Bolum 25

627 27 0
                                    

Vaoovv otel cook buyuk ve lukstu.Daha maasini bile alamamis ve almasi muhtemel olmayan ben her ne kadar icime otursada suan bunu dusunebilecek durumda degildim.Yol boyunca Hakan'in kafami dagitma odakli sorularina maruz kaldim.Neyse ki cok uzun surmedii yolculuk.Kimseyi tanimadigim icin sacma da olsa Hakan daha bir yakin geliyordu.Tabii digerlerine gore.Yine de aklim hala Yavuz'un yaptigindaydi.İstanbul'a hemen gitmeliydim , sirkete de gidemezdim artik.Yeni bir is bulmaliydim.Offff.Ben bu dusuncelerle bogusurken Hakan da cevresini saran insanlarla merhabalasiyordu.Demek sevilen insandi ki calisanlarin hepsinin yuzu guluyordu konusurken.Konusmasi bittikten sonra yanima geldi."Nasil begendin mi oteli?"
"Evett gercekten cok guzelmis.Calisanlarla aran iyi anlasilan. Sen sık mı buraya gelirsin?" Banane yaa sirf laf olsun diye soruyorum."Evet aslinda buranin ortagiyim."
"Saka yapiyorsun!Ama arkadasimin demistin,niye gercegi soylemedin ki?"
"Ya suan kulaga sacma gelebilir ama hani beni zubbe falan sanip belki gelmezsin diye demedim.Aman neyse zaten cokta onemli degil.Burda istedigin kadar kalabilirsin benim misafirimsin."
"Cok tesekkur ederim ama ben boyle birseyi asla kabul edemem.Sen beni tanimiyosun bile ne diye bana yardim ediyorsun ki?"
"Çunku yardim etmem gerektigini hissediyorum ve istiyorum, yeterli bir sebep bence.Calisanlar kalicagin odaya kadar eslik edecekler sana. Ancak sormamda sakinca yoksa hic esyan olmadan mi geldin buraya?" Hehh acikla simdi iki saat anlatt. "Suan yanimda yok diyelim aksam anlatsam olur mu ?"
"Ah tabiki yorgunsundur lutfen, aksam gorusuruz."
"Gorusuruz."
Gercekten de yorgunluktan olebilirdim.Bir dus alip, biraz da kestirir asagi inerim.Heyhat cok zekiyim be.Hayir canim lafim gelisi o.Aptalsin sen aptalll!!! Hala aklinda Yavuz var inanamiyorum sana.Kiziimmm hic mi gururun yok be.Sacmalama Ece tabiki var niye burdayim saniyorsun.Aglamak istiyorum timarhaneye kaldirin beni. İnsan kendi kendiyle kavga eder mi?bu arada oda harika icerisinde hayal edebilinecek hersey var. Oncelikleeee duss tabiki bugunun butun pisliklerinden arinmaliyim!Harika nasil mayıştım,rahatladim anlatamam.Nasil uyumussam saat nerdeyse gece yarisina gelmis.Telefonuma bakiyorum hemen Sabahtan beri arayan Yavuz en son bakmamdan bu yana 60 kez daha aramis.Hangi yuzle ariyorsa manda!aa Hakann! Oda 3 kere aramis e merak etmistir ben onu nasil unuttum.Hemen geri arayip yarim saate inecegimi soyledim.Nasil boyle bi hata yapip aynaya baktim ki.Sacim basim karismis kurutmadan yattigim icin.Amazon kackini gibiyim.Hemen kendime ceki duzen verdim ve yeni aldigim mini kirmizi elbisemi giyindim.Beyaz tenimle ve yesil gozlerimle gayet uyumlu oldu.Bi rimel ve bir ruj ee hadi birazda allik sureyim.Elbise biraz fazla mi mini?Bunu Yavuz'a sinirimden almistim sanki giydigimi gorecekte.Aman Ecee sen intikam plani yapma kizim.Anca kendini zor duruma dusuruyorsun!Neyse suan giyicek baska birseyim yok.Odaya donunce de biletimi alirim Aysen'i arayip icimi dokerim.Zaten o da bana mesaj atmis naptin,niye haber vermedin diye.Aynaya son kez baktim ve cökmüş omuzlarimi diklestirip, aynaya tekrar bakip odadan ciktim.Hakan beni lobide bekliyordu.Beni gorunce neden oyle ilk defa gormus gibi bakip inceledi,sonra gulumseyip durusunu diklestirdi.Gerci belki adamin herzamanki hali buydu nerden biliyorsun.Sanki kac saattir taniyorsun adami.Bende gulumseyip yanina yurumeye basladim.
"Nasilsin bakalim?İyi dinlenebildin mi?İnsallah odani da begenmissindir." E adamin oteli musterinin memnuniyetini merak ediyordur tabi.
"Evet evet! Cok iyi dinlendim.Otelin cok guzel, oda da cok hos.Herseyi dusunmussunuz gercekten.İsinde iyisin."
"Bu arada gercekten cok hos gorunuyorsun." Evet bende kendimi cok ezik hissediyorum.
"Ah gercekten mi, benim tereddutum vardi ama yine de sagol"
"Kesinlikle suphen olmasin, asagi inelim mi artik?" Eliyle belime hafifce dokunup beni yonlendirmeye basladi.Bende adimlarimi hizlandirip elinin etkisini azaltmaya calistim.Yine de Yavuz'a karsi bir sorumluluk hissediyordum.Bara gectigimizde Hakan bana dondu."ee ne icerizz bakalim?"
"Ya aslinda ben icki kullanmiyorum.Ama bugun denemekten de geri kalmayi dusunmuyorum.O yuzden sana birakiyorum.Yine de sarhos olmak hosuma gitmez tabiki."bunun uzerine gulumsedi.
"Gercekten hic icmedin mi?"
"Hayir, sigara da icmem.Garip mi?"
"Hayir cok guzel ama simdi icmek istedigine emin misin?Hem neden burdasin anlatcagini soylemistin."
"Evet, eminim.en cok istedigim sey unutmak."
Ben bir iki kadeh bisey icince cenem dustu , ickinin tadi basta cok kotu gelmisti ama suan gayet guzeldi.Herseyi anlattim o sadece dinledi.Sorgulamadi, ustelemedi bu da benim isime geldi dogrusu."Yani simdi issizsin oyle mi?"
"Evet, malesef ama İstanbul'a donunce hemen yeni basvurular yapicagim.Benim icin zor olucak, kimse tecrubesiz biriyle calismak istemiyor.Anlamiyorum ki bana kimse is vermezse ben nasil tecrube kazanacagim."
"Hahaha degil mi cok dogru soyluyorsun!Peki soyle desem benim yanimda benim icin calismayi teklif etsem?"gercekten bir kahkaha attim.
"ya sen beni tanimiyorsun.Bana o kadar iyilik yaptin ve simdi kalkmis is teklif ediyorsun.Cok sagol ama olmaz.Yani ben burada kalamam.İstanbul da yasiyorum biliyorsun."
"Ya mesele de bu seni tanimiyorum ama seni tanimak istiyorum.Ve daha fazla icersen sarhos olucaksin haberin olsun."deyip elimden kadehi aldi."beni niye tanimak istiyorsun ki.Gercekten taninmaya degmem." Kendimi cok ezik hissediyordum.Elimden tutup kaldirdi hadi dans edelim biraz deyip itirazlarima kulak asmadan piste getirdi.Gercekten neyin kafasini yasiyordum deli gibi dans etmeye basladim.Birinin kolumdan tutup beni sertce cekmesine kadar.Bu terbiyesizde kimdi?Zaten heryer donuyor, karanlik .Hakan da ne oldugunu anlamadan Ece diye pesimden geliyordu.Ne cok ses var!Barin disina ciktigimizda karsimda Yavuz sinirden deliye donmus bir sekilde bana bakiyordu.Ve bunda bi terslik vardi, sinirli olmasi gereken ben degil miydim?"neredesn sen Ece, heryerde seni aradim.Sabahtan beri basina birsey geldi diye aklim cikti senin haberin var mi?"
"Olmayan sey cikmaz merak etme.Hem senin benim icin endiselenmen sence de sacma degil mi?Sonuc olarak artik seninle hicbir isim yok."
"Ece sacmalama , herseyi yanlis anladin.Aciklamama dahi izin vermeden cikip gittin."
"Ya sen neyi aciklayacaksin.Ben herseyi gozlerimle gordum ya."
Sonra Hakan yanimiza geldi.Yavuz'un yuz ifadesi saskinliga dondu ayni zamanda Hakan'inda.Ayni anda birbirlerinin isimlerini soylediler."Hakan senin ne isin var burda?"
"Burasi benim de otelim unuttun mu? Demek meshur Yavuz sendin tahmin etmeliydim."
"Meshur Yavuz derken.?" Bana dondu."Ne var ben anlattim."
"İcki de mi ictin sen?"
"İcmissem icmisim sanane.Seni ne ilgilendirir."
"Bal gibi ilgilendirir." Hakan'a donup"seninle sonra konusacagiz ama sunu da simdiden bilsen iyi edersin.Benim olana el uzatmaya kalkma." Nasil da tehdit ediyor.Sanki hersey onun.Adamin otelinde adama kafa tutuyor.Hakan sadece tebessum etti ama o tebessumun icinde sinir oldugu cok belliydi.Burda patron o degil miydi.Niye susuyordu."sana mi sorucak, sanane diyorum sananee!"
"Demek banane oyle mi?seni birakmami istiyorsun...Cok beklersin kucuk hanim." Beni kucagina aldigi gibi asansore yoneldi.ben kucaginda debeleniyordum ama gram etkilenmiyordu, sanki celikten yapilmis gibiydi.Asansore bindik"birak beni diyorum sana"
"Bosuna debelenme odani soyle yoksa odani bulana kadar seni kucagimda tasimak zorunda kalirim.ya da ona bile gerek yok telefonumu acip sormam yeterli."
oda numarami soyledim nasilsa bulurdu en azindan kucak eziyetinden kurtulmus olurdum."tamam soyledim birak artik beni."
"Benim yuzumden mi ictin" cevap vermiyordum.Beni birakti zaten asansorde gelmisti.İkimizde ciktik ben odaya yoneldim o arkamdan biseyler soylemeye devam ediyordu.Sadece kapiyi actim donup kapi agzinda duran Yavuz'a baktim, tebessum ettim(ki gicik bir ifadeyle) kapiyi yuzune kapattim.

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin