24

1.3K 96 32
                                    

-Niall czy ty kiedyś byłeś zakochany?-zapytałam niepewnie.

Nie lubię gadać na temat moich uczuć, więc nie zdziwie się jeśli i mu będzie ciężko się otworzyć przede mną.

-Kiedyś nawet nie wierzyłem w miłość... Ale jedna dziewczyna ostatnio zwróciła mi w głowie... Cały czas o niej myślę... - przyznał się.

O jakie to słodkie ...

Ta dziewczyna jest wielka szczęściarą...

-A ty? - zapytał.

Co ja mam mu odpowiedzieć?!

Że nie wiem co to jest?!

Jak to jest być zakochanym?!

Znam tylko wiedzę podręcznikową na ten temat?!

- Ja nigdy nie byłam zakochan i nie wiem jak to jest być zakochanym ... - wyznałam.

-Ale jak i to? - zapytał.

-Skoro pomyliłam wzdęcia z tymi całymi "motylkami"...

- To ty przypadkiem nie żartowałaś wtedy?!

-No nie...

-Meli... Czyli nigdy jeszcze nie stanął na twojej drodze żaden wyjątkowy chłopak?!

-Nie czułam nic wyjątkowego do żadnego chłopaka... No chyba że teraz znalazł się taki jeden... Tylko nie wiem czy to jest miłość...

-Opowiedz jak się przy nim czujesz...

-Kiedy patrzę w jego oczy, daje słowa ze mogłabym w nich utonąć... Jego śmiech jest nawspanialszym dziwekiem jaki słyszałam... kiedy mnie dotyka czuję taki przyjemny prąd... No i te całe "motylki", choć nadal się upieram że to mogą byc te moje wzdęcia... A tobie Niall, kto ci się podoba?!....

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Mamy 24 ;)

To ostatni na dziś :(

NEXT - - - - - - - >>>>>> 20 🌟 i 20 ✏

Jak wam się podoba?

Jutro też postaram się zrobić maraton :)



Football LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz