Bölüm 14

1.1K 37 4
                                    

"Vay vay Yavuz Bey iyi nisancisiniz bakiyorumda! 3'te 3. Ama ikinci etapta napicaksn bakalim." Gondol skandalindan hangi ara kurtulup boyle heycan icinde onu izledigimi inanin bende bilmiyorum.

"Her konuda iyiyim bunu sende biliyorsun"

"Yani ukalalik yapmasaydin sasirirdim Zaten."

"Bak bu senin icin iyi izle."

İkinci etapta da 5 te 5 yapti. Bu adam gercekten de becerikli!

"Sec bakalim oyuncagini"nedense sevinmistim kazandigi icin.

"Tamam ben Patrick istiyorum."

"Haha neden Patrick?"

"Çünkü saf ve temiz yurekli bir arkadas bulmak artik cok zor degil mi? "Guzel laf dokundurdum. Bence oyle sizce de oyle mi?

"Beni buldun ya iste eve gidince hemen bir şükür namazi kilmalisin.ayrica sayemde birtane daha buldun al bakalim sana Patrick" bu arada Patrick , Sponge Bob'taki tatli deniz yildizi.

"Sen ve kendini begenmis halin. En itici erkek odulu sana geliyooorr. Alkis alkis"

Stanttaki adam bizi gayet keyifle izliyordu ve kıs kıs guldugune yemin edebilirim!

"Ah beni bu odule layik gormen nasil duygulandirdi beni anlatamam. Simdi sira sende kucuk hanim.Bakalim sen ne kazanacaksin.!" Herseye beni dahil etmese ölür zaten. Yok ici rahat etmez yani.

"Pekala ver bakalim şu tüfeği.Yalniz ben nasil nisan alinir bilmiyorum.yani cok bir beklentin olmasin hediye icin."

"Ne yani tek mi uyuyacagim ben. Kesinlikle olmaz. Ben sana nasil tutman gerektigini ve nasil nisan alman gerektigini gosterecegim."

Al basina belayi. Ya kizim azicik kafani kullanip sussana.Atar atar giderdin iste basini niye boyle seylere sokuyorsunki!

Arkama gecti ve kollarimi duzeltti , tane tane bir cocuga ogretir gibi sabirli ve sefkatli bir sekilde gosterdi. Demekki icinde hala sefkat duygusu tasiyordu.Belki zorlasa insan bile olabilirdi Yavuz..

"Tamam anladin degil mi? Simdi baslayabilirsin."

"Evet evet anladim tesekkur ederim.Bak iyi izle bu senin icin."

3'te 1 yapmistim.tabiki kendimden onunki kadar basarili bir performAns beklemiyordum ama nedense ona bir hediye kazanmak istemistim, gercekten istemistim.Dudaklarimi buzerek ona dondum.

"Malesef olmadi. Kusura bakma artik."

"Pardon hanimefendi ben ayicigimi almadan surdan suraya gitmiyorum.Yeterince jetonumuz ve vaktimiz var degil mi? Hadi bir daha dene."

Hic vazgecmez miydi bu adam?! Omuzlarimi dusurerek tekrar tufegi elime aldim. Hadi basliyoruzz..

"Yaaaa olmuyor iste bak bu seferde vuramadim!"

"Bir kere daha hadi.."

Boyle diye diye tam 5 kere denedim.Degisen hicbirsey yoktu , sonuc hep ayni. Basarisiz!

"Tamam hadi bu son olsun Ece. Simdi senden tamamen konsantre olmani istiyorum. Ve bunu benim icin yapmani istiyorum.Benim icin onemli . Olur mu?"

"Peki tamam ama bu son!"

Omuzlarimi diklestirdim. Onun icin yapacaktim, bu onun icin gercekten degerli olur muydu bilmiyorum Ama yapacagimi hissediyordum. Yapmaliydim. Evet basliyoruz.3'te 3 yaptim inanabiliyor musunuz? İlk etabi gectim. Oyle bir sevincle Yavuz'a dondum ki , cirpiniyordum resmen. Oda beni alkisliyor ve her genc kizin aklini celmeye yetecek olan gulumsemesini comertce saciyordu. Bana sarildi ve"iste bu kadar , basardin! Yapabilcegini en bastan biliyordum. Eee ne de olsa benim icin yapiyorsun bu kadar azimli olmani hos karsiliyorum tatlim." Al iste hey Allah'im bu adamda denge namina tek bir sey varsa ben kendimi o Gondola baglar 24 saat bi ileri bi geri gider gelirim. Bak bu kadar da netim yani.

"Ya sen olmek mi istiyorsun! Hem dedigin gibi olsa ilk denememde yapardim dimi? Oyle basimda azrail gibi dikilip hadi hadi yaparsin! Ayicik istiyorum da ayicik ayicik! Senden kurtulmak icin yapmak zorunda kaldim e napayim bende normal insanim yani! Sabir var ,sabir var dimi benim ki cok yok iste! Aaaaaa !" Oyle bir kahkaha attiki kulak zarim saglam mi diye kontrol etmek zorunda kaldim.Tufegi ona dogrulttum.

"Heyy dur napiyorsun!"

"Hedefi 12'den vurabilmeyi tam ogrenebilmismiyim onu kontrol edecegim.lutfen sabit kal.. Hee sen kacmayi mi yegliyorsun iyi ikinci etap icin alistirma olur! Fena olmaz... Buraya gel kacmaaa.." Tufegi ona dogrultmamla gulerek kacmasi bir oldu. İsin garip yani bende gulmemek icin kendimi zor tutuyordum.Cocuklar gibi egleniyordum. Tuhaf bir sekilde huzurlu hissediyordum. O an ne aldanmayacagim kuralim ne de baska birsey vardi aklimda . Sadece saf bir huzur vardi yuregimde...kalbimde yer edinmeye baslayan ve gun gectikce buyuyen bir his. Beni oldukca mutlu eden..suan ne oldugunu dusunmek istemedigim..

Aşk Hiç Biter Mi??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin