Bölüm 10

1.2K 35 4
                                    

Yarin buyuk gun.ne buyuk gunu alt tarafi Yavuz gelecek. Ya yarinda gelmezse ozledim mi ne? bir haftadir tanidigin birini nasil ozlersin ya! Sadece o yokken yapilcak fazla isim olmuyor ve ben bos oturmaktan sikiliyorum. Evet sorun tam olarak bu .bu dusunceler esliginde ne zaman uyudugumu bende bilmiyorum.

***

Nedense boyle daha bir ozenli giyindim bugun. Bu sadece bunalimim disa vurmasin diye. Saat 8 olmus , ya bu erken kalkma isini biran once yoluna koymaliyim. Cantami alip merdivenlerden yuvarlanmadan asagi indim. Kafami kaldirdigimda karsimda onun arabasi? Ve arabasina yaslanmis saatine bakan Yavuz. Beni gorunce gulumseyerek dogruldu.

"Senin burada ne isin var!" Agzim yine yuvarlak seklini almisti. Bu adam kisa surede bana butun duygulari yasatiyordu ve bu beni rahatsiz etmeye baslamisti. Hayatima boyle etkileri olmAmaliydi.

"Bugun holdinge gitmiyoruz ve ben seni oraya gidip almak zorunda kalmamak icin burdayim. Ustune alinma yani."

"Ustume alinmadim zaten merak etmeyin.sadece sizi gormeyi beklemiyordum"

"Bazen sizli bazen senli konusman hic hos degil. Yavuz da anlasmistik diye saniyordum."

"Evet elbette.peki nereye gidiyoruz"

"Bugun canim eglenmek istiyor ve sende benimle birlikte egleneceksin. Beni ozledin bunu o yesil gozlerinden okuyorum. Yanlis miyim?"

"Bundan sonra her ortamda gunes gozlugu takmaya karar verdim. Gozlerimle bir zorun var. Ve evet seni ozlemis olabilirim, belki." Birden donakaldi , evet bunu beklemiyordu sanirim. Soylemeyi bende beklemiyordum.hassss

"Sen ne dedin?"

"Yani seni degil calismayi, sen yokken bos bos oturuyorum genelde o yuzden."

Surati mi asildi onun . Evet evet bu adamda amma dengesiz ya. Ozledim diyorum kufur etmisim gibi bakiyor inkar ediyorum bozuluyor.Fazlasiyla zekiyim ama bundan birsey anlamadim.

"Anladim, neyse bende oyle dusunmustum zaten hadi binde gidelim."

Gelip beni bindirmesine gerek kalmadan kendimi arabaya attim, dokunuslarini kaldiramayabilirdim.Aslinda cok isterdim sanirim.

İlk 10 dakika ikimizde konusmadik. Ama iki gundur neyle mesgul oldugunu deli gibi merak ediyordum. Hadi soramamda soylesene be adam! Hayir hayir dayanamicagim. İkimiz ayni anda "sen!"

"Tamam once sen soyle bakalim" dedi Yavuz gulerek. Dizilerin vazgecilmez repligini canli hayata uyarladik resmen.

"Ama sen patronsun o yuzden ilk sen soyle." Ya hayir sen, hayir yaaa sen diye cilvelesiyormusuz dusunsenize. Tamam dusunmeyin, cicim aylarindaki sevgililer gibi.

"Pekala , sadece nerede oldugumu merak ettigin cok belli utanma da sor diyecektim" Hadi canim! Yok artik o kadar belli etmis olamam degil mi? Yuz ifadem o kadar mi acik ?dusuncelerime dikkat etmeliyim sanki aklimdakileri okuyor.

"Hayir neden merak etmem gerekiyordu anlamadim."

"Peki o zaman,sen ne diyecektin?"peki o zaMan mi seni kaz kafali soylesene ya bu ne inat. Eminim icinden kis kis guluyordur.

"Peki o zaman neredeydin? Simdi konuyu acmisken yani o yuzden sordum"

" hahaha tamam oyle kabul edelim. Bende bana alistigini dusuncektim yoksa" ona alismak mi gercekten alismismiydim?kesinlikle doktora gorunmeliyim!

"Babamin yanindaydim, beni gormek istemis yanina gidince de birakmadi beni, bende benden kucuk cici anne adayimla ve babamla iki gun gecirdim. Gecmedi bir turlu ama sen arasaydin gelirdim."

Nedense icime bir ferahlama geldi baska bir kizla olma ihtimali iki gecedir beni olduruyordu. Ask degil , hemencik ask mi olur. Ama ben arasaydim mi?

"Ben arasaydim mi? Benim aramami mi bekledin ?"

"Evet , belki beni ne kadar merAk ettigini kendine itiraf edip beni ararsin diye ummustum. Bunu gercekten istedim sanirim, Ama anlasilan yoklugumu olsem farketmezsin." Yuzune huzunlu bir gulumseme takindi. Uzulmusmuydu gercekten ama onun gibi capkin bir adam neden bana takilsndi ki. Benimle alay ediyor dimi , uzulerek kabul ediyorum ki oyle.

"Lutfen.. Benimle alay etme.boyle gorundugume bakma ben hassas biriyim. Soylediklerini gercek sanabilirim. Senden uzak durmami acikca belirtmisken lutfen bana bunu yapma.."

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin