Dişlerimi fırçalarken aynı zamanda moon walk yapıp eğleniyordum. Arka fonda çalan Nicki Minaj'a tepki olarak doğmustum belki ne var? Kapıya yaslanmış bana delirmiş gözüyle bakan Aysen'e ağzımdaki diş fırçasıyla kafamı sallayıp, el kol hareketiyle 'ne var be egleniyoruz iste' cümlesinin vücut bulmuş haliydim.
"Sen gerçekten iyi degilsin Ece, biliyorsun degil mi?"
"Boloum." Demeye çalıştım suratına sıçrattığım birkaç damla köpükle.Bana sanki yüzüne kezzap atmışım gibi bakıyordu, Ne var ne abartıyor anlamadim yani. Aksine benim gibi bir mükemmelin tükürdüğü bile, ayyy tövbe diye kafamı sallayıp kendime gelmeye çalıştım. Iyice ukala Yavuz'a benziyordum tövbe Yarabbi tövbe. Tütütü deyince ağzımdakiler yine Ayşen'in üzerini bulunca kiz kalp krizi geçircek diye korktum, yüzündeki şok ifadesi sonradan böğürmeye dönünce
" Ay kusucam sanırım." Deyip banyoyu terketmesi bir oldu. Ne yani sen hiç mi dişini fırçalamıyorsun, pis kevaşe deyip arkasından bağırmak istesem de diş fırçam beni alıkoydu. Ağzımı suyla çalkalayıp , yüzümü de yıkadıktan sonra aynadaki aksime baktım. Tamam Ece diye kendimi teskin etmeye calışıyordum. Tamam Kızım Ece sana en büyüğünden bir nutella, 15 browni intense, 4 ülker fıstıklı çikolata, 2 bitter 2 de sütlü çikolata alacağım. Allah'ım şu regli dönemlerimden nefret ediyorum gücüne gitmesin ama, yaşadığım duygu degişimleri belimi delip geçen o hain ağrı, içimden çıkan küfürbaz sinirli canavarı istemiyorum yahu. Yeminle uyuşturucu bağımlısı gibi oluyorum, ilk iki gun beni kontrol altina almali devlet insanlarin can guvenligi icin.Bir kez daha yuzume soguk bir su vurduktan sonra mutfaga gectim. Aysen kahvaltisini ediyordu, beni gorunce memnuniyetsiz bir sekilde bakti.
" adet dönemlerinde hiç çekilmiyorsun, biliyorsun değil mi?"
"Biliyorum, kızım kardeş olmak kolay mı? Biz senle iyi günde kötü günde diye birbirimize söz vermedik mi? Şimdi zoru görünce bana sırt mı çevirceksin!?Sinirin bozulmasın diye beni bozuyorsun. Onu üzmemek için beni üzüyorsun. Beni beni Ece'ni!!?" Zorlasam ağlayabilirdim dahi, Allah'im sen bana yardım et.
" Aşk-ı Memnu'ya bağlama hiç boşuna şimdi. Yürü git uzak dur benden." Deyip koşar adımlarla mutfaktan çıktı. " asıl sen yürü git pis kevaşe!" Ayaklarının üstüne dönüp bana baktı, " içindeki şeytan bedenini terkedip, Ece geldiğinde bana haber ver" deyip mutfağı terkettikten hemen sonra dis kapinin carpma sesini duydum.
" kırsaydınnn! Kıza bak ya noluyor buna hiç anlamıyorum. Ayşen çok gıcık bugün." Omzumu sallayıp kahvaltıma döndüğümde bana melek gibi gözüken nutellayı büyük bir sevinçle elime aldım. Kapağını besmeleyle açıp içine bıçağı daldırıp çıkardığımda bir de ne göreyim! Ne göreyim ulan bir şey kalmamış ki ben göreyim! . Kaderime sövüp mutfağı öylece bıraktım. Odama gidip üzerimi giyindim, saçımı rastgele bir topuz yaptım ve yok gibi bir makyajla evden çıktım. Içimden inşallah Yavuz beni almaya gelmiştir diye geçiriyordum ki kapıyı açınca kimi göreyim? Kimseyi abi o da gelmemişti, ne farkın vardı şimdi nutelladan Yavuz he, duygularımla oynadın hain adam! Ben bir fakir olarak tabi ki de taksiye para vermeyecektim. Otobüs duragina doğru yöneldim, önümde ki çift mutluluktan havalara uçuyordu, kızın elindeki kalpli balona sabah sabah sen hayırdır diyesim vardı. Suna bak aile var burda öpmesene, ıyyy çok itici gerçekten! Yavuz ve ben başkayız tamam mı, biz yapsak itici olmaz bence yani. Yanlarından geçerken yine öpüşüyorlardı, "ohaa! Sömürdün be kızı, vakumun çocuğu" diye mırıldandım, birazcık sesli söylemiş olabilirim. Bence baya baya sesli söylemiştim, çocuk ters ters bana bakıyordu. "Bakma patlatırım balonunu" tıslayıp adımlarımı hızlandırıp dayak yemeden durağa yürümeye devam ettim, arkamdaki söylenmeleri duymazdan gelip. Her türlü şu ruh durumumla ben onları kaçırırdım da neyse şimdi işe geç kalmaya gerek yoktu....
" Ece'ye naptın çabuk söyle! Eûzu billahi mineş-şeytânirracîm. Bismillahirrahmanirrahîm. Abdest mi alsam acaba?" sonra devam etti." Bana bak şeytan şimdi yavaşça Ece'nin bedenini terkediyorsun ve bana sevgilimi geri veriyorsun."Gözlerimi abartılı bir şekilde devirip Yavuz'a inanmazca bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...