Bölüm 12

1.1K 45 10
                                    

Ne diyebilirdim ki? Daha demin kendime ne dedim , aldanma Ece'cim , aldanma kizim.

"Madem oyle , gelde su jetonlari kullanalim." Ben kosarak carpisan arabalara gidince o da arkamdan bagirarak yanima yetisti.

"Carpisan arabalardan basliyoruz demek, icindeki amazon burdada meydana cikti!"

"Amazon mu? Ben mi? Ha ha ? Hadi bakalim Atla marifetini gorelim!" Araba surmeyi bilmedigim dogru ama carpisan arabalar cocuklugumdan beri favorim, seni ezicegim adamim!iyice artist oldun Ece!

"Bak bak! Aglarsan omuzum her zaman sana acik, hatta gulerken bile" pis pis siritiyor ya.

"Sen aglarsan kafani kuma gomeceksin ama!"

"Hahah anlastik omuzum yastiktan daha rahattir" goz kirpti ve arabasini secti. Ne kadarda seri davraniyordu.bende kendi mor arabami sectim ve evet start!

Pistte cok kisi var onu yakalamiyordum nerede bu tam arkama doncekken arabama yandan oyle vurdu ki. Tillahim sasti. Boynum saglam mi? Hala yasiyorum,

"Alt tarafi carpisiyoruz cephede degil pistteyiz!!" Diye bagrirken arkamdanda bir darbe daha aldim. Seni koca kafali adam. Simdi sen gorursun! Hadi Ece hadii ve iste bende ona tam olarak sol caprazdan vurdum yihuuu! O bana carpiyor , baskasi bana carpiyor ben niye hep ezilen tarafim. Allah'immmm omzuna yaslancagimi dusunuyorsa avcunu yalar!

Vakit doldugunda siritarak yanima geldi ve omzunu gosterdi .Alay eder gibi dudagini buzuyor birde. Gibi mi adam seninle alay ediyor zaten!

"Bir dakka bir dakka bu sAyilmaz ki o kadar jeton var , ayrica benim acemeligimden oyle oldu tekrar oynicaz!"

"Acemelik mi hadi kaytarma getir o mini kafani da omzumda soluklan."

"Hayir hadi 10 defa daha oynicaz kaybeden kazananin bir istedigini yapar, anlastik mi?"

"Peki nasil olsa kaybediceksin! Hadi baslayalim"

İnanabiliyormusunuz ! 10 oyundan sadece 1 tane kazanabildim.sadece bir taneee! Adamin ilk gelisi birde! Allah'im benden ne isticek ki , korkuyorum.

"Tebrik ediyorum kazandin hadi istegini soyle"

"Hayir canim dur gecenin sonunda soyleyecegim."gecenin sonunda mi ? Bu beni ne saniyor, yatagina girecegimi falan mi? Boyle sacma bir bahis yuzunden, eger oyle dusunuyorsan seni mahvederim! Daha ben konusmadan

"Hadi digerlerine de binelim, Gondola binelim sirasiyla digerlerine de ."

Gondol mu ben cok korkarim ama bunu ona soyleyip odlek gibi goruncekte degilim.

"Gondol mu , yapma canim buna gondol mu diyorlar!bu cok cocuk oyuncagi gozukuyor, binmeye degmez bence yani"

"Korkuyorsunda yirtmaya mi calisiyorsun, acaba ?"

"Sacmaalamaa! Hayir tabiki"

" o zman bu senin icin cocuk oyuncagi, hadi benimle gel."yok artik!

Birde en uca bindi ya adam?Sevgili okuyucularim suandan sonra gorusebilcegimizi sanmiyorum. Hakkinizi helal edin!

Not: Arkadaslar yorum birakirsaniz sevinirim. Hikayeye yorumlariniz sonucunda devam etmeyi dusunuyorum. Lutfen kisa da olsa yorumlarinizi birakin.Cok tesekkurler simdiden.

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin