"Dur tamam tamam pes ediyorum." Ellerini havaya kaldirdi.
"Hah soyle iste!"
"Tamam sen kazandin ama hadi oyunu bitirelim ilk once"
"Kim demis ? Devam edecegimi de nerden cikardin ki?"
"Hadi ama lutfen! İlk etabi gecmen icin kendimi paraladim dimi? Bir hediyeyi hak ediyorum bence" tamam belki hakli olabilirdi donup basladigim isi bitirmeliydim.
"Pekala ama sonrasinda donuyoruz tamam mi? Bu kadar luna park yeter."
"Tamam anlastik hadi bakalim."
Stanttaki adam iyi olup olmadigimi sordu ama sesindeki alaycilik 100 metre oteden anlasilabilirdi. Ona sadece etabi baslatmasini soyledim ve derin bir nefes aldim. Hadi bakalim bunda ne kadar vurabilecegiz. Tam odaklanmistim k Yavuz'un islik sesi herseyi mahvetti
"Hey keser misin sunu?! Odaklanmaya calisiyorum gordugun gibi!"
"Hahhaa pekala susuyorum. Tıp"
Neyse tekrar odaklandim ve ilk atis basarisiz. Gitti buyuk ayicik. İkinci atis da basarisiz gitti mi orta ayida.
"Hadi ama Ece. Kucuk bir ayiya bile raziyim yeterki senin hediyen olsun."
Cevap vermedim vermedim ama kendime kizmakla mesguldum. Bu ne beceriksizlik Ece . Hadi yaparsin sen !vee bingoo son uc atis basarili. En azindan kucuk bir ayisi olacak.
"Tebrik ediyorum hanimefendi , kucuk bir ayicik kazandiniz . Hangisini isterdiniz?"
Yavuz'a dondum ve "sen sec nasil olsa senin olacak."
"Bu serefi bana lutfettiginiz icin minnettarim efendim."
"Civimadan seciniz efendim!"
"Peki o zaman ben Kedi kizi istiyorum."
"Kedi kizi mi? Hahahaha o da nerden cikti."
"Nerden mi cikti? Senin hediyenin sana benzemesini istedim bunda ne var ? Sende en az onun kadar tirmalayicisin."
"Ben mii? Hicte bile? Cok naifimdir lutfen." Sadece gozlerimin icine bakti , bakti ve en sonunda gulumsedi.
"Farkindayim.." Elimden tuttu ve yine cekistirmeye basladi. Patrick'i dusurmemeye calisarak ona ayak uydurdum. Elindeki jetonlari kucuk cocuklara dagitiyordu. Ve en cogunu da mendil satan iki cocuga verdi. Acikcasi ondan boyle guzel bir davranis beklemezdim. Bu manzara icimi isitti. Suratimda ki aptal gulumsemeden birhaberdim. Jetonlari bitirip yanima geldi.
"Evet simdi gidebiliriz sanirim."
"Tesekkur ederim."
"Ne icin?"
"Bugun icin. Acikcasi ben cok eglendim. Bugun icin, Patrick icin ve en onemlisi o cocuklari bu kadar sevindirdigin icin.."
"Bende tesekkur ederim."
"Peki sen ne icin tesekkur ediyorsun ki?"
"Geldigin icin. Ve yanimda mutlu kalabildigin icin. Ve bana oyle gulumseyerek baktigin icin. Oyle bakmaya devam edersen seni opecegim icin. Sana onlarca neden verebilirim."
Beni opmesi mi! Bunu duyar duymaz gulumsememi suratimdan sildim. Ama dediklerinden etkilenmemek icin kalbimin tastan olmasi gerekiyordu. Soylediklerinde samimi olabilir miydi? Bu adamin soyledikleriyle yaptiklari hic birbirini tutmuyordu. Daha gecen gun ne diyordu simdi neler diyor..
"Sana bunu yapmamani soylemistim.lutfen artik gidebilir miyiz?"
Durakladi yuzume bakti. Sanki beni icine ceker gibi derin bir nefes aldi. Hayir salak kiz bunlarin hepsi gercek anladin mi? Hepsi gercek diye bagirmasini istiyordum. Bir nedeni yok sadece oyle olmasini umut ediyordum. Ama tabiki de oyle olmadi..
"Pekala gidiyoruz. Kaybettigin iddianin bedelini de yarin ogreneceksin.simdi gidelim."
Arabada ikimizde fazla konusmadik. Aslina bakarsaniz oturdugumda ne kadar yorgun oldugumu hissettim. Oyle ki arabada uyuya kalmisim. Yavuz'un seslenmesiyle sersemledim.
"Ece geldik.. Ecee . Ecee.."
"Yaa Ece kadar basinaa...pardon ya dalmisim. "
"Evet uyandirmak istemezdim ama bir saattir arabada senin uyanmani bekliyorum. Seni kucagima alip evine cikarmayida dusundum ama acikcasi tepkinden korktum."
Hic romantik degilsin adamin. Oyle insan mi uyandirilir ya? Pardon Ece ne diyecekti? Hayatcigim canimcigim uyan geldik bak birde yanagima opucuk mu kondurcakti. Kizim sen git kafani duvara vur, kuma gom falan.
"Kusura bakma senide bekletmisim ama keske en basindan kaldirsaydin. Oww saat 1.30 olmus ya.sabah nasil kalkacagim ben!"
"Cok guzel uyuyordun. bende bekledim..Uyandiginda gelirsin sorun yok. Yarina pek onemli bir toplanti da yok zaten.yukari kadar yaninda gelmemi ister misin?"
"Ah hayir cok tesekkurler tekrardan." Arka koltuktan Patrick'imi aldim onu birakamazdim. Nedense o artik bir parcammis gibi hissediyordum.
"İyi geceler Ece"
"İyi geceler patron" bunu gulumseyerek karsiladi ve apartmama girmemi bekledikten sonra gitti. Tuhaf adamdi su Yavuz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...