Aman Allah'ım!! Cok heycanliyim tamam coktan biraz daha cok olabilir , zorlarsam kalpten bile gidebilirim. Ama bugunluk iyi bir fikir olmaz.Bilmem kacinci is gorusmeme gidiyorum ve her gidisimde boyleyim. Ama inaniyorum bugun isi kapacagim e dostlar!? Benden iyisini mi bulucaklarmis ki? Hadi Ece kendini kandirma..Yuksek lisansi yapmaliydin, kesinlikle yurtdisina gidip yapmaliydin. Bende biliyorum yapmaliydim kapa ceneni ic ses! Elimdeydi de ben gitmedim sanki.Ailem bunu karsilayamazdi ama evet bir is bulup para biriktiricem ve oraya gidecegim Yale Universitesi'ne gidecegim.Neyse bu kendi kendime konusmalarimi goren olsa bana kesinlikle deli der ve en kisa zamanda Bakirkoy'e yollar.
Bugun cok şık olmalıyım. Gozlerimle uyumlu zumrut yesili elbisem ve elbette topuklu ayakkabilarim , saclarimi dogal dalgalarinda daha cok begeniyorum , birazda makyaj ve eveet guzel oldum sanki. Tamam bir VS meleginin yaninda sinek gibi kalirim ama neyse . Bir an once gitmezsem gec kalicagim.
Kosarak evden ciktim , duraga geldim ve bingoo! Ne otobus var ne taksi.Hadi sevgili pratik yanim calis calis? Yolun karsisindan taksi geciyor ordan binip araci dondurebilirim degil mi? Oha oscar goes to me.. Bunu sesli soylemis olamam degil mi ? Nolur olmamis olsun , niye bana bakip siritiyor su şebek. Yeter artik dayanamicagim. 'Hey sen bay gülen surat , sen bana mi guluyorsun. Canina mi susadin? Komik olan ne bee?'
Siritmasi kahkahaya dondu, bildigin gozumun icine baka bakaa.. Gamzesi mi varmis onun, disleri de bembeyaz ,gozleri ne farkli bakiyor oyle icimden birseyler koptu sanki. Hey Ece napiyorsun? Ama cok yakisikli , kasli uzun boylu burda ne isi var ki? Kapa ceneni ic sesssss! Sanane he , sanane adam seninle dalga geciyor sen ne diyorsun? Ayrica ne bicim gamze o krater cukuru gibi, fazla iri bir kere hic tipim degil ki? Hala guluyor Allah'im suratinin orta yerine gecirmek istiyorum.Tam ellerimi yumruk yapmistim ki konustu.
'Gercekten cok eglenceli bir tipmissin.Beni de ne kadar begendigini gozlerinden okuyabiliyorum. E bu cok normal butun kizlar bunu dusunurler. Ve en kotusu de ne biliyor musun seker sey? Bunun farkindayim." Ve benim bakisimi gordugunde bir kahkaha daha atti. "Seni ukala , dumbelek , koca kafali.Benden uzak dur tamam mi? Kas yigini kendini begenmis.." Hoop Ece kendine gel, bir saniyede beni nasil canavara cevirdi ya.Hala guluyor ya.Neyse sakinim yokmus gibi davranicagim. Ah iste taksi geliyor , hemen el salladim nerdeyse dursun diye onune atlicaktim.Bu ortamdan biran once uzaklasmam lazimdi. Tam kapiyi acmistm ki , neee benden makas mi aldi o benden....benden... makas!!!? " Benden etkilendigini bu kadar belli etme canim, her bir hakarette nasil aksini soyledigini gozlerinden gordum." Ne gozmus be cikarip aticagim yemin ederim beynimden suan duman cikmiyorsa nolayim. "Heeey onu ben durdurdum cabuk in o taksiden!" Onu kolundan cekip disariya cekiyordum.Taksicide bizi izleyip egleniyor.Tek gulmeyen ben miyim? Orta da komik olan ne var! Ama isin aci yani bir santim bile yerinden oynatamadim adami.
"Bak seker sey yetismem gereken bir toplantim var ve lanet olasi arabam bozuldu , yolda kaldim.Simdi ozur dilerim ama gitmek zorundayim." O kadar sert bir sekilde soylemisti ki agzim acik kaldi. Ve en kotusu de ben daha birsey diyemeden taksi coktan gitmisti. Gozlerim mi doldu benim , heryer bulanik gorunuyor. Hayir aglamicam bugun moralimi hicbir sey bozamaz. AglAmamakla debelenirken gelen bir taksi yolun sonundaki parlak isik kadar mutlu etti beni. Hemen durdurup kimse sahiplenmeden icine daldim resmen. Ebas holdinge gidiyoruz dedim rahatlamis bir sekilde. Tamam biraz gec kalacagim ama gidicegim sonucta bu da birsey degil mi? Ama bugunum boyle baslamamaliydi
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...