Bölüm 20

1K 38 2
                                    

   NOT:merhaba arkadaşlar, uzun bir süredir yazmadığım için sizlere upuzun bir bölümle geldim.İnşallah beğenirsiniz , iyi okumalar=))

  Bakalım beyefendi beni ne zaman hatırlayacak.E sarılmalarından, hasret gidermelerinden zaman kalırsa tabi beni de içeri buyur ederler.Hem eğer eşiyse gerçekten beni burda  görmek istemeyeceğine eminim.Tamam bende çook güzel bir kız olmayabilirim ama 

çirkinde değilim yani. Hem bakalım onun yanında bana nasıl davranacak acaba.Ya öyleyse beni nasıl öperki ve ben bunu evli bir adamla yapmışsam kendimi kesebilirim.Heh ayrıldılar hadi bakalım tanışma faslına geçiyoruz.Yavuz bana dönerek konuşmaya başladı.

'Handan'cığım bu Ece benim asistanım.Yarın ki iş gezisine benimle birlikte gelecek.Yarın çok erken çıkmamız gerektiği için onu eve getirdim.' sakıncası var mı yok mu diye sormayacak mı yani?

'Merhaba Ece'cim ben Handan ..tanıştığıma memnun oldum.'

'ah merhaba bende öyle..' ne yani neyin nesi olduğunu söylemiyecek mi?Kim oluyorsun diye sorsam mı ki!hayır aptal durumuna mı düşmek istiyorsun Ece ?

'kapıda kalma lütfen hadi biran önce içeri geçelim biz de yemek yemek üzereydik.'

Yavuz bunu duyunca bir sevindi sanki.Bana dönerek

'Hadi Ece açlıktan ölüyorum.Biran önce içeri gir bütün gece orada öyle durucak mısın?'

'ah evet benim hobimdir misafirliğe geldiğim kapıların önünde dikilmek.'

'ahaha haklısın bizim yüzümüzden böyle oldu Handan! Kusura bakma Ece hadi gel daha önce söylemeliydik.' Handan yüzünde bir tebessümle bizi izliyordu ben olsam bana ölüm bakışı atardım. Patronuna atarlanan bir asistan..

'haklısın Yavuz , Üzgünüm Ece bilirsin işte özlediğim için.' Ah evet anladık, anladık!

'Tabi hakkınız , hiç önemli değil gerçekten.' onlar önden içeri geçerken bende onları takip ediyordum. Aynı zamanda Handan'ı süzüyordum.Aynı yaşlarda sayılırdık ya da o çok genç gösteriyordu bilemiyorum. Müsadelerini isteyip lavaboya ellerimi yıkamaya gittim ama yanaklarıma kan hücum etmişti çoktan.Ne böyle bir karşılanma ne de böyle bir kız bekliyordum.Karnım kıskançlıkla tıka basa doymuştu! Yemeğe lüzum yoktu.Ellerimi yıkadım aynada kendimi seyre başladım. Evet Ece yine kurduğun hayallerin enkazında can çekişiyorsun.Kendine yıllardır yaptığın haksızlık yetmiyor mu ?Bu adamın sağlam papuç olmadığı 

en başından belliydi ve sen hep bunu görmezden geldin.Belli ki sana olan ilgisi sadece 6 aylık belki o kadar bile değil. Seninle gönlünü eğlendirip güzel karısının belkide sevgilisinin bilmiyorum her ne ise ona geri dönüyor.Acınacak haldeyim aşağı inip nasıl hiçbirşey olmamış gibi davranacağım.Hayır ağlamayacağım , Ağlamak yok hayır hayır!Ben kendi kendime konuşurkevan kapı vuruldu.Yavuz gelmiş tuvalette bile rahat yok!

'Ece.. Ece..iyi misin ? Bir sorun yok değil mi?' her kelimeden sonra kapıya bir tık indiriyordu , ama ben hala cevap veremiyordum. Vuruşları daha da hızlandı ve ses tonu endişeli mi geliyordu herneyse! Artık onun ve o salak davranışlarının bir önemi yoktu. Derin bir nefes alıp kapıyı açtım.Ciddi manada böyle kireç gibi bir yüzle karşılaşmayı beklemiyordum.Ama yine de mesafemi koruyacaktım.

'lavaboda da rahat kalamayacak mıyım?Tabi o kadar açsın ki bekleyemedin.Ama bensizde başlayabilirdin bana ayıp olmazdı emin ol.'

'Ece sen iyimisin!! 20 dakikadır burdasın ve sana birşey olduğunu sandım.Yemeğinde canı cehenneme onun için gelmediğimi gayet iyi biliyorsun.!' 

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin