MULTİMEDYA= GAZEL
●
Parti duyurusu yapılalı iki hafta olmuştu. Son bir haftamız kalmıştı kıyafet alışverişi için. Bugün Eslem ile kıyafet almaya gidecektik.
Kapı çaldığında Eslem'in geldiğini anladım ve aşağıya indim."Bahar teyze ben çıkıyorum."
Bahar teyze mutfaktan eli köpüklü olarak çıktı.
"Tamam Gazelciğim."
Bahar teyze diğer kadınlardan farklıydı. Evde çalışan olmasına rağman mutfaktaki bulaşıkları yıkıyordu. Bulaşık makineside vardı evde üstelik. İstediğinde bir ev kadını istediğinde bir iş kadını gibi olabiliyordu. Elini üstüne sildi ve cebinden bir kredi kartı çıkardı.
"Bununla yap alışerişini. Limitsiz."
"Benim kartım var Bahar teyze. Babam giderken bırakmıştı ama yinede çok sağol."
Kartı cebine koydu ve bana yaklaşıp sarıldı.
"Çok güzel şeyler alacağına inanıyorum Gazelciğim."
Aslında bahar teyzede gelecekti ama son anda bir işi çıkmıştı. Eslem'i daha fazla bekletmeden dışarıya çıktım.
"Hazır mısın güzellik. Umarım uykunu iyi almışsındır çünkü işimiz uzun sürecek biliyorsun."
Eslem ile alışverişe gitmek ölüm fermanınızı imzalamak demekti ve ben an itibariyle bu fermanı imzalamıştım.
Bir süre dolaştığımız mağazlardan hep eli boş çıkmıştık. Neyi beğensem Eslem bir kulp buluyordu. Sonunda Eslem insafa geldi ve bir kafeye oturup içecek bir şeyler söyledik. Tam içeceğimi yudumlarken telefonuma gelen bildirim sesiyle fincanı masaya bıraktım ve telefonumu cebimden çıkarıp Bahar teyzeden gelen mesajı açtım.
GÖNDEREN:BAHAR TEYZE
Gazelciğim biz bir iş seyehatine çıkıyoruz. Anahtarın evde kalmış. Barlas'a konum at. Seni alsın. Eve beraber gidin. İyi alışverişler.
Ah! Anahtarımı evde mi unutmuştum?
GÖNDERİLEN:BAHAR TEYZE
Peki ne zaman döneceksiniz Bahar teyze?
Kocaman evde Barlas ve ben kalacaktık. Yani Barlas iş seyehatine gitmezse. Büyük bir ihtimalle gitmezdi çünkü bir hafta sonra parti vardı. Telefonum titredi ve kapatmadığım mesaj bölümündeki mesajı okudum.
GÖNDEREN:BAHAR TEYZE
İki yada üç haftaya döneriz herhalde.
Hemen Barlas'a bir konum atıp telefonumu cebime koydum. İçeceklerimiz bitince hesabı ödedik ve ölüm gibi olan alışveriş serüvenimize geri döndük.
Biz bir mağazaya girmiş gezerken telefonum çaldı. Barlas'ın aradığını görünce telefonu açtım ve olduğumuz mağazanın adını verdim.
"Bu elbiseler harika olacak Gazel."
Eslem elinde birkaç tane elbiseyle yanıma geldi. Elindeki elbiselerin hiç birini beğenmemiştim. Ama yinede Eslem kızmasın diye deneyecektim. Kabine girip pullu sarı elbiseyi istemeyerekten üzerime geçirdim.
"Bu olmadı Eslem."
"Dışarıya çıkarsan olup olmadığını anlarız."
Çıktım ve etrafımda bir kez döndüm. Eslem 'olmamış' der gibi kafasını iki yana salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI NAKARAT
Teen FictionO, güzel seven kızın, güzel sevdiği adamdı. Lakin, kızın güzel sevmesinin bir nedeni vardı; Zira güzel bir adamı, kötü sevmek olmazdı. ● "AYNI NAKARAT" ADLI İLK VE TEK WATTPAD KİTABIDIR.