Yavuz anlatiyor...
Toplantiya girdigimden beri hicbir seye odaklanamadim.Hale'nin burada ne isi vardi.Ve Ece de yanimdaydi.Daha iliskimize baslamadan zedenlenmesinden deli gibi korkuyordum suan.Hicbirzaman hicbir kizda hissetmedigim kaybetme duygusu. Cunku Ece masumdu benim beyaz yanimdi,onu nasil kirletmeye curret edebilirim ki. Tek temennim Hale'nin bana mesafeli davranmasiydi.Bitmisti sonucta degil mi ? Hemde neredeyse sene olacakti.Hale Hakan'in kiz kardesiydi.Bugun Hakan'in yerine gelmis olmaliydi ya da benim gelcegimi bildigi icin buradaydi. Bunun hic bir onemi yoktu. Onemli olan Ece'ydi.Toplantiyi sonlandirdigimda hemen ayrilmak icin ayaklandim ama Hale benden erken davrandi.Kosarak yanima gelip elimi tutunca sok oldum ne yapacagimi , ne diyecegimi
Bilemedim.Bilemedim cunku korktugum basima geliyordu.Yuzumu Ece'ye ceviremiyordum biliyordum ki bana tiksinir gibi bakiyordu.Hale konusuyordu ne dedigi cok onemli degildi."ee Yavuz bu kucuk kiz da kim" al iste simdi Ece devreye girmisti cekinik bir sekilde Ece'ye baktim. "O benim asistanim" sevgilim deseydim de tum kozlarini Ece'nin uzerine oynardi o yuzden diyemedim. Hale bunun uzerine Ece'den iki kahve ve bizi yalniz birakmasini istedi. Ben bunu nasil duzelticektim ki.! Ece bozulan yuzuyle kosarak kapiyi carpip cikti.Artik nolabilirdi ki daha fazla Hale'ye donup onu bir guzel payladim ve benden uzak durmasini soyledim.Ah keske Ece'nin yaninda soyleyebilseydim bunlari. Simdi kendime nasil inandiracaktimki onu.Bende kosarak Ece'yi takip ettim.Tam kapiya cikmistim ki taksiye binip uzaklasti.Lanet arabamda nerdeydi..
Ece anlatiyor...
"Ablacim nereye sureyim!" Ya sur dedik iste ne soruyosun be adam diyemedim tabi ki onun ne sucu vardi sonucta.Beni Yavuz bu hale getirmisti."abicim sen en yakin avm ye birak beni olur mu?"
"Anatolium az ilerde seni orada birakayim."
"Tamam tamam."
Gozlerime hucum edenleri icime atmaya calisiyordum.Aglamayacaktim! Sonucta ilerde olmasindansa simdi olmasi daha iyi degilmiydi.Tabiki oyleydi hem asik olsam nasil olurdu daha kotu. Asik degil misin yani? Hayir !tabikide degilim.Belki biraz....ühüü tutamiyorum artik akiyor gozyaslarim.Taksici bile halime acidi da mendil uzatiyor bana. Bir avm nin onunde indirdi beni. Napicaktim simdi. Kiyafetlerimde arabadaydi. Neyse cok lazim olursa buradan biseyler alirim.Derin bir ic cekip yola koyuldum.O surtugun istedigi kahveyi kendime alicaktim.Ve afiyetle de icecektim.Starbucks vardir herhalde. Kapidan girdim starbucks zemin kattaymis.Sirada baya kisi var offf nerede yuzum gulecekti benim.! Benim bu sekilde ofladigimi gormus olacakki ön siralardan bir adam yanima gelerek"merhaba sanirim bekleyecek zamaniniz yok oyle sesli ofladiginiza gore.Bu nedenle ne icmek istediginizi soylerseniz ben sizin icin alabilirim."
"Ah farkinda degilim acelem yok aslinda ama sirada bekleyecek mecalimde yok.Gercekten ben size parasini versem bana da mocha alir misiniz ?"
"Elbet elbette ama siz oturun simdi ben aldiktan sonra parasini verirsiniz"
"Tamam gercekten cok tesekkurler." Evett boyle iyi insanlarda yok degildi. İyi gelmisti gercekten hemen bos bir yer bulup oturdum.Cocugu suzmeye koyuldum tamam sadece aklimi
Mesgul etmeye calisiyordum.Uzun boylu gayet atletik bir adamdi. Saclari siyahti bu bana Hale'yi animsatti ve suratimi eksittim.Tamda bana döndüğü sirada hay Allah ona yaptigimi sanacak. Cok ayip oldu.Gozleri benimki gibi yesildi. Ama daha guzel bir yesil okyanuslarda olur ya oyle iste.Suan beynim yerinde degil benden duzgun cumleler kurmami beklemeyin canim.!Aslinda tipinin suan hic bir onemi yoktu hicbirseyin onemi yoktu.Yavuz bey eski sevgilisinin yaninda benden utanip beni tanistirmadi.Yoksa sirkete elimden tutarak giren adam niye o kadinin onunde boyle yapsindi.Belki de buyuk bir ask yasamislardi. Gercekten cildirmak uzereyimm.Basimi ellerimin arasinda ezmek yok etmek istiyordum nasil bu kadar aptal olup bu kadar agriyabilirdi ki.
"İyi misin?" Denmesiyle kafami kaldirdim,kahvemi alan cocuktu.
"Hayir aslina bakarsan hic iyi degilim.Oyle ki cokta kotuyum.Kendimi yok etme planlari yapiyordum ki sen geldin!'yuzunde tebessum belirdi."musade edersen seninle icebilir miyim kahvemi?" "Ah tabiki otur lutfen."
"Ben Hakan peki ya sen?"
"Ben coook onemsiz bir asistanim.!Onun adinidA Ece koymuslar."
"Demek Ece he guzel isimmis.Peki Ece seni boyle uzen nedir.Tanimadigin bir kisiye anlatmak daha kolay olabilir." "Bennn var ya benn sevgili oldugum adam varya bide o beni daha ilk gunden yari yolda birakti.Daha bunun uzerine ne diyebilirim ki."
"Anliyorum biraz kafasinda sorun vamis anlasilan."
"Evet evet koca kafalinin teki zaten." Bunda guluncek ne var.Ben sinir bosaltiyorum bu adam guluyor.
"Uslubun bana biraz degisik geldi.Peki simdi napacaksin.?"
"Bilmiyorum, Ankara'yi da hic bilmiyorum.Ben İstanbul'da yasiyorum normalde.İs icin burdayim ama bana bir otel lazim bugun kalip yarin ilk ucakla İstanbul'a donmek istiyorum."
"hmm sana yardimci olabilirim.Arkadasimin oteli var seni oraya birakayim rahat edeceginden eminim."
"Gercekten mi?seni AllAh mi yolladi yahu.Herseyde yardimci oluyorsun.Bu arada lutfen kahvenin parasini al." Parayi uzatinca kufur etmisim gibi bakti."hadi lutfen kimseye borçlu kalamam ben." "Peki oyleyse soyle yapalim aksam otelin barinda biseyler icelim ve sen ismarla olur mu?"
"Tamam olur ama once benim uzerime giyicek biseyler almam lazim otelin adini soyle aksam orada bulusuruz." "Benim burada birkac isim daha var onlari ben halledene kadar sen kiyafet al sonra otele beraber gidelim." Herseye bir cozumu olan adam degisik.Daha ben bisey demeden"Peki oyleyse bunu tamam olarak kabul ediyorum bana telefon numarani ver ki haberleselim" tipki Yavuz gibi yapti emrivaki."tmm yaz bakalim."
Kendime birkac birsey aldiktan sonra Hakan'i aradim.Aslinda kAfam yerinde olsa hayatta tanimadigim insanla boyle sohbet etmezdim.Ama kotuydum iste.Koskaca bir kötü!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...