Bölüm 5

1.4K 40 1
                                    

"Ah demek geldin. Bugunde gec kalirsin diye bekliyordum. Acikcasi gelmezsin, isi kabul etmezsin diye de korkmustum.aa ayakta kaldin lutfen gel soyle otur." Oha Yavuz'un icine insan kacmis. Sapsal Ece Sapp-salll.Cekinik bir tavirda gosterdigi koltuga oturdum.

"Evet o gun icin sizden ozur dilemeliyim." Ozur mu Ece kafayi mi yedin neler soyluyorsun?

"Buna benim meyil verdigimi kabul ediyorum.Bu yuzden ozur dilemene gerek yok"

" yine de uzgunum. Mulakat icin gergindim ve gerisini biliyorsunuz iste.bu ise ihtiyacim oldugu icin burdayim ve su an neden yan odada oldugumu hala anlayamamis durumdayim" o cirkef Ece nerede simdi diye dusunuyordur kesin!

"Ah tabi bunu sana kendim soylemek istedim." Bana kendi mi soylemek istemis, sanki 40 yillik arkadasimda benim uzulcegim birseyi soylicekte soylerkende beni teselli edicek.

"Neyi?" Hadi soyle be adam.Bu arada soyle alici gozuyle bir daha baktim da gercekten cok yakisikliymis. Bal rengi gozleri saclariyla ayni renk neredeyse. Ve itiraf ediyorm gamzesi cok guzel.Mavi gomlekte cok yakismis. Hadi kendine gel yine uyma su ic sese!?

"Bundan sonra benim hem sekreterim, hem asistanim hem imaj-maker'im olacaksin yani kisacasi sag kolum olacaksin." O kadar şapşi gorunmus olacagim ki halime bakip guldu. Ama emin olun o gorevlerimi sayarken ben yoruldum." Ama ben insan kaynaklari icin basvurmustum. Bir yanlislik olmali, ayrica ordan bakildiginda karsinizda 3 ayri kisi varmis gibi gorunuyorda benim mi haberim yok!?" Sakin ol Ece sakinn. Bu adamin yaninda nasil sakin kalinirsaa.

" sence benim holdingimde yanlislikla birsey olabilecek gibi mi gozukuyor. Ayrica bu kadar seyi bile beceremeyecegini mi soyluyorsun? Senin hic mi hirsin yok tatlim.Hadi ama bu kadar beceriksiz oldugunu bilseydim seni ise almazdim." Yemin ediyorum soguk su etkisi yaratti dedikleri cok pis gaza geldim." Kiimmm ben miii ? Benim mi hirsim azmim yok . Oyle olmasa buranin sizin oldugunu bile bile buraya gelirmiydim sizce pek saygideger Yavuz bey! Evet kabul ediyorum ediyorum cunku is nasil yapilirmis gorun diye!?" Boyle bahane mi olur salak gaza geldin tamam da adam da cok meraklidir eminim gormeye.

"Yavuz. Bana Yavuz de , sag kolum olacak birinin bana mesafeli olmasi hosuma gitmez.heyy bana bak kisisel algilama , umitlenme falan aman bana asik bir sag kolla hic ugrasamam." Ne ask mi ? Ne sacmaliyor bu adam. "Emin ol Yavuz su dunya da son erkek sen kalsan yine de sana asik olmam. Sakin merak etme .ihtiyacin oldugunda beni nerde bulacagini biliyorsun. İyi calismalar." Kapiyi carparken gerizekali dedigimi duydu mu ki , o kadar sesli soylemedim. Askmis peh peh ona asik olmayacakmisim. Daha hakaretimi bitirmeden masamdaki telefon caldi.Hadi bakalim." Alo...peki Yavuz!" Dislerimi nasil siktiysam agrimis. Beyfendi kahve istiyor , usagiyim ya ben seytan diyor al kafasindan asagiya dok! iyi de kahveyi nerden soyleyecegim! Bir daha telefon caldi. "235 i ara bunu bile yapamayacagini biliyordum" deyip yuzume kapatti. Beni nasil duydu ki hayir duyamaz icimden soylemistim.Neyse bay kendini begenmisin dedigini yaptim ve elimde kahveyle odasini tiklatip iceri girdim.Kagitlardan bakislarini kaldirdi .. O da neydi smdi niye oyle bakmisti ki bana.. Cok tuhaf hissettim.

"Demek geldin. Gel otur soyle bugun yapacaklarimizi soyleyecegim sana.not tut." Emrin olur koca kafali derken elime kagit kalem tutusturmustu bile.

"Evet dinliyorum.."

"Simdi oncelikle su numaralari al bunlar kesinlikle beni rahatsiz etmesini istemedigim kisiler , aradiklarinda bir bahane uydurcaksin. Ve bir buket cicek yaptir hatta kendin sec nasilsa kizsin , eminim anliyorsundur. Daha sonrada aksam benimle birlikte bir aksam yemegine geliceksin."

"Aksam yemegine mi ? Ben mi? "

"Hahaha hayir heveslenme hemen guzelim seni yemege cikarmiyorum. Sen baska bir masada sadece ihtiyacim olursa diye orada olacaksin. Simdi hersey anlasildiysa.." Eliyle kapiyi gosterdi hodukkk. Allah'im gunahlarimin acisini baska sekilde cikartsak. Hayir bu adam beni oldurucek yoksa. Yine o muhtesem sinirli bakisimi atip ve yine onun siritmasina sebep olarak odadan ciktim... Cicegi ne halt edicekse ? Gercekten neden cicek istedi ki acaba sevgilisi ya da nisanlisi varda onunla mi bulusacak? Hayir evli degil yuzugu yoktu. Tabiki de merak edip ozellikle bakmadim sadece gozume carpti yani. Ama yine de benim o yemekte ne isim olurdu ki..

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin