Bölüm 27

495 19 0
                                    

"Tatil mii? Allah aşkına Yavuz bu da nerden çıktı.!?"Ahaha suratımda şapşal bir ifadeyle sırıtarak söyledim bunları tabi ki!

"Eveet.Fazlasıyla çalışıp yorulduk biraz eğlenelim değil mi?Sen nereye gitmek istersin bakalım Ece hanım:)?"

"Ben nereye istersem oraya mı gideceğiz şimdi! Neresi olursa olsun mu?O zaman düşünmem lazım tatlım.Hımmm.."

Bana bakıp gülümsedikten sonra yola döndü.Ciddi manada düşünüyorum.Aslında Amerika mı olsa.Miami falan?Maldivler?

"Canım??Canımmm?Eceee!?"Abartmıyorum olduğum yerde sıçradım ama bu sefer kafamı vurmadım Allah'tan.

"Ayy niye bağrıyorsun ödümü kopardın!"

"İyide kaç defa seslendim.Ayrıca dikmişsin gözlerini ileri korktum yani birşey oldu diye."

"Hayır ya nereye gitmek istediğimi düşünüyordum sadece."

"Him demek bu kadar isteklisin benimle tatile gitmeye öyle mi?"

"Yooo.Benimle kısmını çıkar.Tatile gitmeyi kim istemez!?"

Sadece gülümsedi, arabadan indik.Otele gelmiştik.Ama bizi lobinin orada bekleyen tabiki Hakan bir dakika yanında da Hale mi vardı?? Onu görünce kaşlarım çatıldı.Sinir beynime hücum etti.Ne işi var bunun burda! Yavuz bana sakin olmamı ister gibi bakıyordu,sonra elimi tuttu ve beni kendine eşlik etmeye zorladı.E tabii bunun karşılığı tırnaklarımı eline geçirmem oldu.Uzun tutmadım merak etmeyin.Sadece tepkimi belli etmek istedim.Sizde iyice Yavuz'cu oldunuz😒

Hakan duruşunu dikleştirdi ve yanına gelmemizi bekliyordu.Hale hanım ise gözleriyle baştan ayağa beni süzüyordu tabiki.Ben durur muyum? Hayır!?Burnumu kaldırıp yandan yandan baktım.hhihi aman ne korkutucu değil mi!

"Selam Yavuz.merhaba Ece.Erken döndünüz.Bizde Hale ile bugünkü toplantıya beraber gidecektik.Sen unutmadın dimi?"

"Yavuzcuğum.Canım geçen öyle apar topar çıkınca merak ettim seni.Bugün kesinlikle gelmelisin.Toplantı sonrası bir yemek yeriz olmaz mı?Hem anılarımızı tazelerdik?"

Bu iğrenç kadın beni deli ediyordu.Şu rahatlığa bakar mısınız!Yavuz elini bırakmayayım diye daha sıkı tutmaya başlamıştı.Ama yanılıyordu.Bir daha zaten bu kadın yüzünden bizim aramız bozulmayacakti.Savaş mı istiyordu!hadiii bakalım ben varım!Hakan daha cevap vermeden ben atıldım söze.

"Hale hanımdı değil mi? Geçen sizi yanlış anladığım için üzgünüm.Yavuz'un ben varken sizinle ilgilenmeyeceğinden zaten eminim.Ama sinir haliyle insan yanlış tepkiler verebiliyor.Allah'tan aşkım hemen peşimden gelip gönlümü aldı.Sizlerle yemeğe çıkmayı çok isterdik ancak biz tatile gidiyoruz.Sizin haberiniz yok tabi.Bu nedenle de toplantiya Yavuz'u temsilen başka birisi girecek.Değil mi hayatım?Ayrıca biran önce hazırlanıp çıkmamız gerekiyor.Kusura Bakma Hakan."tabiki bunlari söylerken Yavuz'a daha da yanaştım.Yavuz sadece merakla izliyordu.Beni bozmasın da nasıl izlerse izlesindi.

"Tabiki AŞKIM!Bende zaten senin söylediklerini söyleyecektim.O yüzden kendinize iyi bakın biz toparlanıp çıkıyoruz."

Ahaha Hale'nin sinirden domates gibi oldu görmeliydiniz!

Hakan:"demek öyle.Ne kusuru canım.Gerçekten ani kararlar almakta üzerinize yok.O zaman çok memnun oldum Ece.Umarım yine görüşürüz."

"Ben de memnun oldum,görüşmek üzere." Hale hiç birsey demeden bir hışımla gitti.

Yavuz da yürümeye başladı.E elini tuttuğum için bende.Asansöre bindiğimizde bir kahkaha patlattı.

"Demek öyle he? Kıskanınca çok haşin oluyorsun sevgilim.Bu aklımda bulunsun.Tam bir cadıymışsın yalnız."

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin