MULTİMEDYA'DA YAPTIĞIM KAPAK ÇALIŞMASI VAR. NASIL OLDUĞUNU YAZARSANIZ BENİ ÇOK MUTLU EDERSİNİZ.
●
Bugün çok saçma bir gündü. Neden bilmiyorum ama içim bir sıkıntılıydı. Evde duramazdım. Duvarlar üstüme üstüme gelirken evde durmam imkansızdı. Hızla üzerime şort ve t-shirt geçirdim. Telefonumu alıp evden çıktım... yani çıkacaktım. Buna engel olan şey Barlas'ın sorusuydu. Bana sorulan soruyla arkama dönmek zorunda kaldım.
"Nereye bu saatte?"
Merakıma yenik düşüp telefonumdan saate baktım. Saat biraz fazla erkendi ama onu ilgilendiren bir durum yoktu.
"Sana da günaydın?"
Mal mal suratıma baktıktan sonra kolundaki saate baktı.
"Saat beş Gazel. Hani gece yarısı olan beş."
Şuan onunla tartışıp laf anlatmaya çalışmayacaktım. En iyisi konu değiştirmekti.
"Asıl sen bu saatte neden ayaktasın?"
Benim gibi biri için gayet iyi gidiyordum.
"Uyku tutmayınca spor yapayım dedim işte."
Zeten üzerindeki atletten ve boynundaki havludan gayet net anlaşılıyordu spor yaptığı.
"Neyse sana kolay gelsin. Hadi ben kaçtım."
Yapmacık bir gülümsemeyle arkamı döndüm. Kapıyı açacağım sırada Barlas kapıyı tuttu.
"Nereye bu saatte."
Umursamaz bir şekilde arkamı döndüm ve cevap verdim.
"Sanane."
"Ne demek sanane. Gidemezsin."
Tek kaşım istem dışı havaya kalkınca merakıma yenik düşüp "Hadi canım. Neden gidemeyecekmişim?" diye sordum.
Elini ensesinde gezdirdi ve bir süre düşündü.
"Çünkü...çünkü gidemezsin işte."
Şuan fırsatım olsaydı Barlas'ın kafasına girer ve neler düşündüğünü öğrenirdim. Amacı neydi. Neden beni önemsiyormuş gibi davranıyordu. Bilmiyor muydu defalarca parçalandığımı? Neden daha fazla parçalamaya çalışıyordu?
"Ne yapmaya çalışıyorsun bilmiyorum. Zaten umrumda da değil. Şimdi çekil yolumdan."
Barlasın elini çekmeye çalıştığımda elini kapıya daha çok bastırdı.
"Bu saatte yanında birisi olmadan dışarıya çıkma. Biliyorsun sana sahip çıkmam gerekiyor."
"Çocuk değilim ben ama illaki birisinin benimle gelmesi gerekiyorsa Deniz'i ararım."
Kaşları çatıldı.
"Olmaz çünkü bugün seninle işimiz var."
"Ne işimiz var ve benim bu işten neden haberim yok."
"Evi temizleyeceğiz çünkü akşam evde parti vereceğiz."
"Annenin haberi var mı bundan?"
Kafasını aşağı yukarı salladı. Zaten annesinden izinsiz böyle bir şey yapacak bir çocuk değildi Barlas. Annesine bayağı düşkündü ve ondan habersiz böyle birşey yapmazdı. Zaten böyle bir şey yapacak olsaydı Bahar teyze onu canlı canlı doğrardı.
"İremle beraber temizleyin evi. Benim işlerim var."
Şuan yaptığım şey çok saçmaydı. İrem'i neden katmıştım ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI NAKARAT
Roman pour AdolescentsO, güzel seven kızın, güzel sevdiği adamdı. Lakin, kızın güzel sevmesinin bir nedeni vardı; Zira güzel bir adamı, kötü sevmek olmazdı. ● "AYNI NAKARAT" ADLI İLK VE TEK WATTPAD KİTABIDIR.