Hatalarım varsa affola. İyi okumalar~
----------
'Oyun daha yeni başlıyor Park Chanyeol.'
~
Biten uzun bir günün sonunda, Taeyeon aklında Chanyeol ile ilgili endişeleri ile hastanedeki odasından çıkıyordu.
Onunla beraber sadece hizmetlilerin ve hastaların olduğu bu katta sakince yürümeye başlayacaktı ki, kapısının önünde topuklu ayakkabısının topuğuna takılan bir kağıt onu yavaşlattı.
Kaşları çatılarak başını takılan kağıda eğdiğinde, büyük bir zarf görmüştü.
Ayağını zarfın üstünden çekip gözünün önüne gelmiş saçlarını kulağının arkasına sıkıştırıp yere eğildi. (Y/N: Asaletin yeter bebeğim jfjd)
Beyaz pantolonunun kırışmasını istemediği için zarfı hızlıca alıp geri doğruldu ve ciddiyetle zarfı inceledi.
Üstünde kendine geldiğini belirten yazıları gördüğünde zarfı alması gerektiğini düşündü ve zarfı çantasına sıkıştırarak uzun koridorda yürüdü.
Bugün Chanyeol'ü çağırması gerektiğini düşünerek mutlu olurken arabasına gelmişti çoktan. Hızla arabaya bindi ve çantasını yan koltuğa koydu.
Çantasından daha büyük olan zarf çantadan düşerken ofladı.
Hazır zarf düşmüşken okuması gerektiğini düşünüp yere eğildi ve zarfı alıp elini direksiyona yasladı.
Zarfı ince ve zarif ellerine tezat düşecek şekilde açtığında içinden bir deste kadar fotoğraf ve küçük bir not çıkmıştı.
"Bu ne şimdi?" Biraz da olsun korkarak karanlık olan dışarıyı camından kolaçan edip fotoğraflara geri döndü.
Fotoğrafların üstündeki beyaz notu alıp fotoğrafları incelediğinde bütün bedeni titremiş, kalbi belki binlerce defa Chanyeol sayesinde kırılmıştı.
Chanyeol ve özel öğrencisi olacak o çocuğun öpüştükleri fotoğraflar elini titretirken Chanyeol'e artık dur demek istiyordu.
Bu adamın yardımcısı olan küçük çocuklarla derdi neydi?
Demek bu yüzden onun yanına gelmek istemiyordu. Normalde haftanın 3 gününü onsuz geçiremeyen adam, bu aralar ona hiç uğramıyordu ve işte sebebi bu olmalıydı.
Evine aldığı herkes ile bunu yapıyor muydu cidden? Chanyeol'e neden aşık olduğunu bir daha gözden geçirse iyi olacaktı.
Derin bir nefes verip fotoğrafları attı ve elinde kalan küçük notu başını ağrıtacak kadar sinirli haliyle okudu.
'Eğer sevgilinin bu görüntülerine daha fazla seyirci kalmak istemiyorsan, aşağıdaki adreste ol. Zarar görmeyeceksin.'
Küçücük notun altında yazan adrese baktığında zarar görmek hiç de umrunda değildi.
Chanyeol'e kendisinden başkalarını unutturmak için bedenini bile harcamıştı. Bu yapmayacağı bir iş değildi.
Chanyeol'ü yeni kazanmışken, bir daha kaybedemezdi. Ondan uzak olmak Taeyeon için boşluktu. Büyük bir boşluk.
Sevdiği çocuğu o küçük solucana kaybedemezdi. Bunun için her şeyi yapmaya hazırdı.
Notu elinde tutarak emniyet kemerini taktı ve hızla arabasını kullanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrongdoer || Baekyeol
FanfictionPark Chanyeol, Kore'nin gelmiş geçmiş en iyi Cinayet Masası Komiseriydi. Byun Baekhyun ise Park Chanyeol'e aşıktı.