Hatalarım varsa affola. İyi okumalar~
-----------
Büyük bir baş ağrısı ile gözlerimi açmaya çalıştığımda nerede olduğumu kestirmeye çalışıyordum.
Gözlerim ile etrafı süzdüğümde, odada olduğumu gördüm. Galiba dün sarhoş olmuştum ve ben sızınca Chanyeol beni odaya getirmişti.
Gözlerimi yakan güneş ışığı yüzünden elim ile gözlerimi kapattım. Parmaklarımın arasından henüz uyuyan Chanyeol'e bakmamla yerimde sıçramam bir olmuştu.
Ben, ben dün ne yapmıştım?
Dün hatırlamam sandığım her şey aklımda en ufak ayrıntısına kadar canlanmıştı.
Gözlerimi kapattığım elim ile alnıma vurdum ve yatakta doğruldum. Neyse ki ondan önce uyanmıştım. Eğer beni uyandırıyor falan olsaydı her şey o anda aklıma düşerdi ve utançtan felç olurdum.
Ben resmen dün onu öpmüştüm.
Resmen sarhoş sarhoş çocuğu öpmüştüm.
Hangi sorunlu hormonum beni onu öpmeye itmişti? Kendime inanamıyordum.
Chanyeol bu sefer beni kesin kovacaktı. Uyandığı anda valizimi yüzüme vuracaktı ve ne halt yersem yememi söyleyecekti.
Tanrım, kesin benden nefret ediyordu. Tamam, zaten ediyordu ama şimdi, şimdi yüzüme bile bakmayacaktı.
Oflayarak yataktan kalktım ve etrafta gezinmeye başladım.
Chanyeol beni kovarsa yaşayamazdım. Ona uzak bir şekilde ben, ölürdüm.
Bunu niye yapmıştım ki? Neden içmeyip bütün gün Chanyeol'ün yanında oturmamıştım? Neden bu kadar aptaldım?
Odada gezinirken gözüm yine Chanyeol'e takıldı. Çatılmış kaşlarım güzel yüzüne dayanamayıp düzeldiler. Yanına gittim ve yatağının yanına çöktüm.
Yüzüne düşen kahkülleri yüzünden alnı terlemişti. Onu uyandırmamak için yavaşça alnındaki saçlarını kaldırdım ve alnını elimle sildim.
Dudağım büzülürken ıslanmış elimi pijamama sildim.
Gözüm dudağına kaydığında kendimi yere atıp kafamda lamba kırmak istedim.
Henüz onu öpmem için çok erkendi, aptal gibi sarhoş olup onu nasıl öpebilmiştim? Bu zavallılığım yüzünden şimdi gerçekten kovulacaktım ve ona bir daha asla bu kadar yakın duramayacaktım. Beni kovacağından adım kadar emindim.
En iyisi hatırlamıyor gibi yapmaktı.
Evet, eğer hiç olmamış gibi davranırsam o da belki boşverirdi.
Derin bir nefes vererek yukarı attığım kahkülünü biraz daha sevdim ve ayağa kalkıp banyoya gittim.
Kendimi buraya kilitlemek istiyordum. Ardından da muslukları açıp boğulana kadar suyun içinde kalmak.
Şimdi Chanyeol'ün yüzüne nasıl bakacaktım? Nasıl hatırlamamış gibi yapabilirdim? Ona her baktığımda aklıma gelecekti. İşin kötüsü onun da gelecekti. Bana her baktığında o anı hatırlayacak ve benden iğrenecekti.
Gerçekten, acaba burada kendimi boğsa mıydım? Kendimi öldürmek istiyordum da.
İçeriden yatak sesleri geldiğinde heyecanla kapıya yapıştım. Kalbim ağzımda atarken kalkıp kalkmadığında emin olmak için kapıdan içeriyi dinlemeye başladım.
"Baekhyun!" Chanyeol bana seslendiğinde elimi yumruk yaptım ve ısırdım. "Baekhyun, nereye gittin?"
Şu an öbür tarafa gitmek istiyordum ama olmayınca olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrongdoer || Baekyeol
FanfictionPark Chanyeol, Kore'nin gelmiş geçmiş en iyi Cinayet Masası Komiseriydi. Byun Baekhyun ise Park Chanyeol'e aşıktı.