Basima bela aldim dimi ben ! Yine de sırıtmamı engelleyemiyordum.Mutlu muydum ben? Fazlasiyla! Derin bir nefes alip bende asagi indim.Handan yoktu ortalikta sadece Yavuz ve iki kisilik servis vardi. Yemek yemeye baslamamis daha beni bekledi sanirim.Beni gorunce gulumsedi.
"Biraz daha su masaya oturmadan oyalanmaya devam edersen acliktan olecegim ve sebebi sen olacaksin anladin mi?"
"Tamam tamam oturuyorum.Peki Handan nerede? Çok ayıp oldu."
"Merak etme Handan yemeğini yemis ve odasina cekilmis. Bizi yalniz birakmak istemis olmali.Dusunceli kiz tabi" siritmaya devam ediyor ve yine de kardesi hakkinda tek bir laf etmedi. Gercekten hatirlamaktan korkuyor olmali.Ben daha cok neler yasadigini, nasil etkilendigini merak ediyorum ama tabiki bunu soramam.Belki birgun bana kendiliginden anlatacak kadar guvenir.
"Heeyy hadii ölmemi mi istiyorsun?Ne düşünüyorsun!?"
"Hangiii yemekten baslasam diye dusunuyordum!.Misafirine servis yapmayacak misin gercekten?😒Seni bekliyorum herhalde!Aman Allah'im acliktan olmek uzereyim"
"Neee ben sana yemek mi koymaliyim.Kendin niye koymuyormussun hanimefenfi!?beni beklersen olebilirsin."
Kendine corba koydu ve bana koymadi!Düşünebiliyor musunuz?!
"Ciddi manada seni beklersem ölür müyüm ki?GICIK ŞEY.Bana da koymadan hiçbirşey yemeyeceğim"'ah tatlım çok hazırcısın amaa bu seferlik benim misafirim olduğun için isteğini yerine getiriyorum.Nasıl olsa önümüzde ki yıllarda hazırlayan taraf hep sen olacaksın.'
'önümüzdeki yıllar derken.Sana bir hayat katlanacağımı mı düşünüyorsun gerçekten?'
'hayır tabiki de bu senin için bir armağan olur olsa olsa .Ama malesef ben sana katlanacağımı düşünüyorum yazık ya bana'
' Allah Allah yukarda beni bırakmayan sendin bir kere hatırlatırım.heee şimdi diyosan ki ben vazgectim tamam anlarım yani.'
'Vallahi seni şuracıkta öperim.Bırakmadım ve bırakmayacağım da öyle bir niyetim yok tatlım.O 6 ay işini de unut ben sana söyleyeyim.Gönlümün durumuna bakarsak kalbim durana kadar benim yanımda olacaksın.Şimdi hadi al corbanı da yemeye başlayalım .'
Ne kadar tatlı gözüküyordu şuan da o beni öpmese de ben onu böyle mıncırmak istiyordum yaa.Yemeği onun bana sataşmaları benimde şapşal yanıtlarımla geçirdik.
'Ece gel seninle bahçeye çıkalım birer kahve içer otururuz.'
'Bahçeye mi ama eşyalarını ayarlayacaktık.Ayrıca hava esiyor hasta olmayalım.'
'Ben seni ısıtırım merak etme.Ayrıca birşey söylemeliyim ama şimdi başımın etini yiyeceksin biliyorum.' başını azar işitmeyi bekleyen çocuklar gibi önüne eğdi.Bu tiple tabiki ona kızmam mümkün değil.Kahretsin her saniye ona daha da bağlanıyorum.
'Tamam hadi söyle kızmak yok.'
'söz mü?'
' hadi ya iyice çocuğa bağladın.'
'tamam tamam yaa ben o eşya işini çoktan hallettirdim dert etme yani.'
'NEEE! Peki ben neden buradayım YAVUZ?'
'Senin yanın sevgilinin yanı da ondan.' koluna yavaş bir tokat daha attım .
'Hepsini bilerek yaptın dimi buraya gelmem için valiz işini uydurdun.'
'evettt tabikide seni birkaç saat daha fazla görebilmek için yaptım.Ayrıca elinde kürek gibi gerçekten acıtıyor sevgilim.' Hem gülüyorum hem de vurmaya devam ediyorum bu adam beni dengesiz yaptı.
'sevgili mi o da ne.'
'bak şimdi canım hemen özet geçeyim sonra uygulamalı olarak göstereceğim. Sen beni çok seven fakir ama gururlu genç kız ben ise dünya yakışıklısı aynı zamanda karizmatik, uzun boylu sempatik , genç kızların gözdesi mükemmel patron.Bu mükemmel adam birgün durakta bu genç kızı görüyor ve görür görmez ona birşeyler hissetmeye başlıyor.Ama durak macerası kısa sürüyor.Sonra kader onları bir şekilde karşılaştırıp buluşturuyor ve işte burdalar ve birbirlerini seviyorlar.Bu anlatım kısmı ve BUDA...' tuttu kollarımdan ve beni birden kendine doğru çekip yine öptü ama bu sefer ki uzun sürdü. Bunun sersemliğinden kolay çıkamıyorum işte of.
'bu da bizim sevgili olduğumuzun kanıtı.İnkar etmiyorsun değil mi ?'
'HAyır inkar etmiyorum ama beni böyle sürekli öpemezsin.'
'niye bana daha çok aşık olmaktan mı korkuyorsun?2
'sana aşık falan değilim sadece senden hoşlanıyorum.' he o da bunu yedi zaten.Ama yine de biraz bozuldugunu anlayacak kadar onu tanıyorum.
'yanii buda birşey o zaman seni hasta etmemek için bahçeye çıkmıyoruz.'
'evet saat de geç olmuş zaten ben yatayım erken çıkacağız yola değil mi?'
'Evet gel de sana odanı göstereyim.Beni takip et.' Arkasından yürümeye başlamıştım ki geldiğimiz yer taam onun odasının karşısı.Ben tam ağzımı açacaktım ki
'gece birşeye ihtiyacın olur diye yanlış anlama hemen.iyi uyu güzelim.Sevgililiğimizin ilk gecesi benimle aynı çatı altında olman çok güzel bir duygu dır dır ederek bunu bozma lütfen.'
tabiiii ki Yavuz'un romantiklik anlayışına da alışmam gerek.
'pekiii o zaman sana iyi geceler.' Yanağına bir öpücük kondurup direk odama koştum.Gözlerimi tebessümle kapadım.Gerçekten yorulmuuşum ki hemen uykuya daldım.Taa kii sabah şarkı sesine ve ona eşlik eden Yavuz'un sesini duyana kadar. Gözlerimi açtım ve YAvuz!
'hadi kalk artıkkk geç kalacağız.'
'Yavuzz saat daha 6'
' Evet hayatım ve 15 dakikadır baş ucunda seni seyrediyorum bunu bütün gün yapabilirim ama biliyorsun Ankara'ya gitmemiz lazım.Hadi tatlım üşenme de kalk.'
'tamam tamam kalkıyorum.Ayrıca saçım başım ne halde Allah bilir çıkar mısın şu odadan.'
'ohooo bana göre her halinle güzelsin merak etme sen.SEni bırakırım diye korkuyorsun değil mi? Ah sen yok musun korkma canım.'
'beni gıcık etmekten vazgeç ayrıca çık odadan hazırlanacağım.'
'10 dakikaya aşağıda ol Handan kahvaltı hazırlamıs ona sevgili olduğumuzu söyledim çok sevindi.'
'neee hemen gidip söyledin mi gerççekten.'bu adammmla ben nasıl başa çıkacağım.
'Şimdi sen bütün dünyanın duymasını istiyorsun biliyorum ama şimdilik etraftakilerle yetinceksin malesef güzelim' bir de şu göz kırpmalarııı kafasına yastık fırlattım ama o öpücük atarak odadan çıktı ardından da acelee et diye bağırmayı ihmal etmedi tabiki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...