Bölüm 2

1.8K 46 6
                                    

Kafamin icinde o kadar cok sey donuyorki hangisini dusuncegimi sasirdim. O yakisikli , bir an gulen biran sert ...bir yandan ise daha baslamadan mulakatina gec kaldim iyi mi?

" hanimefendi geldik.. Hanimefendi geldikk..gelddik diyorum" o kadar sesli bagirdi ki hoplayip kafami arabanin tavanina vurdum. Aci icindeyim adam kahkaha atiyor. Yarabbim sabir ver. Birsey demeden parayi uzattim , kosar adim holdinge girdim. DanismaYa cikacagim kati ogrendim ve kostur kostur ciktim. Ve ne ogrendim sizce? Mulakati patron kendisi yapiyor , tabiki bu korkutucu ama beni rahatlatan patronunda gec kalmis olmasi. Yuppi simdi de gulen surat benim dicektim ki kalabaligi gorunce siritisim dondu. En az 40 kisi bekliyor ve sadece 3 kisi ise alinacak. Bildigim butun dualAri okumaya basladim. Nolur nolur cok zor biliyorum ama Allah'im nolur bana bir sans ver. 5 sene isletme okudum.Bu bolumden mezun cok kisi var ama benim tam 3 dilim var. Ne mi tabiki de ingilizce, ispanyolca ve turkcee. Ne yani anadili dilden saymicakmiyiz hadiyin ordan. Ben boyle sacma sapan kendi halimdeyken benim ismim okundu beni cagriyolar. Kalp krizi nolur ben daha cok gencim. Bi 40 sene beni bana birak olur mu? Cok geldiyse tamam en azindan simdi olmasin olur mu? Korkak bir sekilde girmemeliydim, patron beni bu sekilde gormemeliydi.Sirtimi diklestirdim ve alisik olmadigim topuklularin uzerinde dusmemeye cabalayarak buyuk bir basariyla iceri girdim. Yemin ediyorum gordugum manzara karsisinda alt dudagim yere dusmustur. Soka girdim bu adamin burda ne isi vardi? Evet hayallerimin icine ettim degil mi? Bu adam patron mu yani! Beni hayatta ise almaz. Ama bu adam nasil patron olur. Dusuncelerimi konusmasiyla boldu.En azindan suratinda bir tebesssum vardi.

"Butun gun orada dikilip, butun vaktimi sana ayirmami istedigini biliyorum.Ama tatlim emin ol ben cok mesgul bir adamim.evet evet ayni zmanda yakisikliyim.Ve biran once oturmazsan siradaki diye bagirmak zorunda kalacagim." Bir robot gibi hemen sandalyeye oturdum. Odada o ve ben vardik sadece ve kapida isim soylemek icin bekleyen bir adam.Saskinligimi uzerimden atamadan konusmaya devam etti.

"Hadi ama anlatsana sekerim, bugun buraya yetismek icin o kadar sinirliydin ve aceleciydin demek. Ah bilseydim emin ol seni de yanimda getirdim.Ama bu sana umit vermek gibi olurdu dimi? Guzel bir kizsin elbette ama aklimi basimdan alicak kadar degil yanİ demek istedigim seni guzelligin yuzunden ise alacak degilim. E baska nicin seni ise almaliyim bana soylemek istersin sanirim?" Aman Tanrim ne kadar cok konusuyor oyle ! Bir susmadi ukala ya .

"Hey senin gibi biriyle calismak istedigimi de nerden cikardin? Acliktan olsemde sana yalvarmam anladin mi? Eger o durakta senin oldugunu bilseydim emin ol buraya kadar zahmet etmezdim? Anladin mi beni ? Kendini ne saniyorsun ki sen tamam hersey istedigim gibi ve istedigin seyleri yapabilrsin ve kahretsin benim gibi birini ise almak icin muhtac degilsin.neyse bu kadar mulakat yeter sanirim. Size kolay gelsin bay...? Kendini begenmis?" Ayaga kalktim tam kapiya ulasmistim ki..

" Adim Yavuz. Sorsaydin direk soylerdim.Ve canim biz seni arariz.simdi lutfen siradakii." Oyle hizli arkami dondum ki " sen.. Senn.."

"Evet ben canim. Seni ariyacagimizi soyledim dimi?simdi gorusmek uzere."

O kadar sinirliydim ki , en kotu bakisimi atip birsey soylemeden bir hisimla odadan ciktim.

Moralim o kadar bozuktu ki ve o kadar acinasi hissediyordum ki kendimi... Kendimi biran once eve atmak ve herseyi unutana kadar uyumak istiyordum, sadece uyumak...belki kalktigimda sadece kotu bir kabus gormus olurdum.umarim oyle olurdu...

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin