuunsa joka oli lattialla hänen jalkojensa vieressä.
YOU ARE READING
99 Skinny ● Adopted By 5sos || Finnish
FanfictionHän luuli, että koko maailma on häntä vastaan ja rakastetuksi tuleminen vain ei ollut häntä varten, kunnes hän tapasi neljä poikaa jotka halusivat muuttaa sen. Varoitus: Kirja saattaa sisältää viiltelyä, syömishäiriötä ja itsemurhaisia ajatuksia. . ...