Aman Allah'im beni arabaya elleriyle bindirdi resmen! Belimden tutusu nasilda tuylerimi urpetti.İcimde tanimlayadigim duygular var suanda.Kafami yavasca onun yuzune cevirdim. Kahretsin bu adam profilden de cok yakisikliydi. Dik burnu inatciliginin simgesi gibiydi , dudaklari alayciliginin resmi kanitiydi iste.
"Beni izliyorsun. Neden? Benden bu kadar cok etkileniyorsun dimi?" Hemen kafami onume cevirdim. Salak salak napiyorsun sen kizim. Resmen agzina laf veriyorum. "Hayir tabiki de oyle birsey yok. Ben sadecee sey.."
"Seyyy ne?" Yuzunu bana cevirdi yine alayci bir sekilde bakiyordu gozlerime..normal sartlarda karsilassak belkide.. Sacmalama...
"Sadece arabayi duzgun surup surmedigini kontrol ediyordum. " neee? Bu dedigine kendin inaniyor musun Ece? Senin daha ehliyetin bile yok , ya sorarsa ne diceksin? İnsallah sormaz, sormasin yaa. Agzinin sekli niye oyle onun, napiyor be bu dememe kalmadi agzindan muthis sesli bir kahkaha koyverdi. Tamam sacmaladim ama bu kadarda gulmesine gerek yoktu bence.
"Biliyor musun beni gercekten de eglendiriyorsun. İste bu yuzden seni ise kabul ettim. Durakta anlamistim ne kadar eglenceli birisi oldugunu." Boyle bir cevap beklemiyordum. Cevap ararken daha " iste geldik. Simdi ben cicegi alayim.bundan sonra teksin. Uzagimda seni gorebilecegim bir masaya otur.istedigin gibi yiyip eglenebilirsin. Ve eger ben sana ihtiyacim olmadigini dusunursem seni ararim ve evine gidersin. Anlastik mi?" Bana oyle gulumseme seni sapsal!
"Tabi ki anlastik." Dedim , neden bisey bekliyormus gibi bakti hic anlamadim. Yanlis birsey mi demistim acaba...
O iceriye girdikten sonra bende pesinden girdim. Sunaa bak sarisinin biriyle dipdibe resmen . Oha oha o nasil sarilma!! Sakin dudaklarindan opeyim deme ! Optu mu hah tamam opmedi. İyi de bundan banane. Ben sadece calisani oldugum bu adamin oyle ulu orta ayiplanmasini istemiyorum canim.tabi tabi.. Tam Yavuz'un caprazina oturdum ikisini de rahatlikla gorebiliyorum burdan. Biraz sonra garson yanima geldi. "Efendim bir beyefendiyi mi bekliyoruz?"
Suna bak!? Bunlari bana bilerek mi yolluyorsun Rabbim. "Sa-na-ne! Oyle olsa ben sana zaten soylerdim degil mi? Bu ne yuzsuzluk!" Kaptirdim gidiyordum gunlerin sinirini, Yavuz'un sinirini resmen garsondan cikaricaktim bu gidisle.
"Hanimefendi cok ozur dilerim ben sadece hemen siparisinizi alayim mi diye sormustum. Cok cok ozur dilerim."
Abarttim ben galiba , uzuldum ben simdi. Ama alttanda alamam kendini begenmis bize bakiyor ustelik.!"tamam tamam neyse bugune ozel
ne varsa ondan istiyorum. İcki istemiyorum. Tesekkurler.." Garson defalarca ozur dileyerek yanimdan gitti. Kiza bak cicegi yiyecek sandi herhalde Zavalli , elini Yavuz'un elinin ustune koydu.İnanabiliyor musunuz? Elinin ustune! Hey bu diger caprazimdaki adam bana mi bakiyor.Yok canim niye baksin ki? Kesin sevgilisini falan beklerken oyle etrafa goz atiyordur. İyi de bana gulumsuyor. Yakisikli birisi ama nedense bakislarindan rahatsiz oldum.Hemen kafami yemegime cevirdim. Yemekte ne hos , gunun ozel yemegi yengecmiymis yani!? Uf keske yiyebilcegim birsey soyleseydim! Havan batsin Ece!
"Efendim bu sarabi size su masadaki adam gonderdi." Yavuz bana sarap mi gonderdi yani..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...