Episode~24

30.6K 2.6K 5.8K
                                    

Hatalarım varsa affola. İyi okumalar~

---------

"Baekhyun, uyan hadi."

Chanyeol'ün sesi kulaklarıma ulaştığında sebepsizce içimi alıp götüren bir gülümseme oluşmuştu dudaklarımda.

Eğer dün gece bir rüya değilse, onun odasında olmalıydım. Yanında uyuyordum, değil mi? Bu his harikaydı.

"Baekhyun, geç kalacağız." Chanyeol sızlanarak konuştuğunda kafamı göğsüne sürttüm. "Uyandın mı?" Kafamı göğsüne sürtmemle kafasını yastığından kaldırıp bana bakmaya çalıştığında gözlerimi açtım. "Uyandım."

"İyi. Artık kalkabilir miyim?" Chanyeol kafasını yeniden yastığa attığında kafamı göğsünden çekip kendi yastığıma yattım.

Chanyeol kafamı çektiğim gibi doğrulup oturduğu yerde saçlarını karıştırdığında ağzımın salyalarını akıtarak onu izliyordum.

Sabah cidden acayip yakışıklı oluyordu.

Chanyeol yarı açık gözleri ile ayağa kalkıp bana sırtını dönerek kendi odasındaki banyoya yöneldi. "Beni izlemeyi bırak da kalk artık, geç kalacağız." Chanyeol banyoya girerken konuştuğunda gözlerimi hızlıca üstünden çektim.

Arkası dönükken bile ona baktığımı nasıl anlıyordu?

O banyoya girip kapıyı kapattığında onun büyük yatağında yayılarak yatıyordum.

Dün gece eve geldiğimizde onun odasında yatmanın daha mantıklı olacağını düşünmüştük. Çünkü yatağı iki kişilikti. Böylece şu an onun yatağındaydım.

Yatakta yan döndüm ve kafamı kurcalayan bazı şeyleri düşünmeye başladım.

Cidden, bu aralar her şey değişmişti. Ben Taehyung'u vurduktan sonra Chanyeol'ün bana karşı tavırları farklılaşmış, ben daha kötü davranmasını beklerken bana çok iyi davranmaya başlamıştı.

Her şeyi geçiyordum, resmen beni öpmüştü! Daha iki hafta önce çenemi tutup yüzüme benden nefret ettiğini haykırıyordu, şimdi ise öpüşüyorduk. Üstelik bir sevgilisi bile vardı.

Bu durumda, Chanyeol sevgilisini benimle aldatıyor mu oluyordu?

Buradan Taeyeon'a selamlarımı yolluyordum.

Yine de bu durumda kötü kız ben mi oluyordum?

Hiç de olmuyordum! Hem ben kız bile değildim. Yani sorun yoktu.

Derin bir nefes verip yatmaya devam ederken Chanyeol banyodan çıkmıştı. "Sen hala yatağımda mısın? Daha kaç kere kalk demem gerekecek?" Şu an beni azarlıyor olsa da ben tavana bakarak aptal aptal gülümsüyordum.

Yatağında, evet.

Tam olarak şu an onun yatağında yatıyordum.

"Baekhyun!" Chanyeol keskin bir sesle uyardığında yüzümdeki gülümseme bozulmuş ve irkilerek doğrulmuştum. "Özür dilerim, kalkıyorum." Hızla yataktan kalktığımda başım biraz dönmüştü fakat kendimi düzeltip kapıya gittim ve ona döndüm. "Siz üstünüzü giyinin, ben çıkayım."

"Bir zahmet." Chanyeol bana arkasını dönüp dolabına ilerlediğinde kaşlarım çatılmıştı.

Bu nasıl bir tavırdı böyle?

Anlamayarak sessizce çıktım ve yan odada bulunan kendi odama girdim.

Neden böyle demişti ki şimdi?

Chanyeol'ün değişen ruh haline artık inanamıyordum. Bu kadarı da fazlaydı. Çarkıfelek gibi, hangi ruh hali denk gelirse ona göre davranıyordu resmen.

Wrongdoer || BaekyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin