Bende ne haddimeyse beni kiskandigi icin geldi beni oradan aldi sanmistim. Adam megerse yemekten sıkılmış ve kendine aksiyon ariyormus. Ne kadar da safım.
" Oyle mi? Bende biran icin beni dusundugunuzu sanmistim. Ama bu cok sacma olurdu degil mi?" Niye boyle uzgun kedi yavrulari gibiydim. Kafami kuma gommek istiyordum. Boyle olmasi sinir bozucuydu.
"Seni tabiki de dusunuyorum. Unuttun mu sen benim sag kolumsun."
"Evet elbette islerinizin aksamasini istemezsiniz." Seni mi dusuncekti kizim sende yani.
"Evet hala nerede oturdugunu soylemedin?"
"Ben bahcelievlerde oturuyorum."
"Oyle mi bana yakin sayilabilirsin? Florya da oturuyorum bende." Aman pek guzel sorduk sanki de! Der gibi bakinca gulumsemesii cogaldi. " seni evime davet etmemi bekliyorsun degil mi? "
"Neeee! Hayir tabikide oyle bisey yok. Ya nerden cikariyorsun sen bunlari. Hem sen neden benim olayima dahil oldun soylesene. Hahaha yoksa sen beni mi kiskandin itiraf et. Ama bu cok komik olurdu" Been neler dedim oyle ama beni oyle ucuz bir
Kizmisim gibi gormesi sinirimi bozmustu. Burda gulmesi gerekmiyor muydu? Bu adam ne kadar da tersti ya.
" neden komik olurdu ki? " bi dakka bi dakka alinmis gibi duruyor.
"Yani senin beni kiskanmis olman sencede komik olmazmiydi?"
"Evet , elbette komik olurdu.seni kiskanmam sacma degil mi seni sevmiyorum bile." Bu anlamadigim bir sekilde kalbimi acitmisti. Tamam biliyorum beni sevmedigini ama bunu agzindan duyunca bir kotu oldum.
" Burdan saga donuceksiniz." Cevap vermeden dedigimi yApti nihayet evimin onune geldigimizde tesekkur ederek arabadan indim. Ben evden iceri girene kadar bekledi. Sonra oyle bir hizla gittiki kulaklarim hala o sesle yankilaniyor. Sinirli olmasi gereken ben degil miydim? Bu adam hangi ara hakli oldu acaba? İlginc yani su adami tanidigimdan beri hayatim cok ilginc.
***
Of yine gec kalicagim. Zaten geceden kil bana. Basimin etini yiyecek iyice! Odama vardigimda kapisini tikladim ama bir ses gelmedi. Sonucta ben gorevimi yerine getirip kapiyi vurdum dimi? Uygunsuz yakalarsam onun sorunu. Kapiyi bir heycanla actim ama icerisi bostu. Sekreterine soramam degil mi cunku sekreteri benim! E simdi birsuru kisi arar flan ben nerede oldugunu nasil soylicegim degil mi? O nedenle arayip ogrenmem lazim. Heh caliyor
"Alo."
"Ece benim yokluguma dayanamadin degil mi?"
"Hayir hayir ben sadece birisi arayinca ne demem gerektigini sormak icin aradim."
" himm oyle mi? O zman onlara istedigini soyleyebilirsin. Bugun ve yarin yokum.baska bisey var mi?"
"Hayir tamam iyi gunler!" Dusunebiliyor musunuz? Nerde oldugunu soylemedi gicik. Yarinda mi yokmus , kesin yeni bir kizin pesindedir. Ne bekliyordum ki dun seni adamin birinden kurtardi diye sana ilgi duydugunu mu! Dusunmesi bile sacma.. Bu iki gun cok sikiciydi .. O olmadiginda bir isim olmuyor zaten.Yoksa merakimdan catlamiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Hiç Biter Mi??
Humor'Cehenneme git' dedim dişlerimin arasından. Ama hiç alınmamış gibi kollarımdan tutup beni kendine daha da yaklaştırdı. Gözlerine bakınca sakinleşirdim biliyordum. Birkaç uzun saniye direndikten sonra pes ederek gözlerimle birleşmeyi bekleyen gözlere...