Chapter 38

694 54 8
                                    

D A I S Y

"Minne me ollaan menossa?" minä ulisin seuraten Ashtonia, joka johdatti minua alas rappusia. Hän oli sitonut huivin silmieni eteen, sillä olimme kuulemma menossa jonnekin paikkaan joka oli yllätys.

"En voi kertoa", Ashton nauroi ja johdatti minut pihalle. Kuulin kuinka joka takanamme sulki ja lukitsi oven perästämme.

Ashton johdatti minut turvallisesti autolle ja auttoi minut takapenkille. Kaksi muuta tulivat myös kanssani taakse, en tiedä keitä he olivat.

"Miksi olette peittäneet silmäni taas?" Kysyin tuntien kuinka auto pakitti pois pihasta.

"Se on yllätys", Luken ääni vastasi vasemmalta. Okei eli istuin takana Luken ja jonkun toisen kanssa.

"Tai sitten te kidnappaatte minut?" Kysyin skeptisesti.

"Daisy, sä asut meidän kanssa. Miten me voisimme kidnapata sinut?" Michaelin sarkastinen ääni vastasi oikealta puoleltani. Okei eli Luke ja Michael istuivat kanssani, joten Ash ja Calum istuivat edessä.

Jätin hänen vastauksensa huomiotta ja annoin mieleni vaellella. Mikä se yllätys on? En saanut päähäni mitään millä he olisivat minut voineet yllättää. Ehkä auto?

"Ollaanko jo perillä?"

"Ei Daisy."

"Nyt?"

"Ei", Calum vastasi tällä kertaa Ashtonin puolesta.

Noin viisi minuuttia myöhemmin auto pysähtyi ja avaimet otettiin pois virtalukosta.

"Voinko ottaa huivin pois silmiltä nyt?" Kysyin.

"Kun nouset autosta pois", Luke sanoi ja auttoi minut ulos autosta. Avasin suuni kysyäkseni uudelleen, mutta sitten joku ottikin jo huivin pois silmiltäni.

Siristin silmiäni auringonpaisteessa totutellen äkkinäiseen kirkkauden muutokseen. Kun totuin valoon aloin katsoa ympärilleni. Olimme mukavan näköisen rakennuksen parkkipaikalla. Viimein huomasin paikan nimen. Siinä luki Tassujen palatsi. Seuraavaksi siinä oli kuva ihmisestä ja koirasta leikkimässä.

"Hankimmeko me koiran?" Käännyin poikiin päin silmän selällään.

Ashton nyökkäsi, hymykuoppansa näkyvänä ja kaikkea. "Jep." Sitten hänen hymynsä laantui hiukan ja hymykuopat katosivat. "Olemme paljon kiireisempiä nyt, joten ajattelimme että olisi mukavaa jos sinulla olisi seuraa kun me olemme poissa."

"Kun te olette poissa?" Kyyneleet täyttivät silmäni. "Lähdettekö te kiertueelle ilman minua?"

Ashtonin silmät laajentuivat. "Ei. Tarkoitin kun olemme haastatteluissa ja tapaamisissa ja kaikkea, mutta kun lähdemme uudelleen kiertueelle sinä tulet mukaamme."

Minä rentouduin ja nyökkäsin. Ashton johdatti minut ja pojat sisälle. Etutiskin nainen johdatti meidät takahuoneeseen, jossa he pitivät koiria. Koirat olivat häkeissä käytävän seinien vieressä ja haukkuivat iloisesti kun saavuimme.

Siellä oli pieniä ja isoja koiria, Chihuahuaoita ja Puudeleita, vaalean värisiä koiria ja tummia. Ashtonin meni ihanan Labradorin noutajan luokse, Calum haukkuvan Walesinpaimenkoiran luokse, Michael pörröisen Puudelin luokse ja Luke kauniin sinisilmäisen Huskin luokse.

Kävelin häkkikäytävän vartta pitkin etsien sitä oikeaa. Viimein kohdalleni sattui pieni vaalea Mopsi. Kyykistyin sen viereen ja laitoin käteni häkkiä vasten alkaen kikattaa sen nuolaistua kättäni.

"Tykkään tästä", sanoin.

Pojat tulivat luokseni katsomaan sitä, kaikki herkistyen.

Ashton meni hakemaan tiskinaisen takaisin ja hän avasi häkin oven. Mopsi juoksi pois häkistään hypäten syliini haukkuen ja nuollen.

"Hänen nimensä on Maya. Haluatteko pitää vai vaihtaa nimen?" Nainen kysyi.

Katsoin Mayan söpöä naamaa. Hänen kielensä oli ulkona toisella puolella ja voisin vannoa että se hymyili.

"Pitää."

***

"Okei meidän pitää hankkia sänky, kaksi kuppia, toinen hihna ja koiranruokaa", Ashton kertoi meille kun kävelimme paikalliseen eläinkauppaan.

Maya käveli iloisesti vierellämme hihnassaan, haukkuen muille koirille kaupassa.

"Ja leluja!" Luke muistutti.

Käännyimme koiranruoka osastolle.

"Kuinka vanha hän olikaa?" Michael kysyi porukan perältä.

"Se nainen sanoi että vuoden", Ashton vastasi kumartuen katsomaan kaikkia erilaisia koiranruokia. "Ja Maya kasvaa vain vähän tuosta isommaksi", hän lisäsi.

Hän valitsi pussin ja otti sen mukaamme. Löysimme myös muutaman lelun, kaksi kulhoa vedelle ja ruualle, hihnan ja kaulapannan missä luki Mayan nimi. Kun kävelimme ulos ovesta laitoin Mayalle uuden pinkin pannan.

"No hienoa", Michael mumisi sarkastisesti kun kävelimme ulos.

"Paparazzeja", Calum murahti.

Nostin Mayan ylös ja toin hänet rintaani vasten. Paparazzit kysyivät varmaan miljoona kysymystä kun kävelimme autollemme. Viimein pääsimme autollemme ja ajoimme pois uuden perheenjäsenemme kanssa.

***

"Tervetuloa kotiin Maya!" Calum huudahti aukaisten etuoven. Päästin Mayan alas, joka syöksyi sisälle ja haisteli paikkoja.

Menimme kaikki takapihalle ja heittelimme Mayalle palloa, jonka se sitten haki - tai siis Ashton, Calum, Luke ja minä leikimme Mayan kanssa kun taas Michael istui vain altaan vieressä selaten puhelintaan.

"Mennään yö uinnille", Ashton sanoi samalla kun heitti pallon.

"Mennään", Calum vastasi. Kolme miehenalkua juoksivat sisälle vaihtamaan vaatteitaan, jättäen Michaelin, Mayan ja minut pihalle.

"Aiotko uida?" Michael kysyi nostaen katseensa puhelimestaan.

"Haluaisin, mutta . . ." Keskeytin lauseeni.

"Eihän me pystytä näkemään sua täällä pimeässä", Michael sanoi. "Katso Maya on kuuluisa", hän lisäsi.

Mikey käänsi puhelimensa minua päin. Juoksin hänen luokseen ja kävin istumaan ottaen hänen puhelimensa käsiini.

Hän oli avannut sieltä uutisen. Otsikko oli; 5sos perhe sai uuden jäsenen? Sen alapuolella oli kuva, jonka paparazzit olivat ottaneet kun olimme lähdössä eläinkaupasta. Pitelin Mayaa kiinni rinnassani ja iso virne naamallani paparazzeista huolimatta.

Luin artikkelin ja ojensin Michaelille hänen puhelimensa takaisin.

"Mun täytyy twiitata tämä", Michael kikatti. "Pidä Mayaa ylhäällä."

Nostin Mayan ylös, jolla oli vielä tennispallo suussaan ja pidin häntä naamani vieressä. Juuri kun Michael oli ottamassa kuvaa Maya tiputti tennispallon suustaan ja nuolaisi minua naamasta. Nauroin ja laskin Mayan maahan ja katsoin kuvaa.

Tennispallo oli epäselvän näköinen kun se tippui ja Maya nuoli minua. Minä rytistin nenääni kuvassa, naamani oli vääntynyt vääräksi nauramisen takia ja pääni oli heittäytynyt taaksepäin. Michael twiittasi kuvan kirjoittaen siihen; uusi perheenjäsen vielä uudemman perheenjäsenen kanssa.

Pian Ashton, Luke ja Calum tulivat ulos ilman paitoja uimahousut jalassa ja hyppäsivät altaaseen. He nousivat sieltä ylös nauraen, sillä olivat roiskuttaneet vettä minun ja Michaelin päälle.

"Menen vaihtamaan", Michael sanoi ja meni sisälle.

"Tuletko säkin?" Calum kysyi.

Pojat katsoivat minua odottaen vastaustani. Mielikuvat minusta bikineissä ja pojista nauramassa minulle vilahtivat silmieni edessä.

Älä tee sitä. Pojat nauravat sinun rumalle vartalollesi, mieleni sanoi.

Mutta tällä kertaa en kuunnellut sitä.

Pitkästä aikaa osaa :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

99 Skinny ● Adopted By 5sos || FinnishWhere stories live. Discover now