Episode~19

30.6K 2.5K 6.9K
                                    

Hatalarım varsa affola. İyi okumalar~

---------

Seni seviyorum Chanyeol, fakat Tanrı benden bunu istiyor.

~~~~

Senin için harika bir tesadüf hazırladım Park Chanyeol. Bunun için hazır mısın?

"Bu da ne şimdi?" Chanyeol kanlı notu okuduktan sonra çöktüğü yerden kalktı.

"Sana mı yazmış yani?" Luhan şaşkınlıkla konuşurken cesede bakmamak için benim arkamda duruyordu. Benim ise bütün keyfim kaçmış bulunuyordu.

Evet, yeniden biri ölmüştü.

Bucheon'da Chanyeol ile uyduğumuz gecenin sabahı Seul'e geri dönmüştük. Seul'de geçirdiğimiz bir gecenin sonunda biri daha ölmüştü ve işte şimdi oradaydık. Luhan da bizimle gelmişti fakat yaptığı tek şey korkaklıktı.

Henüz not cesedin midesinden bile çıkarılmamıştı. Oldukça korkunç bir görüntüydü fakat ilk defa gördüğüm bir şey olmadığından çok da şey yapmamıştım.

"Garip. Chanyeol hakkında bir not bırakacağını hiç beklemezdim." Kyungsoo düşünceli bir şekilde konuştu. Chanyeol ise kaşlarını çatmış bir şekilde duruyordu. "Ne tesadüfünden bahsediyor olabilir?"

"Hiçbir fikrim yok." Kyungsoo da konuştuğunda arkadan Jongin'in geldiğini gördüm.

"Hey çocuklar! Sizi görmeyeli nasılsınız bakalım?" Jongin mutlulukla gelip yanımızda durduğunda Kyungsoo cevapladı. "Bizi bıraktığın zamanki gibiyiz."

"Yani yorgun ve mutsuzsunuz." Jongin söyledikten sonra Chanyeol kafasını salladı. "Aynen öyleyiz. Şimdi sen bizi bırak, bir şey çıktı mı buradan?"

"Maalesef, neredeyse hiçbir şey bulamadık. Titiz biriyle karşı karşıyasınız. Fakat nasıl öldürüldüğüne gelirsek, bu diğerlerinden biraz farklı. Galiba bu seferki katilimiz biraz çelimsiz. Çünkü ilk defa bir kadın öldürdüler."

Ah, bunu eklemeyi unutmuştum. Bu sefer katil bir kadın seçmişti ve o da eski mahallemden bir kızdı. Açıkçası, bana ne kötülüğü dokundu, hatırlamıyordum. Çünkü onunla çocukken oynardık ve çocukluğumda bana yaptığı şeyleri pek hatırlamıyordum. Bu yüzden kendimi de yormuyordum hatırlamaya. Sadece vicdan azabı içerisinde kızı izliyordum.

Ölmüş kızı.

Üstelik bu sefer notta benden bahsedilmiyordu. Chanyeol hakkında bir şeyler yazıyordu ve bu beni daha da korkutmuştu.

Umarım, katilin diğer kurbanı Chanyeol olmazdı. Bunu düşünerek dahi kafayı yiyebilirdim çünkü.

"Belki de yeni eğittiği bir katil olduğu için ona kız düşmüştür." Luhan arkamda dururken konuştu. Jongin ise onu yeni görüyordu. "Hey, Lu! Orada ne yapıyorsun sen?" Jongin güldüğünde Luhan bağırdı. "Korkuyorum işte, ne olmuş?"

"Onu kovmalıyım değil mi? Biliyorum." Chanyeol ona dönüp bir şeyler söylemek üzere olan Jongin'in sözünü kesti ve cevap verdi.

"Neyse şimdi, konumuz bu değil." Kyungsoo araya girerek cevap vermek üzere olan Luhan'ı susturdu. "Chanyeol için bir şeyler hazırlıyor olmalı. Önceliğimiz seni korumak."

"Bay Park'tan nefret ettiğimi düşündüğü için ona yönelmiş olabilir." Her ne kadar ortaya atmak istemediğim bir düşünce olsa da, doğru olan buydu. Chanyeol deyimi yerindeyse belamı vermişti ve sevgili katilim bunu elbette görmüş olmalıydı.

Eğer Chanyeol'e benim yüzümden bir şey olursa, kendimle nasıl başa çıkardım bilmiyordum. Hele o katili, gebertirdim.

"Beni öldürmek isteyeceğini sanmıyorum. Sonuç olarak, benim eğitimli olduğumu biliyor, bu onun için büyük bir tehlike olurdu." Chanyeol ego kusarak konuştuğunda Kyungsoo da konuşmaya katıldı. "Seni öldürmek istiyor veya istemiyor. Bunu geçersek eğer, neyin tesadüfünden bahsediyor olabilir?"

Wrongdoer || BaekyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin