4

4.5K 250 178
                                    

MULTİMEDYA= BARLAS

Hızla merdivenlerden yukarıya çıkıp odama girdim.

Hiç mi güvenmiyordu bana? Zerre dahi bile inanmıyor muydu? Çok koyuyordu be. Onsuz olmaz dediğim kişinin benim yanımda başka bir kızı koruması bayağı bir koyuyordu.

Dış kapının açılıp kapanmasıyla İrem'in gittiğini anladım. Hazır evde kimse yokken mutfağa inip su içebileceğimi düşünerek yataktan indim. Aşağıya inmemle koltukta oturan Barlas'ı görmem bir oldu. Nasıl yani? İrem'i evine bırakmaya gitmemiş miydi? Benimle konuşmak içindi belkide. Hayır Gazel kendine umut verme.

O beni görmeden yukarıya çıkacaktım ki beni gördü. Bende birşey olmamış gibi yanına gittim. Yine içime atıyordum herşeyi.

"Gazel iyi misin ? Biraz sert çıkışmıs olabilirim."

İyi olmak mı? Şuan bitik durumdayım.

"Yok canım iyiyim. Unuttum bile ben." YALAN.

"Kalbimi parçalayalı çok oldu dedin. Neyden bahsettin orada?"

Tabiki de;

"Beş senedir seni seviyorum. Mesela En son 6. Sınıfta 5 kişiden dayak yediğinde ağlamıştın. Bende onları dövmeye kalkışmıştım. Bende dayak yemiştim.
Sadece 7. Sınıfın ilk dönemi matematiğin 1. Sınavında düşük not almıştın.
En son 6. Sınıfta bir kızla çıkmıştın. Bende kızlar tuvaletine gidip ağlamıştım. Yani anlayacağın benim kalp parçalanmaktan bitik durumda."

Diyemezdim.

Şimdi işin içinden çık bakalım Gazel. Biraz düşündüm ve yalanımı buldum.

"O an öyle geldi aklıma. Yani sinirliydim. Ne dediğimi mi biliyorum ben? Fazla takılma yani."

"Tamam o halde. Odamdayım ben. Annemler biraz geç gelecekler."

"Birşeyler yapsaydık. Canım sıkıldı."

"Bir teklif mi bu?"

Tek kaşını kaldırarak kurduğu cümle nefesimin kesilmesine neden oldu. Belli etme Gazel.

"Evet."

"O zaman teklifini kabul etmiyorum."

"Etmezsen etme. Sormadım say."

"Sen etme diyince edesim geldi şimdi."

"Beni sinir ediyosun biliyorsun değil mi?"

"Evet." Dedi. Kabul etmesi güzel bir şey.

"Tamam." Dedim bende. Bunu yapmaya bayılıyorum.

"Tamam."

Bunu yapmayı seven tek kişi ben değilmişim demek.

"Ne yapalım." Bunu soran bendim.

"Film."

"Film."

"Tamam."

"Tamam."

Barlas çok garip bir insandı. Belki garip olduğu için ona kapılmıştım kim bilir.

Evet evet. Daha demin umutlanmamam gerektiği hakkında birşeyler söylemiştim değil mi? Biz o sözleri biraz sonraya erteleyebiliriz sanırım.

"Bence Aynı yıldızın altındayı izleyelim."

bayılırdım bu filme. Sıkılmadan defalarca izlediğim tek film. Harika bir filmdi. Barlas biraz düşündü ve beni onayladı.

Filmi açtık. Barlas üçlü kanepeye oturdu. Bende yanına oturdum. Bu fırsat kaçmaz.

AYNI NAKARAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin