Hatalarım varsa affola. İyi okumalar~
--------
#Park Chanyeol.
Yüzüme vuran güneş ile açılan gözlerimin yeniden kapanıp uykuya dalmaması için hızlıca yatakta doğruldum.
Tam karşımdaki duvarda asılı saatte kalkmam gereken saatte kalktığımı görüp mutlu olurken elim telefonuma gitti. Telefonumu açıp 5 dakika sonrasına kurduğum alarmı kapattım ve yataktan kalktım.
Genel olarak, bu sabah da değişen bir şey yoktu. Alarmdan önce kalkıp kendimi daha iyi hissetmem her sabah tekrarladığım bir durumdu ve hala iyi hissettiriyordu.
Sıcak yatağımdan çıkmış olmanın verdiği soğukluğa aldırmadan banyoya gittim ve soğuk su ile yüzümü yıkadım.
Uykunun benden uzaklaşması gerekiyordu.
Suyu kapatıp saçlarımı düzelttim ve yüzümü de kuruladıktan sonra banyodan çıktım.
Acaba gece Baekhyun gelmiş miydi?
Sabah sabah aklıma düşmesi kendimi dahi şaşırtırken odamdan çıktım ve odasına gitme kararı aldım.
Doğruyu söylemek gerekirse, onu yatağında uyurken bulmak istiyordum, ve her sabah yaptığım gibi irkilerek uyanmasını sağlamak.
Yüzümde aptal bir gülümseme oluştuğunda hemen yüzümden gülümsememi sildim ve odasına girdim.
"Baek-" Artık sinirli çıkması için uğraşmadığım sesimle bağırdığımda sesimi bomboş olan yatak bölmüştü.
Demek orada kalmıştı.
Gözlerim kendi kendine devrilirken odadan çıkmadan önce gözüme takılan bir kağıt ile kaşlarım çatılmıştı.
Masanın üstünde duran kağıt bana doğru bakarken geri dönüp gitmem gerektiğini biliyordum. Sonuçta özel bir eşyası olabilirdi.
Bir anda Baekhyun'un özellerini hiç umursamadığım aklıma geldiğinde masaya gittim ve masada duran kağıdı elime aldım.
'Tanrı kullarını inkar ederse, kullar günah işlemeye başlar.
Eğer bu akşam aşağıdaki adreste Tanrı'nın ışığı parlamazsa, Chanyeol'ü öldürerek büyük bir günah işleyeceğim.
Orada ol ve yalnız gel.'
Okuduğum bir iki paragraf bütün vücudumu titremişti. Kaşlarım çatılırken kendi kendime mırıldandım.
"Gitmiş olamazsın." Zarfla beraber kağıdı da alıp hızlıca kendi odama gittim ve telefonumu alıp Baekhyun'u aradım.
Bu aptal herifin lafını dinleyip gitmiş olamazdı.
Gerizekalı bir çocuktu ama bu kadarını da yapmış olamazdı.
Tanrı aşkına, kim kendine sürekli kötü davranan biri için oraya gidebilirdi? Bunu yapmamıştı, biliyordum.
"Aradığınız numaraya şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz." Telefondan sinir olduğum o kadının sesi yükseldiğinde sinirimi telefondan çıkarmamak için derin nefesler aldım.
Telefonu kulağımdan çekip Jongdae'yi de aramam gerektiğini fark ettim. Eğer bir gün Baekhyun'a ulaşamazsam diye üniversitenin müdüründen onun da numarasını almıştım.
Ve evet, o gün bugün oluyordu.
Hızla rehberimde Jongdae'yi buldum ve telefonu açmasını bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrongdoer || Baekyeol
FanfictionPark Chanyeol, Kore'nin gelmiş geçmiş en iyi Cinayet Masası Komiseriydi. Byun Baekhyun ise Park Chanyeol'e aşıktı.